Олександр
Директор, заступник директора, 30 000 UAH
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8459639/
Work experience
Виконавчий директор
from 04.2024 to now
(1 year 9 months)
ТОВ "Компанія "Нова-Груп", Житомир (Нерухомість)
Керівництво об'єктом нерухомості та прилеглою територією (виробничо-складські приміщення більше 2000м2, прилегла територія більше 6га). Підбір персоналу, ведення кадрового обліку, робота з орендарями, з підрядниками(при виконанні ремонтно-будівельних робіт), забезпечення їх необхідними матеріалами, пошук та залучення будівельних фахівців та бригад(компаній), вирішеннґ питань ремонту і експлуатації наявної техніки, співпраця з контролюючими органами(питання пожежної безпеки, охорони праці, енерго та водопостачання). За період роботи вибудовані прекрасні ділові і особисті відносини та жодних конфліктів чи невирішених питань з працівниками, орендарями, підрядниками чи контролюючими органами.
Начальник відділу кадрів
from 03.2021 to 03.2024
(3 years)
ТОВ "Горизонт-Захід", Житомир (Машинобудування)
Повне управління кадровою службою та військовим обліком. Усунено плинність кадрів та повністю забезпечено підприємство необхідним персоналом.
Начальник відділу кадрів
from 06.2019 to 06.2020
(1 year)
ПрАТ "ЖЗОК", Житомир (Металургійна промисловість, металообробка)
Повне керівництво работою відділу кадрів підприємства з 300-ми працюючими(п’ять місяців займався обліком самостійно), у т.ч. ведення військового обліку(відновив з "нуля") та поданням необхідної звітності. За перші три місяці повністю налагодив роботу відділу, забезпечив підприємство необхідними кадрами та ліквідував "тікучку". Займався питаннями прийому, адаптації та перепідготовки персоналу. Також консультував працівників з питань трудового законодавства та юридичних питань, займався питаннями організації корпоративних заходів. При подборі персоналу у работі активно комунікував з ЦЗ, інтернет-сайтами, рекламною пресою і компаніями по разміщенню реклами у транспорті, маю у цьому хороший досвід. Проходив перевірки ФСС, ПФУ, Держпраці і військомату.
Директор, юрист, кадровик
from 07.2013 to 12.2018
(5 years 6 months)
ТОВ "ЕкономКомфорт", Житомир (Юриспруденція)
Юридичний, кадровий супровід та повне керівництво компанією. За місяць привів у відповідність до законодавства всю установчу та нормативную документацію підприємства, а ще через три збільшив дохідність компанії в два раза і на протязі півроку в три раза. Приймав активну участь, як представник компанії, в розгляді судових справ у цивільних, адміністративних і господарських судах від першої інстанції до апеляції і Верховного Суду, у т.ч. з виїздами на слухання по Україні.
Готував позови, апеляційні та касаційні скарги, а также усі види судових, процесуальних та інших видів юридичних документів, заяв, скарг, запитів, різних видів господарських договорів і т.і., в т.ч. у стосунках з виконавчою службою. За період роботи взяв участь у розгляді більше 70-ти судових справ(від першої інстанції до виконавчого провадження).
Відповідно до Національного Бізнес-рейтингу компанія за результатами роботи за 2014р. зайняла друге місце по Житомирській області за ефективністю діяльності, а за результатами за 2017р. перше місце серед суб’єктів господарювання Житомирської області у номінації "Фінансові показники успішної діяльності" та десяте серед суб’єктів господарювання України у номинації "Ділова активність", а також отримала статус "Лідер року 2017". За результатами діяльності за 2018р. компанія внесена до Реєстру кращих постачальників товарів та послуг Украины і представлена до відзнаки у рамках Національної програми "Вибір споживача 2018".
Комерційний директор, юрист, кадровик
from 04.2004 to 07.2013
(9 years 4 months)
ФОП, Житомир (Оптова та роздрібна торгівля продуктами харчування)
Юридичний супровід, робота з персоналом(набір и т.і.) консультації з питань продажів та логістики, контроль за роботою роздрібних точок. Забезпечив позитивну репутацію і продажі на ринку міста і області. Бізнес діє і на даний час.
Директор, юрист, кадровик
from 08.2002 to 04.2004
(1 year 9 months)
ПП "Обрій-С", Житомир (Оптова та роздрібна торгівля продуктами харчування)
Юридичний супровід та повне керівництво фірмою. Вивів на ринок та забеспечив позитивну репутацію.
Директор, юрист, кадровик
from 07.2000 to 09.2002
(2 years 3 months)
ДП "Обрій-Плюс" Київського ТОВ "Прагматорг", Житомир (Оптова та роздрібна торгівля продуктами харчування)
Юридичний, кадровий супровід і повне керівництво фірмою. Не зважаючи на новий і незнайомий вид діятельності, через два місяці повністю орієнтувався у роботі, а через три єдиним із всіх керівників філіалів компанії отримав право самостійно вирішувати питання асортименту і стратегію продажів. Результатом став ріст асортименту на 60% і ріст продажів на 40%. В результаті особистих перемовин фірма, кріом асортименту материнської компанії, стала также субдистриб’ютором ТМ "АВК" і дистриб’ютором ТМ "Сезам"(Запоріжжя), ТМ "Сузір’я"(Київ), ТМ "Трускавецька" та Чернігівської кондфабрики. Повернуто всю накопичену до мене дебіторську заборгованість.
Начальник юридичного відділу
from 08.1997 to 07.2000
(3 years)
ЗАТ "Будсервіс", Житомир (Виробництво залізобетонних виробів, будівництво)
Відповідав у складі правління за юридичні і кадрові питання(персонал більше 1000 осіб). Не програно ні однієї судової справи. Набутий досвід роботи з судовими органами(у т.ч. касація и апеляція), виїзди на слухання по Україні і до Верховного Суду, а також досвід розробки та складання установчих, нормативних і кадрових документів підприємства. У період роботи обслуговував, как юрист, ще чотири компанії із різними видами діяльності.
Education
Міжнародний науково-технічний університет
Правознавство, юрист, Київ
Higher, from 2001 to 2004 (3 years)
За результатами іспитів був прийнятий на третій курс. Диплом з відзнакою. Дипломна робота рекомендована для видання у вигляді підручника для ВУЗів.
Економіко-правовий технікум
Правознавство, юрист, Житомир
Specialized secondary, from 1994 to 1997 (3 years)
Диплом з відзнакою.
Additional education and certificates
Курси підвищення кваліфікації для керівників відділів кадрів( КНУ ім. Шевченка Т.Г. Київ)
2020, січень-березень
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- Користувач Internet
- Електронний кабінет платника податків
- Водійські права кат. B
- Водійські права кат. C
- Водійські права кат. D
- Управлінські навички
- Управління командою
- Ведення переговорів
- Управління персоналом
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — beginner
Additional information
Работа постійно була пов’язана з управлінням компаніями різного напряму діяльності та кадровою службою, у т.ч. з поданням необхідної звітності, а також діяльністю у сфері права. Крім досвіду ведення юридичного і кадрового супроводу діяльності компаній, набутий досвід работи у бізнесі з різними видами діяльності та оподаткування, маю досвід работи по організації кадрової служби і військового обліку компанії з «нуля». На протязі більше 25-ти років працював у дистрибюційних, виробничих, будівельних і торгівельних(опт та роздріб) компаніях, у т.ч. 5 років на посаді директора юридичної компанії, з філіями по Україні і чисельністю персоналу від 10 до 1000 осіб. Адаптований до работи у режимі ненормованого рабочого дня, багатозадачності та відряджень. Працездатний, відповідальний. Вільно працюю самостіно, без контролю та, якщо необхідно, здатен приймати самостійні рішення з подальшою відповідальністю за їх прийняття. При виникненні будь-яких конфліктних обставин намагаюсь вирішити їх на стадіїї виникнення, без негативных наслідків для репутації та майна компанії, а у випадку неможливості запобігти наслідкам, з максимальною їх мінімізацією. Легко входжу у контакт з різними людьми. Маю більш ніж 25-ти річний досвід роботи керівником та управлінням персоналом, досвід ведення перемовин на будь-якому рівні, підбору, адаптації, навчання(підвищення кваліфікації) та підготовки взаємозамінності персоналу, оцінки KPI, розробки посадових інструкцій, положень і т.і. Досвід проходження перевірок ПФ, податкової, ФСС, Держпраці і військомату, а також досвід розгляду судових спорів від першої інстанції до ВСУ, включаючи работу з виконавчою службой. Регулярно підвищую свій рівень професійної освіти. Маю посвідчення з контролю питань пожежної безпеки та охорони праці.
Не палю, алкогольними напоями не зловживаю, невійськовозобов'язаний, маю водійські права кат.В,С,Д(стаж керування 39 років).
В червні 2021 року нагороджений сертифікатом «Кращому кадровику за вірність професії, постійне самовдосконалення, стійкість і витримку у період карантину». Розмір заробітної плати обговорюється з работодавцем на співбесіді та залежить від обсягу роботи.
More resumes of this candidate
Considering positions: Юрист, Помічник адвоката
30 000 UAH
Zhytomyr
Higher education · Full-time, part-time
- Виконавчий директор, ТОВ "Компанія "Нова-Груп", 1 year 9 months
- Начальник відділу кадрів, ТОВ "Горизонт-Захід", 4 years 10 months
Considering positions: Директор з персоналу, начальник відділу кадрів, Виконавчий директор, Заступник директора, 2 more positions
30 000 UAH
Zhytomyr
Higher education · Full-time, part-time
- Виконавчий директор, Нова-Груп, ТОВ, 1 year 9 months
- Начальник відділу кадрів, ТОВ "Горизонт-Захід", 4 years 10 months
Similar candidates
-
Заступник керуючого, керуючий, адміністратор
25000 UAH, Zhytomyr -
Заступник регіонального керівника
50000 UAH, Zhytomyr -
Директор
Zhytomyr, Dnipro , more 4 cities -
Заступник директора
Zhytomyr, Remote -
Заступник директора виробництва
Zhytomyr, Vinnytsia , more 8 cities