• PRO

Світлана

Головний бухгалтер, 100 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
50 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу фінансової та податкової звітності

from 05.2025 to now (3 months)
Укртелеком, АТ, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Перевірка фінансової та податкової звітності перед подачею, контроль своєчасності сплати податків та взаєморозрахунків з бюджетом, аналіз контрактів ЗЕД та договорів з вітчизняними контрагентами на предмет фінансових та податкових ризиків, контроль нарахування та сплати податків з доходів нерезидентів, методологія бухгалтерського обліку за МСФЗ, формування облікової політики, прогнозування сплати податків, прогнозування податкових та облікових наслідків нестандартних господарських операцій, розподіл функціональних обов'язків підлеглих, формування змісту відповідей на запити ДПС, консультації підрозділів бухгалтерії з податкового та бухгалтерського обліку, участь у нарадах з керівництвом стосовно вирішення спірних питань, участь у проектах по доробці ПЗ (на базі Бюджет Софт).

Заступник головного бухгалтера

from 12.2024 to 05.2025 (5 months)
АТ "Житомиробленерго", Житомир (Енергетика)

Функціональні обовязки – податковий облік та звітність, аналіз законодавства, консультування в сфері МСФЗ та податкового законодавства, методологія бухгалтерського обліку за МСФЗ, аудит правильності нарахування податків, участь в доробці ПЗ Mikrosoft Dynamics Axapta.

Головний бухгалтер з функціями фін. директора

from 05.2023 to 11.2024 (1 year 6 months)
ТОВ "Агробудіндустрія", Житомир (Будівельна промисловість, деревообробка)

Завод по виробництву залізобетонних виробів, будівельна діяльність по державних оборонних контрактах, транспортні послуги, механічна обробка металу, ЗЕД діяльність (експорт, імпорт), в підлеглості 4 бухгалтера.

Функціональні обовязки – ведення бухгалтерського та управлінського обліку, проведення в обліку операцій ЗЕД, бюджетування, постановка технічних завдань ІТ – відділу по доробці ПЗ (УВП), побудова управлінських звітів за потребою керівництва, автоматизація та формування звітів P&L, cash flow, відповіді на запити податкових органів, подання податкової звітності, супровід перевірок контролюючих та правоохоронних органів.

Фінансовий директор

from 08.2016 to 04.2022 (5 years 8 months)
Агрохолдинг, Житомир (Сільське господарство, агробізнес)

(6 с/г підприємств, 2 торгові компанії, земельний банк 8000 га). Вирощування зернових культур (рослинництво), експорт зерна, елеваторне господарство, продаж ЗЗР та насіння для с/г виробництва, імпорт запасних частин до с/г техніки. В підлеглості 8 працівників.

Функціональні обов'язки
- Організація і контроль ведення бухгалтерського та управлінського обліків по групі компаній, формування консолідованого фін. результату в управлінському обліку.
- Автоматизація управлінського та бухгалтерського обліків на базі програми 1С8 УВП з доробкою під потреби с/г підприємств.
- Управління центральним офісом та фінансово – бухгалтерською службою компанії. Розподіл обов'язків бухгалтерів та написання інструкцій по їх функціональних обов'язках.
- Формування пакету документів на державне цільове фінансування с/г виробників, на отримання компенсації за придбання імпортної с/г техніки з ЄБРР.
- Співпраця з банками по отриманню різних видів кредитування, вексельної форми розрахунків, державної компенсації відсотків по кредитах.
- Розподіл грошових потоків, об'ємів експорту, придбання основних засобів між підприємствами всередині компанії.
- Аналіз експортних та імпортних контрактів з нерезидентами, договорів з резидентами України, внесення змін по захисту бізнес - інтересів компанії, погодження контрактів.
- Організація та контроль по оформленню договорів та відповідної первинної документації по взаємовідносинах між юридичними особами, що входять в групу агрохолдингу.
- Формування звіту по руху грошових коштів (cash flow), консолідованого звіту про фінансові результати агрохолдингу (P&L), звіту про собівартість урожаю по аналітиці в розрізі гектарів, бункерної та залікової ваги.
- Організація та контроль обліку ПДВ, формування та подача податкових декларацій з ПДВ (8 юридичних осіб).
- Організація та щорічна подача пакету документів для підтвердження статусу сільгоспвиробників - платників єдиного податку 4 групи (6 юридичних осіб).
- Спілкування з контролюючими органами, організація та контроль змісту відповідей на запити податкових органів, супровід податкових перевірок. Організація та контроль формування пакету документів та пояснень в ДПІ стосовно розблокування податкових накладних.
- Аудит бух. обліку, фінансової та податкової звітності юридичних осіб, корпоративні права яких придбавались власниками бізнесу. Надання висновків щодо недоліків обліку, помилок в податковій звітності, небажаних активів/пасивів у балансі з метою зниження вартості корпоративних прав. Участь у перемовинах з продавцями корпоративних прав.

Головний бухгалтер

from 07.2014 to 11.2017 (3 years 4 months)
ПП “Імпорттехносервіс”, Житомир (Послуги для населення та бізнесу)

Продаж касових апаратів, їх ремонт та технічне обслуговування.
В підлеглості 3 бухгалтера.

Головний бухгалтер

from 03.2011 to 03.2013 (2 years)
ТОВ «Укрбуд - спілка», Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Оптова та роздрібна торгівля буд. матеріалами.
В підлеглості 3 бухгалтера.

Головний бухгалтер

from 02.2008 to 03.2011 (3 years 1 month)
Автомир – 57, Житомир (Автобізнес та автосервіс)

Мережа автосалонів (6 шт), СТО (6 шт), роздрібна торгівля автозапчастинами.
В підлеглості 10 бухгалтерів, в т. ч. 3 головних бухгалтера

Головний бухгалтер

from 07.2005 to 08.2014 (9 years 1 month)
ТОВ «Рекламне джерело», Житомир (Маркетинг, реклама, PR)

Рекламна діяльність, виробництво поліграфічної продукції.
В підлеглості 1 бухгалтер.

Головний бухгалтер

from 05.2004 to 06.2005 (1 year 1 month)
ТРЦ «ФОРУМ», Житомир (Роздрібна торгівля)

Торгово-розважальний центр (супермаркет, ресторан, кафе, дискотека, караоке, боулінг)
В підлеглості 4 бухгалтера

КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ:
1.Управлінський облік та звітність
2.Бухгалтерський облік та звітність, податкова звітність
3.Досвід залученння кредитних продуктів, грантів, державного фінансування
4.Досвід автоматизації управлінського та бухгалтерського обліків
5.Аудит фінансової та податкової звітності, бухгалтерського обліку
6.Аналіз контрактів ЗЕД та договорів з вітчизняними контрагентами на предмет фінансових та податкових ризиків
7.Знання МСФЗ, що підтверджено дипломами DipIFR АССА та АСРМ

ЗАГАЛЬНИЙ ДОСВІД в сфері обліку, оподаткування, фінансів та аудиту - 25 років :
Проводила аудит бухгалтерського та податкового обліку підприємств, їх податкової звітності, відновлювала бухгалтерський та податковий облік, досліджувала систему внутрішнього контролю підприємства і вдосконалювала його, проводила організацію документообороту підприємства, постановка бухгалтерського, управлінського та податкового обліку «з нуля», проводила аудит відносно мінімально необхідної кількості робітників бухгалтерської служби з метою скорочення штату і рівномірного розподілу об`єму роботи між працівниками, неодноразово впроваджувала на підприємствах програми 1С - 7, 1С – 8: УТП, УВП, BAS Малий бізнес, розробляла облікову політику підприємств під особливості їх діяльності, зменшувала податкове навантаження за рахунок застосування законних схем по оподаткуванню, супроводжувала перевірки податкових органів, оскаржувала рішення податкових органів в адміністративному та судовому порядку, маю великий досвід в перевірках контролюючих органів та позитивних рішеннях суду на користь платників податків.

Education

Державний агроекологічной університет

Факультет післядипломного навчання, Житомир
Higher, from 2002 to 2003 (1 year)

Спеціальність — економіст - бухгалтер

Житомирський державний педагогічний інститут імені Івана Франка

Фізико-математичний факультет, Житомир
Higher, from 1992 to 1997 (5 years)

Вчитель математики і фізики

Additional education and certificates

Фінансова академія Актив, ACCA: DipIFR(rus). Практикум по МСФЗ.

2024 р., 7 місяців
Certificate

Аудиторська палата України, вивчення МСА, МСФЗ, практичного досвіду аудиторів по застосуванню методик та процедур аудиту

2007, 3 місяці

Nemirovsky&Starozhukova Strategy Consulting, Школа практики финансового директора.

2019, Тренінг "Управленческий учет. Показатели эффективности. Бюджеты"

Тренінг "Система владельческого финансового контроля. Готовая практическая технология управления фин. ресурсами компании"

2019, KOVALCHUK Business-Direct Center

Он-лайн курс "Фінансовий менеджмент", школа «AVS»

2023, 3 місяці

Фінансова академія Актив, курс "АСРМ: МСФЗ"

2024, 3 місяці, перевірка диплому по номеру WNK4752S01
Certificate

Форум фінансових директорів України

24-25 жовтня 2024 року

Knowledge and skills

  • 1С:Бухгалтерія
  • 1С УТП
  • Бухгалтерський облік (роздріб)
  • BAS
  • Бухгалтерський облік (гурт)
  • Багатозадачність
  • Цілеспрямованість
  • Планування бюджету
  • 1С УВП
  • Ведення бухгалтерського обліку
  • Знання МСФЗ
  • Комунікабельність
  • Бухгалтерський облік (виробництво)
  • Відновлення бухгалтерського обліку

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner
  • Polish — beginner

Additional information

• Особисті якості – відповідальність, порядність, ініціативність, аналітичний склад розуму, вміння працювати з великими об'ємами інформації, уважність до деталей, прагнення до вдосконалення системи обліку та звітності та оптимізації оподаткування, вміння знаходити вихід з безнадійних ситуацій, швидко орієнтуюсь в стресових ситуаціях.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: