- PRO
Олена
Офіс-менеджер, 18 000 UAH
- Considering positions:
- Офіс-менеджер, Секретар
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 43 years
- City:
- Kharkiv
Contact information
The job seeker has entered a email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8375755/
Work experience
Адміністратор магазину
from 06.2022 to 11.2022
(5 months)
Watsons Україна (ДЦ Україна, ТОВ), Тернопіль (Роздрібна торгівля)
Наглядала за щоденною роботою магазину, касовими операціями, щоденна звітність, документообіг, управлінням запасами та контролем запасів. Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів, допомагаючи їм у вирішенні питань.
Секретар, офіс-менеджер
from 09.2012 to 12.2015
(3 years 3 months)
ООО «АН Харків-Ріелтер Центр», Харків (Послуги для населення та бізнесу)
Забезпечення ефективної роботи офісу, включаючи документообіг,
Володіння оргтехнікою, робота з поштою.
Виконання доручень керівника. Контроль за інвентаризацією канцелярського приладдя, координація роботи з постачальниками та керування завданнями з обслуговування офісу. Вирішення внутрішніх офісних питань.
Менеджер по роботі з клієнтами
from 01.2012 to 08.2012
(7 months)
ТОВ Фарекс, Харків (Послуги для населення та бізнесу)
Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів шляхом надання відповідей на запити, продаж продукту, обладнання,
вирішення скарг та підтримання лояльності клієнтів.
Вела та оновлювала бази даних клієнтів, аналізувала дані з метою
покращення взаємовідносин з клієнтами.
Education
ХДТУСГ
Економіка підприємства
Higher, from 1999 to 2004 (5 years)
Additional education and certificates
Beetroot Academy - HR Generalist in IT
2025 - 5 міс.
Водійські права категорія B
2 міс.
Knowledge and skills
- Ввічливість
- Вміння працювати з оргтехнікою
- Word, Excel, Google Docs, Google Календар
- Старанність
- Грамотність
- Організованість
- Пунктуальність
- Комунікабельність
- Ведення документації
- Здатність до навчання
- Адміністрування офісу
- Цілеспрямованість
- Грамотна усна та письмова мова
- Адаптивність
- Відповідальність
- Неконфліктність
- Доброзичливість
- MS Excel
- MS Word
- Чесність
- Дисциплінованість
- Уважність
Language proficiencies
- English — beginner
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
Similar candidates
-
Адміністратор рецепції
Kharkiv -
Администратор на ресепшн
6000 UAH, Kharkiv -
Офіс-менеджер
Kharkiv -
Секретар
Kharkiv -
Бізнес-асистент
90000 UAH, Kharkiv -
Секретар
Kharkiv