- PRO
Тетяна
Фінансовий менеджер, керівник економ. відділу (управл. облік)
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 46 years
- City:
- Kharkiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8402981/
Work experience
Фінансовий менеджер
from 02.2024 to 05.2025
(1 year 3 months)
Торгівельна компанія будівельних матеріалів, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1. Розробка, впровадження управлінського обліку на базі 1С з "0".
2. Ведення, облік фінансово-господарської діяльності.
3. Управління грошовими потоками підприємства, формування платіжного календаря, робота з банками, касою.
4. Планування, контроль, перевірка, аналіз усіх фінансових показників.
5. Складання та контроль бюджету доходів, видатків за підрозділами та в цілому по підприємству.
6. Аудит бази 1С щодо виявлення невідповідностей та не коректних даних.
7. Встановлення, аналіз ціноутворення.
8. Аналіз продажів (валовий прибуток, рентабельність, ефективність).
9. Контроль та аналіз взаєморозрахунків з контрагентами.
10. Розрахунок точки беззбитковості у грошах.
11. Розробка ТЗ для програмістів. Тестування, використання отриманого програмного продукту. Навчання співробітників нововведенням.
12. Складання звітів для керівників (BS, P&L, CF).
Фінансовий менеджер
from 08.2019 to 03.2022
(2 years 7 months)
Будівельна компанія (ремонт приміщень), Харьков (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
1. Розробка, впровадження управлінського обліку на базі 1С з "0".
2. Забезпечення дотримання фінансової дисципліни, господарського обліку.
3. Участь у формуванні собівартості будівництва, складання графіків фінансування на підставі графіку ремонтно-будівельних робіт.
4. Аналіз ринкових цін за видами робіт та необхідних матеріалів.
5. Формування та контроль заявок на фінансування ремонтно-будівельних робіт.
6. Ведення банку, каси, взаєморозрахунків із контрагентами.
7. Складання графиків сервісного обслуговування.
8. Складання звітів для замовників (за коштами, виконаними роботами, формування паспорта об'єкта).
9. Розробка ТЗ для програмістів. Тестування, використання отриманого програмного продукту.
10. Складання звітності для керівника (BS, P&L, CF).
Керівник відділу обліку
from 04.2016 to 07.2019
(3 years 3 months)
Роздрібна мережа зоомагазинів, Харків (Роздрібна торгівля)
1. Розробка, впровадження управлінського обліку на базі 1С з "0".
2. Ведення, облік фінансово-господарської діяльності.
3. Управління грошовими потоками підприємства, формування платіжного календаря, робота з банками, касою.
4. Планування, контроль, перевірка, аналіз усіх фінансових показників.
5. Контроль бюджету доходів, видатків за підрозділами та в цілому по підприємству.
6. Аудит бази 1С щодо виявлення невідповідностей та не коректних даних.
7. Встановлення, аналіз ціноутворення.
8. Аналіз продажів (валовий прибуток, рентабельність, ефективність).
9. Контроль та аналіз взаєморозрахунків з контрагентами.
10. Розрахунок точки беззбитковості у грошах.
11. Складання господарських договорів, експертиза договорів контрагентів.
12. Складання посадових інструкцій.
13. Розробка ТЗ для програмістів. Тестування, використання отриманого програмного продукту. Навчання співробітників нововведенням.
14. Складання звітів для керівників (BS, P&L, CF).
15. Ведення ФОП 2-3 група (нарахування зарплати, сплата податків, здавання звітів).
Заступник директора з фінансово-економічних питань
from 12.2007 to 12.2015
(8 years)
Виробниче підприємство (алюмінієві конструкції, металообробка), Харьков (Будівельна промисловість, деревообробка)
1. Контроль, аналіз податкового, бухгалтерського обліку.
2. Організація економічної діяльності підприємства (ефективність, рентабельність виробництва, якість продукції, зниження її собівартості, забезпечення зростання продуктивності праці та заробітної плати).
3. Планування економічних показників (норм витрати ТМЦ, обігових коштів).
4. Контроль, забезпечення дотримання фінансової дисципліни, господарського обліку.
5. Організація забезпечення фінансовими ресурсами виконання виробничих завдань.
6. Контроль, забезпечення своєчасного надходження доходів, оплати постачальникам, оформлення у строки фінансово-розрахункових та банківських операцій, сплати податків, зборів та обов'язкових платежів.
7. Контроль, аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства.
8. Податкове планування.
9. Розробка, контроль облікової політики підприємства, графік документообігу.
10. Розробка ТЗ для програмістів. Тестування, використання отриманого програмного продукту. Навчання співробітників нововведенням.
11. Складання звітності для керівників (BS, P&L, ДДС).
12. Складання господарських договорів, експертиза договорів контрагентів.
Головний бухгалтер
from 01.2001 to 11.2007
(6 years 10 months)
Торгові организації, Харьков (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1. Ведення бухгалтерського та податкового обліку.
2. Звітність (податкова, фонди, статистика)
3. Банк, каса, рахунки, накладні, податкові накладні.
Education
ХНЕУ
Економіка підприємства, Харьков
Higher, from 2004 to 2007 (3 years)
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- M.E.Doc
- 1С УТП
- 1С УВП
- 1С:Управління торгівлею
- Тел. 0952085098
Language proficiencies
Ukrainian — above average
Similar candidates
-
Керівник відділу
Kharkiv, Vinnytsia , more 7 cities -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Kharkiv, Dnipro , more 4 cities -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 UAH, Kharkiv, Kyiv -
Начальник відділу
Kharkiv, Vinnytsia , more 8 cities -
Керівник відділу
Kharkiv, Dnipro , more 8 cities -
Керівник відділу продажу
Kharkiv