- File
Ольга
Менеджер з персоналу
- Considering positions:
- Менеджер з персоналу, Діловод
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8034261/
Uploaded file
The file contains 2 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Ольга Пучкова
Вік: 35 роки
Місто проживання: Київ
Сімейне положення: заміжня
Контактний телефон: [
e-mail: [
Мета
Отримати цікаву роботу, яка приноситиме моральне та матеріальне задоволення, а також дасть можливість для кар’єрного зростання та особистісної самореалізації.
Досвід роботи
Назва компанії: дитячий садок у Солом’янському районі міста Києва
Посада: вихователь
Період роботи: 2003 — 2004
Обов’язки: здійснення освітньо-виховного процесу за всіма напрямками діяльності ДНЗ згідно річного плану. Впровадження в педагогічний процес навчально-методичних документів та рекомендацій щодо організації освітньо-виховного та фізкультурно-оздоровчого процесу в ДНЗ, якісна організація та проведення занять з дітьми згідно сучасних вимог.
Назва компанії: Парис, ООО у місті Києві
Посада: офіс-менеджер
Період роботи: 2004 — 2006
Обов’язки: регулювання офісної роботи, бути важливою інформативною ланкою між співробітниками і начальством, клієнтами та співробітниками, діловодство, а також комунікативні зв’язки в компанії.
Назва компанії: Заклад загальної середньої освіти № 223 Святошинського району у місті Києві
Посада: Психолог та соціальний педагог
Період роботи: 2008 - 2013
Обов’язки: сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров'я і надання психологічної допомоги (психологічної підтримки) всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.
Назва компанії: Заклад дошкільної освіти № 786 Святошинського району у місті Києві
Посада: Вихователь та психолог
Період роботи: 2013 - 2015
Обов’язки: здійснення освітньо-виховного процесу за всіма напрямками діяльності ДНЗ згідно річного плану. Впровадження в педагогічний процес навчально-методичних документів та рекомендацій щодо організації освітньо-виховного та фізкультурно-оздоровчого процесу в ДНЗ, якісна організація та проведення занять з дітьми згідно сучасних вимог. Сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку вихованців, охорони психічного здоров'я і надання психологічної допомоги (психологічної підтримки) всім учасникам виховного процесу.
Назва компанії: Заклад загальної середньої освіти № 50 Святошинського району у місті Києві
Посада: Заступник директора та вчитель української мови, літератури та зарубіжної літератури
Період роботи: 2015 - 2017
Обов’язки: організовувати та контролювати процес навчання учнів, їх загальноосвітню і трудову підготовку, всебічний розвиток і поведінку.
Організовувати поточне та перспективне планування діяльності педагогічного колективу. Контролювати навчальне навантаження учнів, складати розклад уроків, факультативних занять, розклад гурткової роботи, проведення загально - шкільних заходів навчального характеру (олімпіад, предметно-тематичних вечорів тощо). Перевіряти виконання навчальних планів і програм, якість знань, умінь та навичок учнів. Здійснювати керівництво методичною роботою з вчителями закладу. Керувати роботою з вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду. Керувати роботою класних керівників з питань організації навчальної діяльності учнів, виховання в них свідомого ставлення до навчання. Контролювати проведення контрольних, практичних і лабораторних робіт, навчальних екскурсій. Керувати роботою завідувачів навчальних кабінетів. Координувати роботу гуртків і факультативів. Відвідувати уроки й інші види навчальних занять, які проводять педагоги закладу. Організовувати роботу з підготовки та проведення державної атестації учнів випускних класів. Надавати допомогу педагогічним працівникам з розроблення та впровадження інноваційних програм і технологій. Забезпечувати якісну і своєчасну заміну уроків учителів, які тимчасово були відсутні. Вести журнал обліку пропущених і замінених уроків, складати табелі обліку робочого часу педагогічних працівників.
Назва компанії: Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Посада: головний спеціаліст
Період роботи: 2017 - 2020
Обов’язки: Здійснювати контроль за виконанням наказів, розпоряджень, рішень колегій Міністерства освіти і науки, України, Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської Ради (КМДА), районної державної адміністрації, управління освіти, молоді та спорту, реалізувати державну політику в галузі освіти, проводити моніторинг та вивчення стану виконання закладами загальної середньої освіти організації та проведення освітнього процесу в межах своєї компетенції. Здійснювати ознайомлення директорів, заступників директорів закладів загальної середньої освіти з матеріалами інструктивних та нормативних документів, що надходять з вищих органів управління освіти та виконавчої влади в межах своєї компетентції. Відповідати за підготовку та проведення нарад для заступників директорів закладів загальної середньої освіти, готувати матеріали до їх засідань в межах своєї компетенції. Формувати та подавати в установленому порядку статистичну звітність до Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської Ради (КМДА), районної державної адміністрації, статуправління в межах своєї компетенції. Готувати проекти наказів, розпоряджень, розробляти інформаційні, аналітичні та прогнозні матеріали з основних напрямків діяльності управління в межах своєї компетенції та контролювати їх виконання. Розглядати звернення громадян, педагогічних працівників установ у межах своєї компетенції та надавати проекти позитивних пропозицій і заходів для усунення недоліків у роботі.
Посада: головний спеціаліст відділу юридично-кадрового та організаційно аналітичного забезпечення.
Період роботи: 2020 по сьогоднішній день.
1. Обов’язки: Здійснювати керівництво та контролювати роботу відділу, організовувати його діяльність, визначати завдання для працівників, нести відповідальність за виконання покладені на відділ завдання і функціональні обов'язки його працівників та представляти районне управління освіти в межах своєї компетентності.
2. Узагальнювати інформаційні та аналітичні матеріали з основних напрямків діяльності відділу в межах своєї компетентності.
3. Забезпечувати доступ до публічної інформації, розгляд в установленому порядку у межах своєї компетенції запитів та звернень Народних депутатів, депутатів відповідних місцевих рад, звернень громадян, підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, здійснювати особистий прийом громадян та вживати відповідні заходи для вирішення порушених ними питань.
4. Відповідати за підготовку нарад для керівників закладів освіти, готувати матеріали до їх засідань, проекти рішень в межах своєї компетентності.
5. Здійснювати ознайомлення апарату управління освіти та керівників закладів загальної середньої освіти і їх заступників з матеріалами інструктивних та нормативних документів, що надходять з вищих органів управління та виконавчої влади в межах своєї компетентності.
6. Забезпечувати правову діяльність, а також організовувати правову роботу, спрямовану на правильне застосування та неухильне додержання вимог законодавчих і нормативних актів при здійсненні наданих повноважень.
7. Організовувати та забезпечувати правильне застосування актів законодавства, інших нормативних актів та документів.
8. Брати участь у розгляді матеріалів за наслідками перевірок, ревізій, інвентаризацій, дає правові висновки за фактами виявлених порушень.
9. Очолювати роботу: із забезпечення управління освіти працівниками потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з цілями, стратегією та профілем організації, зовнішніми та внутрішніми умовами його діяльності, які змінюються; з формування кадрового резерву для заміщення посад керівників (та їх заступників) структурних і відокремлених підрозділів, для заміщення інших посад фахівцями, які є дефіцитними на ринку праці; з формування і ведення банку даних про кількісний та якісний склад кадрів, його розвиток та рух.
10. Керувати розробленням перспективних і річних планів комплектування організації персоналом з урахуванням перспектив її розвитку, змін складу працівників у зв’язку з упровадженням нової техніки та технології, механізації та автоматизації виробничих процесів, а також пуском виробничих об’єктів.
11. Організовувати розроблення прогнозів, визначення поточної і перспективної потреби в кадрах і джерел їх укомплектування шляхом: вивчення ринку праці, встановлення прямих зв’язків із навчальними закладами і службами зайнятості, контактів з організаціями аналогічного профілю, інформувати працівників організації про наявні вакансії, використання засобів масової інформації (в т. ч. електронних) для розміщення оголошень про потребу у працівниках.
12. Берати участь у розробленні кадрової політики і кадрової стратегії організації.
13. Розробляти процедури відбору, прийняття, адаптації, випробування, звільнення, переведення працівників.
14. Організовувати роботу по підбору персоналу на вакантні посади за заявками керівників структурних підрозділів за результатами оцінювання кваліфікації, особистих і ділових якостей кандидатів.
15. Організовувати роботу з проведення щорічного оцінювання результатів трудової діяльності працівників.
16. Здійснювати заходи щодо атестації працівників: складає списки працівників, які підлягають атестації (у т. ч. повторній) у поточному році; у строки, визначені Положенням про атестацію працівників організації, складає графіки проведення атестації.
17. Організовувати згідно із законодавством про працю, положеннями, інструкціями і наказами керівника організації: своєчасне оформлення приймання, переведення і звільнення працівників; ведення встановленої документації з обліку кадрів; видачу довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників; оформлення, ведення, зберігання трудових книжок; підготовку матеріалів для рекомендації працівників до заохочень та винагород.
18. Розробляти посадові інструкції для посад, передбачених штатним розписом у відділі кадрів.
19. Забезпечувати: відповідність кадрової документації законодавству у сфері праці, у сфері захисту персональних даних та вимогам системи управління якістю організації; оформлення усіх кадрових процедур відповідно до законодавства про працю, законодавства про захист персональних даних, положень, інструкцій, а також наказів керівника організації.
20. Очолювати роботу з вдосконалення форм і методів професійного навчання та підвищення кваліфікації персоналу, аналізу якісних показників результатів навчання та його ефективності. Організовувати роботу з виконання планів навчання та підвищення кваліфікації персоналу.
21. Організовувати роботу із складання графіків відпусток та контролювати його виконання.
22. Здійснювати контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах організації і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.
23. Забезпечувати складання встановленої звітності (зовнішньої і внутрішньої) з обліку кадрів та роботи з персоналом.
Освіта
Навчальний заклад: Рівненський Державний Гуманітарний Університет.
Ступінь: спеціаліст.
Назва спеціальності: Психолог та вчитель української мови, літератури, зарубіжної літератури.
Період навчання: 2003— 2008.
Додаткова інформація
Особисті якості: врівноваженість, самовладання, вміння переконувати, амбіційність, впевненість у собі, уміння адаптуватися до змін, вміння працювати в команді, акуратність, швидка навченість, хороша дикція, наполегливість, ораторська майстерність, порядність, прагнення до розвитку, орієнтація на результат, чесність, справедливість, почуття гумору.
Similar candidates
-
HR Manager | Recruiter
Kyiv -
Рекрутер
Kyiv -
HR-менеджер
Kyiv -
HR-менеджер
Kyiv -
Інспектор відділу кадрів
10000 UAH, Kyiv, Remote -
HR-менеджер
Kyiv