• PRO

Максим

Бухгалтер провідний (ФОП, ТОВ, ПП)

Employment type:
full-time, part-time
Age:
32 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, бухгалтер

from 12.2015 to now (9 years 8 months)
Будівельна компанія, Транспортні перевезення, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Функціональні обов’язки:
— ведення обліку на всіх ділянках ТОВ, ПП, ФОП та ін.,
— реєстрація ФОП "під ключ", ведення обліку ФОП на всіх системах оподаткування у т.ч. з ПДВ та найманими працівниками,
— успішне виключення з "ризикованих платників податку",
— оптимізація податків,
— складання і подання фінансової звітності,
— досвід успішного проходження податкових перевірок,
— ПДВ (реєстрація, розблокування, складання таблиць даних для неблокувань, бюджетні відшкодування ПДВ),
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації;
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— формування та обробка документації по списанню ТМЦ;
— участь в проведенні інвентаризації; — контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— здійснення розрахунку заробітної плати і її виплати співробітникам організації;
— підготовка і подача звітності для податкової служби;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк,
— постійно вдосконалюю свої навики, читаю актуальну бухгалтерську літературу та консультуюсь з Податковою.

Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія 7.7,8.3 M.E.Doc, Електронний кабінет);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— знання мов: українська — рідна; англійська – середній рівень.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: неодружений.
Діти: немає.
Можливість відряджень: так.
Хобі: тренування в залі, активний відпочинок.

Звертайтесь в телеграм https://t.me/kontr71

Дякую!

Education

Львівський національний університет ім. І.Франка

Облік і оподаткування, Львів
Higher, from 2008 to 2017 (9 years)

Knowledge and skills

  • 1С:Бухгалтерія
  • Клієнт-Банк
  • MS Excel
  • M.E.Doc
  • Користувач 1С
  • Організованість
  • BAS Бухгалтерія
  • 1С УТП
  • Знання ПКУ
  • Ведення кадрового обліку
  • Ведення первинної бухгалтерської документації
  • Бухгалтерський облік (будівництво)

Additional information

Також складаю квартальну/річну звітність: фінансову, об'єднану зарплатну (ЄСВ, ПДФО, ВЗ), статистичну для ФОП, ТОВ, ПП.

Наразі розглядаю варіанти додаткової роботи на неповну зайнятість або дистанційну роботу, ведення ФОП, ТОВ, ПП.

Звертайтесь, будь ласка, в Телеграм: kontr71 https://t.me/kontr71
або на ел. пошту.
Відповідаю одразу.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: