• PRO

Ліна

Бухгалтер по первичной документации, 35 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
46 years
City of residence:
Kalynivka (Fastiv Region)
Ready to work:
Kalynivka (Fastiv Region), Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер

from 09.2022 to now (2 years 11 months)
Оптімус-груп ЛТД, ТОВ, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Бухгалтер

from 01.2019 to now (6 years 7 months)
ТОВ "Есрай Україна", Київ (IT)

робота з клієнтами, договорами, робота з Клієнт-банком (проведення вхідних та вихідних документів, платіжних документів); робота з валютою (купівля, продаж, перерахування), авансові звіти

Бухгалтера роздрібного складу

from 02.2017 to 12.2018 (1 year 10 months)
ТОВ «АВ метал груп», Васильків (продаж металопродукції)

Провідного бухгалтера

from 11.2016 to 02.2017 (3 months)
СОЗ та ОБ КП «Київпастранс», Київ (Транспорт, логістика)

Бухгалтер

from 08.2016 to 11.2016 (3 months)
ТОВ «Ректан», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Від техніка 2 кат. до завідувача групи планування планово-виробничого відділу

from 03.1997 to 12.2014 (17 years 9 months)
Інститут проблем безпеки атомних електростанцій НАН України, Чорнобиль (Освіта, наука)

Education

Національний авіаційний університет

Факультет авіаційно-обчислювальної техніки диплом інженера – системотехніка (за спеціалізацією: автоматизовані інформаційно-аналітичні системи митної служби)., Київ
Higher, from 1995 to 2002 (7 years)

Additional education and certificates

Національний педагогічний університет ім. Драгоманова Факультет перепідготовки и підвищення кваліфікації, «Бухгалтерия 1-С 8.3 «

2016, 1 місяць

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • 1С:Бухгалтерия
  • Email
  • Бухгалтерский учет
  • Знание офисных программ

Additional information

Володію компьютером на рівні досвідченого користувача (офісні програми (MS Office, Word, Excel, Internet, E-mail, 1-С 8.3 «Предприятие, М.Е.doc, електронний кабінет, а саме:ЄРПН, СЕА ПДВ, стан розрахунків з бюджетом. робота з клієнтами , договорами (перевіряючи реквізитів контрагента, завіряння даних з базою Мінюсту), складання первинних документів по реалізації (акти надання послуг, видаткові накладні. Формованная податкових накладных в 1С, вигрузка в Медок, реестрація в ЕРПН). Рознесення первинної документації від постачальника. Огранізація своєчасного та грамотного документообігу. Робота з тендерною документацією, взяття банківських гарантій. Звіряння взаеморузрахунків по 361,, 362, 631, 632 . Проведення ВМД по імпорту. робота з Клієнт-банком - Приват24, БізнесОнлайн (проведення вхідних та вихідних документів, платіжних документів, складання відомостей про нарахування заробітньої плати); робота з валютою (купівля, продаж, перерахування, робота з валютними документами, складання актів на експорт послуг), авансові звіти по Україні та за кордон , оформлення документів на відрядження за кордон, накази на відрядження, складання наказів на приймання та звільнення. Нарахування заробітньої плати, авансу, відпускних. Перерахування податків до бюджету. Облік основних засобів та малоцінних засобів на підприємстві. Ведення ФОП (послуги) 3 група (ведення книги обліку доходів, складання звітності. Особисті якості: вміння працювати в стислі терміни, уважність, комунікабельність, здатність до навчання.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: