• PRO

Олександр

Тестувальник, 45 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
41 years
City:
Other countries

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Content manager

from 05.2024 to 06.2025 (1 year 1 month)
Freelancer, Дистанційно (Дизайн)

Створення AI вiдео/фото контента для соц мереж, мануальне тестування додаткiв

QA Manual engineer

from 01.2020 to 03.2023 (3 years 2 months)
ТОВ "Ю.Комодітіз", Київ (Енергетика)

1. участь у процесі автоматизації та доопрацювання ERP (автоматичне формування Договорів, додаткових угод, актів, складних розрахунків небалансів до актів ПП)
2. Smoke testing, регресійне тестування, написання баг-репортів,
3. Написання тех. завдань для розробників, чек-лістів, робота в Jira
4. Участь у спрінтах та daily meeting.
3. оформлення угод (продаж газу) із великими споживачами/трейдерами
4. Закриття місяця (оформлення актів приймання-передачі, виставлення рахунків, контроль дебіторської/кредиторської заборгованості)
5. Написання інструкцій /навчання співробітників.

Специалист

from 11.2018 to 11.2019 (1 year)
ООО "Д.Трейдинг", Київ (Енергетика)

•Робота в SAP (закриття звітності по клієнтам, акти звірки, внесення планових платежів та ін.)
• Робота в Allegro (візування договорів, виставлення рахунків, закриття звітності, внесення оплат клієнтів за е/е)
• Робота з ОСР (Обленерго): закриття щомісячної звітності, подання документів на зміну електропостачальника, формування реєстрів запланованих обсягів споживачам та відправлення з ЄЦП на ОСР тощо.
• Ведення таблиць за клієнтами, контроль заборгованості та надання даних від споживачів

Адміністратор відділу продаж

from 11.2016 to 05.2018 (1 year 6 months)
ТОВ "Медхолдінг", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

1) оформлення/перевірка умов тендерних договорів;
2) підготовка документів для відвантажень товарів;
3) ведення документообігу;
4) ведення бази договорів та контроль за виконанням умов.
5) інформаційна підтримка менеджерів

Админістратор відділу продаж

from 10.2013 to 12.2015 (2 years 2 months)
ТОВ "СКАНРОК", Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

• Оцінка та прогноз фінансово-економічного стану відділу продажів;
• Формування та ведення баз даних управлінського призначення (ведення накопичених таблиць з усіх видів робіт);
• Оцінка виробничих ризиків компанії (планування графіків виробництва, закупівля матеріалів під кожного окремого клієнта);
• Підготовка звітів для керівництва підприємства;
• Організація документообігу відділу продажу;
• Взаємодія із бухгалтерією підприємства;
• Укладання договорів на постачання та транспортування продукції;
• Участь у підготовці оперативних фінансових планів та графіків

Менеджер корпоративного відділу

from 12.2010 to 01.2013 (2 years 1 month)
BCD Travel, Київ (Туризм)

• Робота з туристичними агенціями;
• Робота з документами (оформлення виїзних документів, страховки, договорів тощо);
• Робота із корпоративними клієнтами. (бронювання готелів, авіа та жд квитків, участь у івентах)

Бухгалтер відділу розничної торговлі

from 01.2008 to 12.2010 (2 years 11 months)
ДП "Адідас-Україна", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Обробка документів у програмі Navision
• Облік списань у Navision
• Контроль за наявністю дозвільної документації у магазинах (торговельні патенти, дозволи), отримання печаток, штампів для нових магазинів, реєстрація та постановка на облік касових апаратів)
• Подання звітів до податкової та органів статистики
• Контроль касових операцій, грошових залишків у касі.
• Контроль у 1С інкасації, еквайрингу, реалізації, проплати торгових патентів і т.д.
• Розробка та впровадження нововведень у 1С (написання технічних завдань для IT відділу, написання методик для навчання)

Education

Донбаський Державний технічний університет

Економіка підприємства, Алчевськ
Higher, from 2001 to 2006 (5 years)

Additional education and certificates

QA Start UP (QA Base + Technologies)

2023, 3 місяці

Knowledge and skills

  • MS Office
  • CRM
  • Terrasoft CRM
  • Jira
  • SQL
  • CSS
  • HTML
  • TestRail
  • Ручне тестування
  • Написання bug reports
  • Postman
  • Ведення документації

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — above average
  • French — beginner

Additional information

Водительское посвідчення
категорія В

Комп'ютерні навички
Veo-3, Kling AI, Chat GPT, Notion, Kaiber, SQL, Jira, СRM, HTML, Postman, программы MS OFFICE, ERP, 1С, Navision, Chat GPT, Notion, Kaiber.

Особисті якості
креативність, комунікабельність, цілеспрямованість, відсутність шкідливих звичок, пунктуальність, аналітичний склад розуму, працьовитість, урівноваженість, уважність, ініціативність

Захоплення та інтереси
Штучний інтелект (створення вiдео/фото контенту), бiг, книги, кулінарія, східні єдиноборства.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: