- File
Станислав
Менеджер із закупівель, начальник ВМТЗ
- Considering positions:
- Менеджер із закупівель, начальник ВМТЗ, Support manager
- Age:
- 42 years
- City:
- Mykolaiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8361574/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Чупилка Станіслав Дмитрович
дата народження: 12.11.82г. (повних 42р.)
адреса: м. Миколаїв, вул. Шефська 37
тел.: [
|| e-mail: [
Ціль:
Отримання посади менеджер по закупівлям/начальник ВМТЗ
Освіта:
Вища, технічна
роки навчання: 2000–2005рр.
Навчальний заклад: Миколаївський національний аграрний університет
спеціальність: факультет механизация с/х. – інженер-механік.
Досвід роботи:
Теперішній час: з 2016г. ТОВ «Дунайська Судноплавно-Стівідорна Компанія», холдинг «COFCO INT.», (Морпорт, елеватор, експорт зернових) – менеджер-закупівельник, з 2022г. в.о. начальника ВМТЗ
Перелік обов’язків:
• здійснення процесу закупівлі ТМЦ та послуг для групи філій компанії (4 зернових термінали на території України)
• щоденна комунікація та планування об’єму робіт з Колегами, які знаходяться на чотирьох філіях по Україні
• ведення безпосередніх перемовин з Постачальниками
• налагодження комунікації та алгоритму роботи з Колегами та Підлеглими усіх підрозділів
• контроль виконання поставлених задач Колегам
• Проведення порівняльного аналізу цін та тендерів, як всередині компанії так і за допомогою зовнішніх платформ
• здійснювати оцінку ефективності Постачальника та вносити рекомендацїї, щодо його діяльності для більш плідної співпраці
• консолідація заявок для застосування максимального дисконта при закупівлі
• контроль якості та термінів виконання договірних зобов’язань
• провадження процесу закупівлі та постановки задач в 1С Appr.System, 1С
• звітність керівництву за кордоном (Португалія) по процесу закупівлі (productivity)
• складати та виконувати річний план тендерів
• виконання вимог нормативно-правових актів України та політики компанії
• розробка, впровадження нових процедурних положень та алгоритмів.
Попереднє місце роботи: 2014-2016гг. ТОВ «Сандора», спеціаліст по закупкам.
Перелік обов’язків:
• схожий з останнім місцем роботи
Наступне місце роботи: 2012 – 2014рр. ТОВ «Транс-Сервіс-1», механік-комірник з ремонту авто.
Перелік обов’язків:
• здійснювати приймання авто та запчастин і проводити видавачу зі складу запасних частин, материалів до вантажних авто ТМ: DAF, MAN, SKANIA, RENAULT, напівпричепів, причепів
• перевіряти відповідність ТМЦ супровідним документам
• виконувати работу по завантаженню, розвантаженню матер’ялів та розміщенню їх на складі
• перевіряти комплектність запчастин по заявкам на ремонт
• приймання участі у формуванні списку ніобхідних запчастин/матеріалів для ремонта авто
• здійснення підбору необходних комплектуючих для здійснення ремонту авто, напівпричепів/причепів
• додержання правил оформлення і здачі первинної документації, складання звітності
• оформленння актів дефектування запчастин, і т.і., та на недостачу матеріалів
• брати участь у інвентаризації ТМЦ.
Наступні місця роботи:
2008-2010рр. «Ronоvsholm» - Данія – рабітник на фермі по вирощуванню свиней.
Перелік обов’язків:
• повний спектр робіт від появи поросят на світ до їх вирощування та здачі на м’ясопереробні комплекси
2006-2010рр. «Woodlands Stud» - Австралія – робітник на кінному заводі. Вирощування коней для спорту
Перелік обов’язків:
• весь перелік робіт від появи лошат до тренувань та їх кінцевої реалізації.
Знання та навички:
• добре володію українською мовою, англійська – пишу, спілкуюсь, перекладаю - В1
• розуміюсь на доброму побутовому рівні у будівництві, сантехніці, електриці, роботі з металом
• вмію сформувати технічне завдання/ставити цілі, розробити та довести до Колег алгоритм подальших робіт
• вмію знайти, організувати працівників для виконання різноманітних задач
• вмію комунікувати/налагоджувати спілкування, координувати Колег та співпрацювати у команді, а також особисто
• гарний досвід дистанційної роботи
• досвід володіння авто більше 10р
• разбираюсь у оформленні супровідних документів: накладні, доручення, гарантійні листи, пропозиції, претензії, акти дефектування, договори співпраці, сертифікати якості, СЕС, MSDS, протокол досліджень…
• упевнений користувач ПК: Microsoft Excel (Word), Outlook Express, Бухгалтерія 1С v8.1, 1C_Approval system, Документообіг, Ariba…, SAP
Особисті якості:
організованість, урівноваженість, бажання розвитку, відповідальність, комунікабельність, працьовитість, чесність, вміння працювати у колективі, доброзичливість та цілеспрямованість
Додаткова інформація:
• не потребую бронювання, маю відстрочку від призову за сімейними обставинами
• одружений
• двоє дітей
• власне житло
• власне авто
• захоплення – вело/мото спорт і активний відпочинок
Similar candidates
-
Керівник відділу продажу
Mykolaiv, Vinnytsia , more 8 cities -
Керівник зі збуту
40000 UAH, Mykolaiv, Dnipro , more 4 cities -
Закупівельник
70000 UAH, Mykolaiv -
Директор філії, керівник, управляючий, завідуючий, корпоративний тренер, коуч (НТО, ТМ, РМ)
Mykolaiv, Pervomaisk (Mykolaiv Region), Uman -
Lead generation manager
18000 UAH, Mykolaiv, Remote -
Менеджер з закупівель
45000 UAH, Mykolaiv, Dnipro , more 8 cities