- File
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/8290861/
Спеціаліст з розвитку
- City:
- Kyiv
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
The file contains 1 more page.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
моб.тел. [
Старікова Христина Вікторівна
МЕТА ПОШУКУ РОБОТИ І ОЧІКУВАННЯ:
Офіційне працевлаштування, можливість кар'єрного росту, перспектива матеріального зростання, робота в активній, сильній команді та проявити амбіції, показуючи особисті результати.
Використовувати мої професійні навички та напрацювання в роботі для досягнення успіху компанії.
КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ І ВМІННЯ:
Важливий, вважаю, навик - вміння роботи в команді та постійний свій розвиток у вміннях, комунікації.
Керування та адміністрування процесів при створенні мобільних додатків та сайтів, тестування, тех. Завдання програмістам
Великий досвід роботи з документацією та управлінням проектами, процесами.
Розробка та погодження регаментуючої документації, інструкцій, наказів та розпоряджень.
Досвід керівних посад, також занурення в процеси і робочі питання з нуля.
Уміння вчитися, бути гнучкою до швидкої зміни орієнтирів в сучасному світі, коли процеси автоматизуються, переходять на цифровий рівень.
Уміння організувати дисципліну і порядок в проектах і документації.
Ретельна та самоорганізувована і в бюрократичних, рутинних питаннях, коли функції вимагають чіткої систематизації та сталості.
Робота в банках з пошуку приміщень під відділення.
Робота з дозвільною документацією в НБУ.
Універсальність під необхідність, але цікавить більш вузьке та чітке коло обов'язків і цілей.
Бюджетування витрат відділень Банку
Розробка внутрішньобанківських регламентуючих інструкцій і наказів
Контроль за проведенням плану будівельних і ремонтних робіт у відділеннях банку
Створення компанії з нуля в якості директора компанії - стартап медичного цифрового порталу і мобільних додатків - пошук приміщень, договору, презентації в фарм компаніях таких як Файзер, пошук персоналу, контроль бухгалтерії і т.д.
Адміністрування процесів в агенстві з створення сайтів і Діджитал агенстві (розвиток бізнесу в інтернеті - сео, продакшн ютуб каналів, розробка сайтів)
Консультування клієнтів з юридичних питань
Виступ на медичних конференціях від української ассоцаіціі міждисциплінарної медицини. Вводили проект по атестації лікарів через інтернет.
Ведення звітності
Важливим важаю інститут особистої репутації
Відомості про себе
Рік та місце народження: 10 вересня 1982р. м.Київ
Національність: українка
Сімейний стан: заміжня
Освіта
Вища економічна
«Українська академія бізнесу та підприємництва». Спеціальність «Економіка і підприємництво»
Досвід роботи
08.2018 по сьогодні
Заступник головного керуючого холдингу «Дмитро Головко та Партнери».
Керівництво та контроль процесів в компаніях 3 напрямків:
1. Сео компанія «сеокіев», Діджитал агенство.
2. Адвокатське об’єднання «Дмитро Головко та Партнери»
3. Факторингова компанія «Ескроу капітал»
Обов,язки:
1. Контроль ведення клієнту від стадії домовленності до кінцевого результату - створення сайту, сео продвижение, смм, таргетинг.
2. Ютуб, тик ток, инст, фб - техніки ведення та контроль за якістю надання послуг.
3. Комунікації з клієнтами
4. Контроль процессів та роботи в компаніях, звітність, контроль персоналу
5. Пошук об,єктів на Прозоро під викуп, участь в торгах по проекту Сетам
6. Контроль за викупом заставного майна під клієнтів, участь в переуступках права вимоги. Робота з ліквідованими банками по об,єктам на викуп.
7. Консультування клієнтів з юридичних питань
8. Контроль якості надання консультування та продажів юристами
9. Закриття фоп для клієнтів
10. Маркетингові креативні розробки рекламних постів, плану розвитку компанії, в тому числі смм основи
11. Кураторство и організації та участь в змі.
Директор компанії
02.2016 – 08. 2018
ТОВ Джи Ті Ем., Киев (Сфера медичного маркетингу – стартап програмного комплексу для лікарів.) Мобільний додаток
Причина звільнення – продаж проекту.
1.організація офісу та компанії з нуля:
- пошук приміщення,
- домовленості та підписання угод на оренду та других послуг (інтернет, комунальні, кореспонденції, найм прибиральниці, вода, канцтовари, інше)
- пошук \ покупка меблів, оргтехніки. Організація доставки;
- пошук персоналу як для роботи на постійній основі так и дистанційно (офіс менеджер, дизайнери, програмісти з розробки моб.додатків, розробка сайтів, сист.адміни)
2. Вивчення сфери розробки мобільних і веб додатків
3. Розробка тех.завдання програмістам для внесення змін в програму до його повної зміни
4. Консультації лікарів щодо роботи з продуктом
5. Вивчення програмного комплексу на технічному рівні. Формування тестів для лікарів в програмі, інформаційно-аналітичних блоків, вивантаження і аналітика
6. Занурення в сферу емейл маркетингу. Вивчено принципи, підготовлені макети для автоматичної розсилки, тестування
7. Участь в семінарах по емейл маркетингу.
8. Організація з партнерами, участь та виступи в медичних конференціях
9. Проведення переговорів і презентацій продукту перед першими особами фарм.компаній
10. Підготовка щомісячної фінансової звітності
11. Організація і проведення розіграшів між лікарями.
12. Проведена велика робота з базами даних (25 тис строчок в 35 стовбців з данними): систематизація, структуризація вручну, також за допомогою формул і макросів (по макросам поставлена задача, знайдений фахівець, прийнята робота) – 13. Пошук і робота з бухгалтерією по аутсорсингу. Контроль роботи бухгалтера
14. Робота з юристами - пошук фахівців, узгодження і підписання необхідних документів для організації «ТОВ» і надання послуг з маркетингу
15. Підготовка презентацій
15. Розробка інструкцій
16. Створення і контроль ведення діловодства
17. Залучення і контроль роботи мед.представників по підключенню докторів до мобільного додатку.
18. Розробка макетів паперової продукції – листівки, візитки
19. Смс-маркетинг – вивчення сфери. Формування відправок, тестування
20. Контроль роботи програмістів, тестування роботи програми
21. Підзвітність Засновникам
Адміністратор проектів
с 10.2014 по 12.2015
Студія веб-дизайну Zen-webstedio, Київ (веб дизайн)
Причина звільнення – закриття проекту у зв’язку з від,їздом власника у Росію.
- адміністрування проектів,
- постановка задач співробітникам,
- роз приділення функцій для виконання проекту,
- кураторство, контроль за виконанням завдань,
- підготовка недільних та місячних планів студіїї, висновки щодо виконання,
- підбір кадрів, проведення співбесід
- контроль дій, термінів і якості копірайтерів, СЕО-фахівців, SMM-менеджерів, програмістів (у певній частині)
- управління репутацією бренда - нейтралізація негативу, збір зворотного зв'язку від цільової аудиторії і реакція на коментарі, вплив на громадську думку
- ведення акаунтів і їх модерація у всіх соціальних мережах
- щоденний моніторинг груп,
- контент-менеджмент - адаптація брендового контенту під формат блоку, постів, опитувань, написання текстів під формат соціальної мережі, розсилка і т.д.
- формування активної аудиторії - заохочення і стимуляція активних живих дій, обговорень серед Підписників на стіні групи;
- підготовка публікацій і спеціальних пропозицій , різного типу контенту;
- управління рекламою,
- ініціювання та проведення кампаній в соціальних мережах, акцій та конкурсів ;
- контроль термінів і якості реалізації кампаній в соціальних мережах, моніторинг витрачання бюджету на SMM
2008 - 2014 АТ «СБЕРБАНК РОСІЇ»
Головний фахівець Управління розвитку регіональної мережі.
Причина звільнення – масові скорочення штату через стан у країні.
Основні функціональні обов’язки:
- підготовка пакету документів в НБУ по відкриттю/передислокацію/закриттю відділення
- оплата в системі SAP за послуги НБУ при реєстрації відділень;
- забезпечення відділень документами, що входять в компетенцію Управління;
- підготовка Положень про відділення;
- збір матеріалів, підготовка Презентацій з виконання плану розвитку регіональної мережі для розробки стратегії розвитку банку та інших презентацій за потребою;
- розміщення й актуалізація бази даних відділень, адміністрування на внутрішньому сайті
- збір, контроль за актуальністю інформації в Паспортах відділень в аналітичній системі банку;
- супровід відділень в їх роботі. Взаємозв’язок з профільними відділами на питання вирішення проблем в роботі відділень;
- участь у розробці Шаблону презентацій по відкриттю відділень на Керуючий Комітет;
- формування архівних справ відділень банку;
- підготовка відрядних в системі SAP;
- підготовка та погодження наказів про відкриття/передислокацію відділень
- підписання, та реєстрація внутрішньобанківських документів в системі DOCS,
- контроль та ведення обліку за наявністю дозволів на проведення ремонтних робіт в орендованих приміщеннях під відділення банку;
- збір та актуалізація фотографій фасаду та інтер’єру відділень банку до та після ребредингу;
- супровід платіжних документів відділень на покупку канцтоварів, оплату комунальних послуг, оплату телефонних переговорів, звірка з бюджетом відділення;
- проплата в системі SAP за оренду приміщень;
- підготовка Презентацій по об’єктам під відділення Банку
2006 - 04.2008 ТОВ «Укрпромбанк»:
Причина звільнення – закриття банку та запрошення у інший банк по рекомендації
10.2006 – головний економіст управління розвитку та координації відділень.
Основні функціональні обов’язки:
1. підготовка пакету документів в НБУ на відкриття відділення, реєстрація відділення в НБУ;
2. супровід відділень в їх роботі. Взаємозв’язок з профільними відділами на питання вирішення проблем в роботі відділень;
3. пошук варіантів приміщень з метою розширення мережі відділень філії за допомогою ЗМІ, Інтернет видань та співпраці з агенціями нерухомості;
4. фотографування об’єктів; первинний аналіз ефективності місцезнаходження приміщень під відділення філії;
5. контроль за своєчасним наданням орендодавцями рахунків-фактур на сплату орендних платежів та актів виконаних робіт;
6. контроль відповідність сум орендної плати, зазначених у рахунках-фактурах, з визначеними у договорах оренди;
7. контроль строків дії договорів оренди та своєчасне подовження термінів їх дії, або укладання нових договорів оренди;
8. підготовка та погодження договорів оренди та внесення змін до них.
9. підготовка та контроль за підписанням внутрішньобанківських супровідних документів щодо відкриття (заявки на покупку меблів, канцтоварів, розпорядження на відкриття внутрішньобанківських рахунків для відділення, заявки на комп’ютерну техніку та касову техніку, повідомлення фірмі-охороні про режим відділення та його співробітників, та ін.);
10. підготовка паспортів відділень, що включає в себе всю інформацію про відділення, його зовнішній та внутрішній вид. співробітників, та їх актуалізація
11. забезпечення керівників відділень перед початком роботи відділення необхідними інструктивними матеріалами, внутрішніми положеннями Банку та банківськими продуктами, консультаціями, бланками, журналами, рекламною продукцією та іншими матеріалами;
12. забезпечення керівника відділення пакетом документів, що регламентують діяльність новостворюваних відділень Філії.
06.2001 - 06.2006 АКБ „Правекс-Банк”:
начальник відділу аналізу звітності головного департаменту філіальної мережі.
Основні функціональні обов язки начальника відділу:
підготовка внутрішньобанківської нормативно-правової документації (накази, розпорядження, інструкції)
відстеження порушень в роботі філій і відділень банку та їх облік;
підготовка наказів про призначення, покарання та заохочення співробітників Банку ;
функції по реєстрації філій та відділень в НБУ, повідомлення НБУ про зміну керівників філій та відділень, підготовка довіреностей на директорів відділень та їх поновлення;
актуалізація інформації про філійну мережу Банка;
підготовка доручень стосовно керівників філій та відділень, контроль за їх виконанням;
організація та супровід нарад керівництва банку з керівниками філій та відділень;
організація та контроль за прийомом-передачею справ між керівниками відділень;
прийом та аналіз періодичної і разової звітності керівників філій та відділень;
обов язки по перевірці та підписанню рахунків філій та відділень;
обробка проблемних питань в роботі відділень та філій, отриманих від керівників підрозділів;
підготовка звітності та аналітичних доповідних записок керівництву банку.
2000-2001 фахівець деканату Інституту підприємництва, права та реклами
1999-2000 концерна „Донателла” діловод.
1998-1999 юридична фірма „Акрон” помічник юриста.
Мови
Російська – вільно (розмовна та письмова)
Українська – вільно (розмовна та письмова)
Англійська – зі словником
Особисті якості
Комунікабельність. Порядність, працелюбність, відповідальність, уважність, аналітичний склад розуму, дуже швидко навчаюсь.
Бажання працювати в колективі, адекватно реагую на критику.
Прагну до самовдосконалення себе як особи, у тому числі в професійній сфері.
До виконання своїх обов'язків відношуся сумлінно.
Володію організаторськими здібностями, працьовитістю, відчуттям відповідальності за доручену справу.
Користувач ПК: OS Windows, MS Word, MS Excel, Internet, Vizio, Система SAP, DOCS
Не сприймаю В РОБОТІ:
Затримка в оплаті праці, ненормативна лексика, недотримання ділової етики
More resumes of this candidate
- PRO
28 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time, part-time
- Помічник Адвоката головного керуючого холдингу «Дмитро Головко та Партнери»., 7 years
- Директор, GTM компанія, 2 years 9 months
Similar candidates
-
Керівник з розвитку
Kyiv -
Фахівець з розвитку
Kyiv -
Менеджер з розвитку
Kyiv, Zaporizhzhia , more 2 cities -
Менеджер з розвитку
Kyiv -
Директор з розвитку
100000 UAH, Kyiv -
Директор з розвитку
Kyiv, Dnipro, Lviv