• File

Руслан

Регіональний менеджер

Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ягола Руслан Васильович
від 40000 тис./міс, повна зайнятість
Регіональний менеджер

Дата народження: 05 липня 1989
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта
Інженер-дослідник із механізації с/г

2006-2012
Національний університет біоресурсів та природокористування, факультет механізація с/г, м. Київ
Досвід роботи
Вересень, 2018-Січень, 2022
Нова Почта, ТОВ / Новая Почта(http://www.novaposhta.ua)
более 1000 сотрудников Транспорт и Логистика
Посада: територіальний менеджер філіальної мережі ТОВ «Нова пошта» м. Київ
Планування та виконання поставлених цілей Компанії для успішної та безперебійної роботи;
Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів;
Робота та управління командою співробітників (прийом, адаптація, навчання);
Виконання плану оборотності філіальних відділень;
Детальні розрахунки ключових показників ефективності, прорахунки та прогнози, щодо збільшення оборотності послуг;
Налагоджування комунікацій з клієнтами Компанії, робота зі скаргами та претензіями;
Контроль за веденням документації (касова дисципліна, товарно-транспортні накладні, договори оренди, проведення інвентаризації);
Контроль за дотриманням правил обслуговування та рівнем задоволеності клієнта;
Оскарження рішень щодо оцінки якості обслуговування клієнтів;
Контроль ефективності відділення, розрахунок та оптимізація затрат;
Контроль, прорахунок та дотримання якості, часових інтервалів доставок продукції;
Замовлення додаткового транспорту та робота з транспортним відділом Компанії.
Досягнення: виведення мережі з червоної зони, забезпечення, проведення ремонтних робіт та приведення відділень до стандартів, відкриття нових локацій та розподіл клієнт потоку, що призвело до якісного обслуговування клієнтів компанії від отримання замовлення (товару) до відгрузки товару на іншому відділення та отримання одержувачем належного товару, навчання та розвиток співробітників в рамках компанії; виконання планів по якості та реалізації, збільшення клієнтської бази, своєчасне доставлення вантажу.

Січень, 2017-Вересень, 2018
Нова Почта, ТОВ / Новая Почта(http://www.novaposhta.ua)
более 1000 сотрудников Транспорт и Логистика
Посада: територіальний менеджер партнерських представництв ТОВ «Нова пошта» (Чернігівська область)
Планування та виконання поставлених цілей Компанії для успішної та безперебійної роботи;
Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів;
Робота та управління командою співробітників (прийом, адаптація, навчання);
Виконання плану оборотності партнерських відділень;
Детальні розрахунки ключових показників ефективності, прорахунки та прогнози, щодо збільшення оборотності послуг;
Налагоджування комунікацій з клієнтами Компанії, робота зі скаргами та претензіями;
Контроль за веденням документації (касова дисципліна, товарно-транспортні накладні, договори оренди, проведення інвентаризації);
Контроль за дотриманням правил обслуговування та рівнем задоволеності клієнта;
Оскарження рішень щодо оцінки якості обслуговування клієнтів;
Контроль ефективності відділення, розрахунок та оптимізація затрат;
Контроль, прорахунок та дотримання якості, часових інтервалів доставок продукції;
Замовлення додаткового транспорту та робота з транспортним відділом Компанії.
Досягнення: виведення мережі з червоної зони, забезпечення, проведення ремонтних робіт та приведення відділень до стандартів, відкриття нових локацій та розподіл клієнт потоку, що призвело до якісного обслуговування клієнтів компанії від отримання замовлення (товару) до відгрузки товару на іншому відділення та отримання одержувачем належного товару, навчання та розвиток співробітників в рамках компанії; виконання планів по якості та реалізації, збільшення клієнтської бази, своєчасне доставлення вантажу.

Вересень, 2012 – Січень, 2017
Нова Почта, ТОВ / Новая Почта(http://www.novaposhta.ua)
более 1000 сотрудников Транспорт и Логистика
Посада: керівник відділення(поштове, вантажне)
Посадові обов’язки:
Планування та виконання поставлених цілей Компанії для успішної та безперебійної роботи;
Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів;
Робота та управління командою співробітників (прийом, адаптація, навчання);
Виконання плану оборотності відділення;
Детальні розрахунки ключових показників ефективності, прорахунки та прогнози, щодо збільшення оборотності послуг;
Налагоджування комунікацій з клієнтами Компанії, робота зі скаргами та претензіями;
Контроль за веденням документації (касова дисципліна, товарно-транспортні накладні, договори оренди, проведення інвентаризації);
Контроль за дотриманням правил обслуговування та рівнем задоволеності клієнта;
Оскарження рішень щодо оцінки якості обслуговування клієнтів;
Контроль запасу витратних матеріалів;
Контроль ефективності відділення, розрахунок та оптимізація затрат;
Контроль, прорахунок та дотримання якості, часових інтервалів доставок продукції;
Замовлення додаткового транспорту та робота з транспортним відділом Компанії;
Проведення зборів зі співробітниками та детальне обговорення плану роботи на майбутні періоди.
Досягнення: забезпечення якісного обслуговування клієнтів компанії від отримання замовлення (товару) до відгрузки товару на іншому відділення та отримання одержувачем належного товару, запуск відділення з 0, створення команди в розмірі 5-15 чоловік, навчання та розвиток співробітників в рамках компанії; виконання планів по якості та реалізації, збільшення клієнтської бази, своєчасне доставлення вантажу.

Квітень, 2012-вересень, 2012
Нова Почта, ТОВ / Новая Почта(http://www.novaposhta.ua)
более 1000 сотрудников Транспорт и Логистика
Посада: фахівець (оператор) ТОВ «Нова пошта»
Посадові обов’язки:
Прийом, видача вантажу;
Надання консультації щодо додаткових сервісів та послуг компанії;
Ведення касової документації;
Дотримання стандартів сервісу спілкування;
Інформування клієнтів про стадію доставки вантажу;
Визначення відповідного пакування;
Перевірка на відповідність та реєстрація довіреностей організацій.
Досягнення: перевиконання планів, щодо обсягів обробки товарно-транспортних накладних, своєчасне інформування клієнтів компанії про отримання вантажу для збільшення обороту відділення та задоволення сервісом компанії клієнтів.

Професійні навички
Навички роботи з ПО
1C, MS Office.
Тренінги та навчання в рамках Компанії:
Корпоративний університет за курсом «Middle Management», «Управління сервісом та якістю», «Школа менеджменту», «Основи клієнтського сервісу», «Основи ведення документації з клієнтами та підрозділами Компанії».
Рівень знання мов
Українська — рідна
Російська — високий
Додаткова інформація
Особисті якості: відповідальність, цілеспрямованість, уважність, швидке сприйняття інформації, активність, настирність, комунікабельність.
Сімейний стан: одружений
Водійські права, категорія А,Б,С (з 2010 р.)
Наявність автомобіля

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: