• File

Анна

Бухгалтер із заробітної плати

Age:
39 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Коваленко Анна
Україна, м. Київ, пр. Маяковського, 1-б, кв. 72.,
02.07.1986 р.
моб.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
11. 2023 - 08.2024
Державна наукова установа «Інститут рибного господарства екології моря та океанографії»

Завідувач сектору – головний бухгалтер
Обов’язки:
Нарахування заробітної плати (відпусток, лікарняних, відряджень), перевірка табелю обліку робочого часу,
Підготовка та подання статистичних звітів (1-ПВ, 3-Борг), об’єднана звітність.
Проведення утримань за виконавчими листами;
Ведення обліку (надходження, введення в експлуатацію, списання, нарахування зносу) ОЗ, матеріалів;
Ведення розрахунків з дебіторами та кредиторами за отримані (надані) товари (послуги);
Опрацювання банківських виписок, створення платіжних інструкцій;
Подання фінансової та бюджетної звітності
Оприлюднення інформації на єдиному веб-порталі про використання публічних коштів

07.2024 - 04.2025
Національний науково-дослідний інститут промислової безпеки та охорони праці

Заступник начальника управління – начальник відділу
Обов’язки:
Нарахування заробітної плати (відпусток, лікарняних, відряджень), перевірка табелю обліку робочого часу,
Підготовка та подання статистичних звітів (1-ПВ, 3-Борг), об’єднана звітність
Подання повідомлення про прийняття на роботу;
Проведення аналізу фонду заробітної плати працівників;
Створення штатного розпису у відповідності до структури та тарифної сітки.
Здійснення нарахування та перерахування платежів, профвнесків, податку з доходів фізичних осіб, єдиного соціального внеску.
Оприлюднення інформації на єдиному веб-порталі про використання публічних коштів

11.2022 - 11. 2023
Державне агентство меліорації та рибного господарства України

Головний спеціаліст відділу відділ внутрішнього аудиту з питань діяльності територіальних органів
Обов’язки:
перевірка фінансової звітності та документації територіальних органів,
складання звіту за результатами перевірки,
оцінка законності та безпеки фінансових операцій,
03. 2021 - 07.2021
Секретаріат Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини

Головний спеціаліст відділу фінансів та бухгалтерського обліку
Обов’язки:
Забезпечення своєчасність та правильність нарахування виплат що відносяться до фонду оплати праці та гарантуються діючим законодавством України.
Складання та подання в установлені терміни статистичної звітності з праці, про використання робочого часу, звітності до Пенсійного фонду, Фонду соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, Державної податкової служби. Проведення аналізу фонду заробітної плати працівників
Здійснення нарахування та перерахування платежів, профвнесків, податку з доходів фізичних осіб, єдиного соціального внеску.
Ведення меморіального ордеру № 5;

11.2016 - 03.2021
Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів

Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності
Обов’язки:
Здійснення облік основних засобів, запасів, надходження та вибуття основних засобів, облік інших необоротних матеріальних активів, нарахування знос;
Участь в проведенні інвентаризації;
Проведення звірки з установами та організаціями;
Ведення обліку розрахунків з підзвітними особами;
Складання щоквартального звіту 9-ЗЕЗ “Звіт про експорт (імпорт ) послуг”
Забезпечення своєчасність та правильність нарахування заробітної плати (лікарняні, відпускні, відрядження, матеріальні допомоги);
Складання та подання статистичної звітності з праці, Фонду соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, Державної податкової служби.
Здійснення нарахування та перерахування платежів, профвнесків, податку з доходів фізичних осіб, єдиного соціального внеску, військового збору;.
Прийом і аналіз табелів обліку робочого часу;
Підготовка платіжних доручень.
02.2012 -11.2016
Київська міська дирекція УДППЗ “ Укрпошта ”

Бухгалтер 2 категорії бухгалтерії
Обов’язки:
Контроль за отриманими первинними документами на предмет їх відповідності чинному законодавству;
Проведення розрахунків по передплаті з ДП “Преса”, обласними дирекціями, видавництвами та агентствами, щомісячна звірка з ними згідно актів;
Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
Ведення рахунків 685, 69, 644 по напрямку розрахунків з передплати періодичних видань;
Складання та реєстрація податкових накладних.
07. 2008 – 02.2012
Державна Податкова Адміністрація в Київській області

Головний спеціаліст фінансового відділу
Обов’язки:
Приймання до обліку первинних документів, систематизація інформації, відображену в цих документах, підготовка проміжних розрахунків для обліку господарських документів та узагальнення інформації;
Подання в банківські установи документи для перерахування коштів та проведення розрахунків з дебіторами та кредиторами;
Підготовка даних для включення їх до фінансової звітності;
Приймання первинних документів на оприбуткування та рух основних засобів, нематеріальних, необоротних активів, малоцінних та швидкозношуваних предметів та матеріалів, здійснення попереднього контролю за своєчасним і правильним оформленням документів та законності господарських операцій;
Ведення розрахунків з підзвітними особами;
Проведення звірки з установами та організаціями;
Складання щомісячного Звіту про стан розрахунків за енергоносії, водопостачання та водовідведення, інші комунальні послуги по обласному апарату;
Складання місячного та квартального звіту за ф. № 7 “Звіт про заборгованість бюджетних установ“ по загальному ( в розрізі КПК) та спеціальному фондах по обласному апарату;
Підготовка матеріалів по новим нормативним документам та окремим темам для проведення навчань в відділі у відповідності до завдань начальника;
Підготовка документів для передачі їх до архіву;
Ведення діловодства
Освіта

2003-2008

Національний університет харчових технологій
повна вища освіта за спеціальністю “ Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності ”, кваліфікація магістра, факультет економіки і менеджменту, стаціонар
Підвищення
кваліфікації/
курси

“Крос-курс менеджмент.;Крос-курс комунікації та взаємодія ” Сертифікат № ТС 31115684/00539-17;“Інноваційні технології в публічному управлінні ” Сертифікат № ТС 31115684/00322-87 ;“Психологія ефективного управління ” Сертифікат № 18/06/71;“Актуальні питання бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в бюджетних установах. Організація та здійснення публічних закупівель ” Сертифікат № ДС 35531764/0337-18; “Стратегія реформування системи управління державними фінансами і розвиток податкової системи та управління державним боргом ” Сертифікат № Н/ЦЕО/19/507 “Огляд змін до нормативно - правових документів з питань ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової та бюджетної звітності. Актуальні питання зарплатного законодавства. Організація та оплата праці на підприємстві ” Свідоцтво ;“Оплата праці: нарахування, податки, звітність. Індексація зарплати, лікарняні, декретні, відпускні та витрати на відрядження. Атестація робочих місць за умовами праці ” Посвідчення № 12ПК 08751177/001262-2017; за програмою тематичного короткострокового семінару з підвищення кваліфікації працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування з питань запобігання і протидії корупції Сертифікат № 044314; “Управління проектами ” Сертифікат № 044482; Стратегічне мислення.
Знання мов
Українська (рідна)
Російська (вільно)
Додаткові дання
Особистісні данні:
• відповідальність;
• орієнтація на результат;
• здатність постійно критично аналізувати кінцеву ефективність, стиль та методи власної організаційно-управлінської діяльності та знаходити шляхи її подальшого вдосконалення;
• стійкість до стресу;
• комунікабельність
• вміння переконувати та працювати у колективі
• високий рівень само організованості
• розвинена інтуїція
• систематизація інформації та аналітичне мислення;
• адаптація до змін та прийняття нових підходів у вирішенні поставлених завдань;
Вільно володію: КП “Excel”, Word, ДПС ПРО, M.E.DOC, Автоматизована система “Фінансове управління”, Outlook, АСЕДО, Парус (7;8); 1С (7; 8); ІС-Про, SAP,BAC.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: