• PRO

Victoria

Head of marketing (communications, creative)

Considering positions:
Head of marketing (communications, creative), Маркетолог, Интернет-маркетолог
Employment type:
full-time, part-time
Salary:
120 000 UAH/month
Age:
28 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Head of marketing

from 01.2024 to now (1 year 4 months)
DarwinLand — IT освiта та фiн грамотность для дiтей, Киев (Образование, наука)

Project Marketing Manager

from 12.2023 to now (1 year 5 months)
Englishdom, Киев (Образование, наука)

Head of Marketing Communications Manager

from 02.2022 to now (3 years 3 months)
GoITeens — IT академія, Киев (IT)

- ​​Розробка комунікаційної стратегії (соціальні мережі, YouTube та Tik Tok, блог, коммюніті, influence маркетинг, онлайн івенти)
- Реалізація та контроль комунікаційної стратегії ринку України та інших країн;
- Реалізація та контроль фірмового стилю та тону бренду у всіх точках контакту з клієнтами (сайт, лендінги, презентації, соц. мережі, відеоролики, рекламні банери та інші маркетингові матеріали та канали);
- Виконання планів лідогенерації із контенту за кількістю, якістю та вартістю лідів і досягнення плюсового ROMI;
- Забезпечення виконання планів продажу;
- Керування комунікаційною командою внутрішньою та зовнішньою (копірайтери, дизайнери, SMM менеджери, коммюніті менеджери, influence менеджери, івент менеджери та ін.).Підбір, мотивація, контроль;
- Планування та керування процесом створення текстового та візуального контенту (пости в соц. мережі, статті, лендінги, відеоролики, листи, презентації та інше);
- Планування та контроль реалізації інтеграцій з лідерами думок для отримання цільових лідів. Планування пошуку нових блогерів та каналів, створення оферів для партнерів та оцінка результатів.
- Розробка нових лендінгів під контентні проєкти (написання ТЗ виконавцям, контроль створення, відслідковування конверсій);
- Планування та контроль робіт по запуску та проведенню Марафонів, Демо днів та інших івентів (планування івентів, контроль організації та промо, оцінка результатів)
- Планування та контроль робіт по розвитку коммюніті; (створення стратегії розвитку, контроль реалізації, оцінка результатів);
- Планування та контроль робіт по розвитку блогу (створення стратегії просування, погодження контент-плану, контроль реалізації, оцінка результатів);
- Ведення аналітики та формування звітів по ефективності каналів комунікації, проєктів та досягненням KPI командою;
- Участь у створенні автоматизованих дашбордів (постановка ТЗ, контроль виконання, постановка ТЗ на доопрацювання)

Head of Marketing

from 10.2021 to 04.2022 (6 months)
GEPUR, Киев (Розничная торговля)

- Розробка та реалізація маркетингової стратегії (онлай. офлайн, маркетплейси);

- Управління та розвиток команди (SMM, контент (+продакшн), дизайн, реклама, PR та event);

- Розробка та управління проектами, (відповідальна за результат) аналітика та масштабування результату;

- збільшення продажів за коштами маркетингових активностей;

— Наймання в команду, оптимізація бізнес-процесів, пошук підрядників для реалізації стратегії просування;

— Розвиток нових каналів просування від social media до колаборації бренду та спільних продуктів, партнерські програми та офлайн медіа;

- Щільна робота з категорійним відділом, цехом та складом (1C), та дизайнерами;

- Щомісячна / щотижнева звітність + аналітика з канального, розрахунок економіки відділу, облік витрат, встановлення KPI на відділ, розрахунок ФОП та систем мотивації (матеріальна та не матеріальна); постановка цілей (OKR) на рік, квартал та план досягнення цілей;

- Робота з сайтом (сфера fast-fashion) вихід та оновлення колекцій щотижня (від оновлення карток товару на сайті до повного просування) контроль розсилок, анонсів, оновлень, наявності товару тощо.

Head of Content Marketing

from 10.2020 to 12.2021 (1 year 2 months)
Kodland освітня платформа діджитал навичок, Вся Украина (IT)

Основні обов'язки:
Від контент-менелдера до керівника відділу рекламних комунікацій.

— Розробка стратегії бренду у медіа-просторі. Розвиток всієї соц. мереж з нуля (Instagram, YouTube, Яндекс.Дзен, Vkontakte, Facebook, Twitter (ENG), Tik Tok;

- Створення, розробка, запуск та просування нових маркетингових каналів комунікації (Колаборації та внутрішні продукти бренду (Такі як K-Store - внутрішній магазин з мечем компанії, створений з метою - внутрішній майданчик для інфоприводів)

- Формування цілого департаменту - Брендінг. Розробка стратегій на Q1 (2, 3, 4), планування, підготовка, збір та формування команди, розробка стратегії позиціонування, розробка плану просування, система аналітики та оцінка результатів, масштабування та оптимізація процесів;

- Постановка OKR та KPI для кожного відділу (Дизайн, Production, маркетинг продуктів тощо) - аналітика, введення систем звітності;

- Формування (найм) відділу за контентом (Production, Редакція, Дизайн, Асистенти тощо) та організація роботи відділу + Influence-marketing - вибудовування системи роботи, від пошуку до реалізації, документообіг;

- Систематизоване та постійне виробництво контенту (фото / відео / статті), відомий стиль комунікації у всіх каналах;

- Участь у реалізації стратегічно важливих проектів, створення спецпроектів та інфоприводів спільно з відділом PR;

- Генерація та розробка креативних ідей.

Perfomance таргетолог

from 09.2019 to 07.2020 (10 months)
ЧЕРДАК (Start up), Москва (Storage)

1. Запуск и ведение рекламных кампаний в соц.сетях (Facebook, Instagram);
2. Разработка ТЗ для копирайтеров и дизайнеров;
3. Оптимизация и отслеживание эффективности рекламных компаний;
4. Медиапланирование и прогнозирование.
4. Аналитика и составление отетности (Google Analitics, Yandex Metrika)
5. Разработка антикризисных предложений.

Таргетолог / PR

from 04.2018 to 10.2020 (2 years 6 months)
SETTERS — Коммуникационное агенство, Санкт-Петербург (Digital Marketing Communication)

Обязанности таргетолога:

1. Аналитика и прогнозирование результатов рекламных кампаний в социальных сетях.
2. Расчет KPI и формирование гипотез.
3. Мадиапланирование.
4. Формирование отчетов, выгрузки.

Разработка коммуникационной digital-стратегии бренда на таких медиа ресурсах как: Telegram, Facebook, Vk, Instagram, Twitter, Яндекс.Дзен, а также блоги:

Поиск новый каналов для продвижения брендов/компаний/услуг.

1. Разработка концепции (смыслов) информационного повода.
2. Подбор площадок для продвижения.
3. Разработка и создание контента (Разрабокта ТЗ).
4. Управление проектом в СМИ.
5. Аналитика и медиапланирование.
6. Оценка результатов.

Education

Санкт-Петербургский университет технологий управления и экономики

Реклама и связи с общественностью, Санкт-Петербург
Higher, from 2014 to 2018 (4 years)

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — above average
  • Russian — fluent

Candidates by city