- PRO
Sviatoslav
Unity 3D developer
- Considering positions:
- Unity 3D developer, Разработчик мобильных приложений
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 27 years
- City of residence:
- Lviv
- Ready to work:
- Lviv, Remote
Contact information
The job seeker has entered a email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8083049/
Work experience
Unity developer
from 04.2024 to now
(1 year 4 months)
Pryeyes, Дистанційно (IT)
• Налаштування анімацій і руху (Animation, Motion).
• Використання DOTween, Cinemachine і Reactive для анімацій та реактивного програмування.
• Інтеграція SteamWorks SDK для функціоналу Steam.
• Застосування Zenject (DI container) і Addressables для оптимізації проєктів.
• Публікація ігор на Steam та itch.io.
• Розробка механік шутерів від першої особи (FPS).
• Розробка інвентарю.
Steam:
https://store.steampowered.com/app/3345760/Silent_Anomalies/
Unity 3D програміст
from 02.2024 to 04.2024
(2 months)
Cubequade, Дистанційно (IT)
• Використання Odin Inspector.
• Налаштування Mobile Notification для сповіщень у мобільних іграх.
• Застосування Reactive для реактивного програмування.
• Аналіз продуктивності проєктів із Unity Profiler.
• Використання Facebook SDK
Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dafil.stiltsrun&hl=uk&gl=US
IOS:
https://apps.apple.com/ru/app/stilts-run/id1637747730
Unity 3D програміст
from 04.2023 to 01.2024
(9 months)
YaremchukGame, Дистанційно (IT)
• Використання патернів Factory, State Machine, Builder, Strategy.
• Застосування Zenject та Addressables для структури проєкту.
• Локалізація гри ( використовувалось I2L).
• Робота з Google Sheets та базами даних.
• Розробка механік: переміщення будівель із запобіганням перекриттю, автоматичне підсвічування, рух білдера.
• Імплементація висадки персонажів, бойової системи, тренування, нарахування досвіду та анімацій.
• Реалізація заклять: блискавка по області, вогняні шари, бустери для персонажів.
• Взаємодія з сервером, налаштування UI, курсорів та ефектів.
• Застосування UniTask.
• Застосування REST API.
• AI ворогів
PC:
https://store.steampowered.com/app/2488180/Ninja/?curator_clanid=44194860,
https://store.steampowered.com/app/1973770/Battle_Craft/
Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Yaremchuk.NinjaSword
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Yaremchuk.ColorCube
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Yaremchuk.VikingsvsNinjas
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Marketon.SrtokerRoyaleKids
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Yaremchuk.NinjaSword
Unity 3D програміст
from 07.2022 to 04.2023
(9 months)
Alphanova, Дистанційно (IT)
• Досвід командної роботи, аналізу чужого коду та виконання завдань замовника вчасно.
• Освоєння принципів дизайну й оптимізації ігор.
• Розробка мініігор, календаря, нагадувань, будильника.
• Налаштування анімацій, сцен.
• ООП
• UI/UX
https://alphanovastudio.com/uk/
Unity 3D програміст
from 12.2021 to 06.2022
(6 months)
LeverApp, Дистанційно (IT)
• Розробка простих гіперказуальних проєктів із механіками малювання мешу, стакання предметів, збивання елементів за кольорами, аналоги танчиків, ранери.
• Використання Cinemachine, Pathfinding, Spline(Dreamteck Splines) та налаштування NavMesh.
• Додавання AdMob.
Education
Львівська політехніка
Інженер, Львів
Higher, from 2016 to 2020 (4 years)
Knowledge and skills
- PHP
- PhpMyAdmin
- Addressable
- Zenject
- Unity
- C#
- Git
- ООП
- GitHub
- DOTween
- Adobe Illustrator
- Adobe Photoshop
- Робота в команді
- SOLID Principles
- DRY
- KISS
- Trello
- Blender
- JetBrains Space
- Odin
- MobileNotification
- Знання принципів MVC
- Kinoa
- Google Sheets
- Google Services (leaderboard)
- Assets Integration
- Animation System
- Motion
- Debugging
- UniTask
- UniRx
- ScriptableObject
- AdMob
- Facebook SDK
- Steamworks SDK
- REST API
- JSON
- Pathfinding
- Unity Profiler
Language proficiencies
- English — average
- Ukrainian — fluent
Additional information
Unity розробник із 3+ роками досвіду в створенні ігор. Володію C#, розумію принципи ООП і патерни проектування (SOLID, DRY, KISS, MVC), що дозволяє мені розробляти модульні та готові до використання компоненти для ігрових проєктів.
Мають досвід роботи в команді (10 осіб), ефективно виконую завдання замовника, використовуючи Space, Trello та Jira. Створюю адаптивний UI, застосовую фізику, працюю з анімаціями та DOTween для різноманітних ігрових об’єктів. Налаштовував сповіщення (MobileNotification) та власний лідерборд із Google Services.
Додатково маю базові навички в Illustrator, Photoshop, Blender, а також досвід із Odin Inspector і Kinoa. Шукаю нові виклики в геймдеві, готовий розвиватися та вносити цінний вклад у проєкти завдяки своїм навичкам і досвіду.
More resumes of this candidate
Similar candidates
-
Unity 3D програміст
Remote -
Fullstack-розробник
Remote -
Unity developer
Rivne, Remote -
React розробник
Lviv, Vinnytsia , more 6 cities -
Fullstack Developer
Remote -
Front-end programmer
Remote