- PRO
Наталія
Адміністратор
- Considering positions:
- Адміністратор, Офіс-менеджер, Менеджер роботи з клієнтами, Завідувач складом, Менеджер з продажу, Керівник проєкту, Кадровик
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 27 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Boryspil, Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8198674/
Work experience
Менеджер проєктів
from 07.2021 to 01.2024
(2 years 6 months)
La Famiglia Catering, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)
- Планування та виконання проектів компанії згідно з поставленими завданнями.
- налагодження комунікації з замовниками, гостями.
- Наповнення сайту фото (та створення цих самих фото), опис страв, регулювання днів та часу для замовлення, створення нових точок продажу.
- Прорахунок цін для продажу за певним алгоритмом.
- Знання та контроль ХАССП
- Видача авансів та заробітних плат.
- Запуск нових проектів та їх супроводження.
-Логістика для кур'єрів.
- проведення кава-бреків та не великих фуршетів.
Кассир торгового зала
from 08.2020 to 04.2021
(8 months)
GLUSKO, Киев (Автобізнес та автосервіс)
До обов'язків касира торгового залу входило:
- Швидка та точна реєстрація товарів та обслуговування покупців.
- Підтримання порядку і чистоти на робочому місці
- Продаж нафтопродуктів та супутні товари азк
- Знання технологічних карт
- Контроль актуальних цінників
- Прийом товару на азк
- касові операції
- викладка товару
Пройшла співбесіду на адміністратора АЗК.
Останні два місяці проходила навчання на адміністратора АЗК.
Адміністратор
from 05.2017 to 03.2020
(2 years 10 months)
WOG, Киев (Автобізнес та автосервіс)
На посади адміністратора до обов'язків входило:
- Координація роботи персоналу та забезпечення ефективності роботи залу.
- Відповідальність за внутрішню логістику та організацію простору торгового залу.
- Щотижневі, щомісячні інвентаризації (планові, не планові),
- Контроль залишків товару,
- Прийом товару,
- Контроль планограми та їх зміна
- Контроль персоналу та складання графіка
- Заповнення табеля відпрацьованих змін персоналу
Оператор АЗК
from 07.2016 to 05.2017
(10 months)
WOG, Киев (Автобізнес та автосервіс)
На цій посаді до обов'язків входило:
- Обслуговування клієнтів, прийом і обробка платежів.
- Забезпечення якості обслуговування і дотримання стандартів компанії.
- прийом бензовозів, газовозів,
- заповнення журналів (про прийом палива),
Контроль наповнення торгового залу товаром,
- Контроль наявності цінників та їх відповідність до товару,
- Закриття – відкриття зміни,
- Заповнення книги КОРО.
Education
МАУП
Менеджмент, Заступник керівника виробництва, Киев
Higher, from 2018 to 2021 (3 years)
Knowledge and skills
- Комунікабельність
- Користувач 1С
- Інвентаризація
- Адміністрування офісу
- Стресостійкість
- Контроль цінників
- Чесність
- Здатність до навчання
- Організованість
Additional information
Проактивна та стресостійка професіоналка з досвідом у сфері обслуговування та керівництва персоналом. Маю високий рівень комунікабельності, швидко приймаю рішення, але завжди відкрита до співпраці з колегами для досягнення спільних цілей. Моє завдання - забезпечити чистоту, порядок і високий рівень обслуговування для задоволення потреб клієнтів та оптимальної ефективності робочого процесу.
Велике прохання роботодавців писати в телеграм або вайбер, тому що з деяких причин телефон не в зоні зв'язку. Дякую за розуміння!)
Similar candidates
-
Адміністратор
Boryspil -
Адміністратор
25000 UAH, Kyiv -
Адміністратор салону краси
Kyiv -
Адміністратор
Kyiv -
Керівник проєкту
50000 UAH, Kyiv -
Адміністратор салону краси
40000 UAH, Kyiv