• PRO

Наталія

Менеджер з документообігу, діловод, 20 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
42 years
City of residence:
Khmelnytskyi
Ready to work:
Bilohiria, Kamianets-Podilskyi, Khmelnytskyi, Kyiv, Netishyn, Remote, Teofipol, Ternopil, Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Розшифровщик

from 05.2023 to now (2 years 3 months)
Videorules, Дистанційно (ЗМІ, медіа)

опрацювання файлів та переведення їх у зручні формати;
розшифровка файлів;
написання та редагування текстів грамотною українською мовою.

Начальник відділу ведення Державного реєстру виборців

from 03.2016 to 02.2021 (4 years 11 months)
Білогірська районна державна адміністрація Хмельницької області, Білогір'я (Державні організації)

здійснення керівництва діяльністю відділу і персональна відповідальність за виконання покладених на відділ завдань;

розподіл обов'язків між працівниками відділу;

планування роботи відділу, контроль вчасного і якісного виконання передбачених планами роботи заходів;

вивчення, аналіз стану справ, результатів роботи відділу, вжиття заходів щодо підвищення її ефективності;

організація ведення діловодства у відділі, порядку проходження і виконання документів;

в установленому законом порядку розгляд звернень громадян з питань, пов'язаних з діяльністю;

забезпечення в межах своїх повноважень зберігання інформації з обмеженим доступом відповідно до законодавства.

у 2019 році отримала подяку Центральної виборчої комісії

Провідний спеціаліст служби у справах дітей

from 09.2007 to 02.2016 (8 years 5 months)
Білогірська районна державна адміністрація Хмельницької області, Білогір'я (Державні організації)

Education

Національний університет "Острозька академія"

Документознавство та інформаційна діяльність, Острог
Higher, from 2000 to 2005 (5 years)

Additional education and certificates

ВНЗ "МАУП" підвищення кваліфікації за програмою "Кадри та управління персоналом"

2023

Knowledge and skills

  • Розробка положень про структурний підрозділ, номенклатури справ
  • Розробка посадових інструкцій працівників
  • Підготовка розпоряджень та наказів
  • Оформлення протоколів, організація нарад, засідань комісій тощо
  • Профілювання посади, підготовка заявок на пошук персоналу
  • Оцінювання результатів службової діяльності працівника
  • Керівництво, розподіл обов’язків та організація роботи відділу
  • Ведення особових справ
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Впевнений користувач ПК
  • Робота з автоматизованими базами даних
  • Систематизація документації
  • Робота з великим обсягом інформації
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Уміння аналізувати
  • Ведення архіву документів
  • Організація підписання договорів
  • Підготовка звітності
  • MS Office
  • Знання стандартів уніфікованої системи документації
  • Комунікабельність
  • Відповідальність та уважність до деталей
  • Гостинність
  • Організація та ведення діловодства

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average
  • German — beginner
  • Russian — advanced

Additional information

Маю вищу освіту ступеня магістр за спеціальністю "документознавство та інформаційна діяльність" та понад 13 років загального досвіду роботи з організації та ведення діловодства, налагодження процесу документообігу в структурному підрозділі.
Уважне та організоване ставлення до виконання посадових обов’язків, діловий етикет та вміння працювати в колективі мені добре знайомі на практиці.
Готова навчатися всьому новому, в роботі відповідальна, уважна до деталей та пунктуальна.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: