• PRO

Анна

Менеджер по роботі з клієнтами, 10 000 UAH

Considering positions:
Менеджер по роботі з клієнтами, Direct-менеджер, Адміністратор, Оператор чата, Менеджер з продажу, Координатор, Сервіс-менеджер, Помічник керівника, Викладач англійської, Контент-менеджер
Employment type:
part-time
Age:
23 years
City of residence:
Other countries
Ready to work:
Other countries, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з контролю якості обслуговування

from 02.2025 to now (6 months)
Infocus, Дистанційно (IT)

Опрацювання скарг та негативних оцінок клієнтів, заповнення аналітики, оцінка роботи менеджерів, прийняття рішень щодо фінансової відповідальності працівників, оперативне реагування на незадоволеність клієнтів, підтримка високого рівня обслуговування, робота над помилками, тренінги та розробка корисних матеріалів для покращення рівня підтримки клієнтів, робота з CRM та таблицями.

Менеджер по роботі з клієнтами

from 01.2024 to 02.2025 (1 year 1 month)
Infocus, Дистанційно (Послуги для населення та бізнесу)

Прийом та обробка клієнтських запитів у CRM-системі, забезпечення швидкої та ефективної взаємодії. Виконання інформаційних та пошукових запитів клієнтів відповідно до встановлених дедлайнів. Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів, консультування та вирішення проблем клієнтів. Організація та координація різних послуг, відповідно до потреб клієнтів, з метою забезпечення їхнього задоволення та лояльності. Співпраця з іншими відділами компанії для забезпечення оперативного та якісного виконання клієнтських запитів. Успішне та швидке підвищення до рівня мідл-менеджера завдяки відмінним показникам виконання запитів та високому рівню задоволеності клієнтів. Залучення та утримання ключових клієнтів завдяки ефективному вирішенню їхніх запитів та високому рівню сервісу. Активне використання англійської мови для вирішення запитів клієнтів. Винахідливість та креативність у пошуку рішень до складних та незвичних запитів. Компетентність та індивідуальний підхід. Вміння вирішувати конфлікти, знаходити спільну мову з різними людьми. Багатозадачність, стресостійкість, швидка та ефективна обробка запитів при високому навантаженні.

Викладачка Soft Skills

from 05.2023 to 02.2024 (9 months)
GoITeens, Дистанційно (Освіта, наука)

Викладання Soft Skills для дітей та підлітків (9-17 років) у групах. Проведення інтерактивів, перевірка домашніх завдань, контроль присутності, надання якісних та сучасних знань, підкріплених науковими підходами та власним досвідом у сфері психології. Допомога з будь-яких питань та підтримка. Чітке і зрозуміле пояснення матеріалу.

Менеджер з продажу

from 02.2023 to 06.2023 (4 months)
GoITeens, Дистанційно (IT)

Проведення індивідуальних консультацій по відеозв'язку для клієнтів, знайомство їх з продуктом та рекомендація найкращого варіанту відповідно до їх потреб. Проведення практичної частини з програмування для дітей та підлітків (7-17 років). Презентація продукту, продаж, проведення оплат, робота з CRM системою, ведення обліку.

Консультант психологічної підтримки

from 12.2022 to 02.2024 (1 year 2 months)
Teenergizer, Дистанційно (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Якісне психологічне консультування підлітків у форматі чату та тікетів. Надання психологічної допомоги та підтримки, якісне перенаправлення, підтримка контакту та надання технік для роботи з тривожністю і іншими бентежними станами. Написання звітів по виконаній роботі, розбір помилок не супервізії та інше.

Фахівець-оператор

from 08.2022 to 02.2023 (6 months)
Нова пошта, ТОВ, Сарни (Транспорт, логістика)

Обслуговування людей, приймання та видача вантажу, робота з документами, підтримання чистоти, відповідальність та стресостійкість, уміння працювати з людьми та якісно виконувати свої обов‘язки. Консультація з приводу послуг компанії, допомога з вирішенням проблемних ситуацій.

Спеціаліст з технічної підтримки

from 01.2022 to 04.2022 (3 months)
ZONE3000, Дистанційно (IT)

Консультація користувачів з приводу різноманітних питань щодо роботи сайту чи продуктів компанії, користування різними її сервісами. Швидке реагування на повідомлення у чаті та оперативні відповіді на тікети. Комунікація з англомовними користувачами, допомога з налаштуванням профілю, сайту, а також з вирішенням різноманітних питань.

Education

Київський національний університет ім. Т. Шевченка

Психологія, Київ
Unfinished higher, from 2020 to 2024 (4 years)

Knowledge and skills

  • Користувач ПК
  • Копірайтинг
  • Написання текстів
  • Швидкий набір тексту
  • Рерайтинг
  • Переклад текстів
  • Редактура текстів

Language proficiencies

  • English — above average
  • Ukrainian — fluent

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: