• File

Оксана

Менеджер з фінансів

Age:
45 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Особисті дані:

ПІБ
Пилипенко Оксана Григорівна

Адреса
Київська обл., Україна, 09108

буд. 1, вул. Зелена,
с. Софіївська Борщагівка,

E-mail
Бучанський район, Україна, 08147
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Тел. моб.
[open contact info](look above in the "contact info" section) (only Telegram, WhatsApp)

Дата народження
20 грудня 1979р.

Освіта:
1997р.-2002р.

Харківський Державний Педагогічний Університет ім. Г.С. Сковороди (денна форма)
Спеціальність: Економічна теорія, англійська мова.
Кваліфікація: Економіст, викладач економічних дисциплін. Референт-перекладач.
2000р.-2004р.
Харківський Державний Педагогічний Університет ім. Г.С. Сковороди (заочна форма)
Спеціальність: Юрист.
2002р.-2006р.
Харківський Державний Педагогічний Університет ім. Г.С. Сковороди (заочна форма)
Аспірантура зі спеціальності «Економічна теорія та історія економічної думки».

Досвід роботи:

15.09.2002р.- 04.01.2003р.
Харківський Державний Педагогічний Університет
ім. Г.С. Сковороди
Посада: Старший лаборант кафедри фінансів та обліку
Функціональні обов’язки: складання розкладу викладачів кафедри; складання тематичних програм з відповідних дисциплін; викладання (семінари) дисципліни «Фінансовий менеджмент»
28.03.2003р.- 10.11.2003р.
Управління ПФУ у Білоцерківському р-ні Київської обл.
Посада: Провідний спеціаліст з призначення пенсій відділу пенсійного забезпечення
Функціональні обов’язки: юридичне обґрунтування наданих документів для призначення пенсій, введення інформації в базу даних, призначення належних виплат.
11.11.2003р.- 01.09.2004р.
Харківська філія Акціонерного банку «Синтез».
Посада: Головний економіст кредитно-депозитного відділу
Функціональні обов’язки: обслуговування фізичних осіб – відкриття, закриття, ведення поточних та депозитних рахунків; нарахування відсотків по депозитних рахунках; прийняття пакету документів для розгляду кредитування юридичних осіб; відкриття та супроводження кредитних рахунків.
02.09.2004р.- 26.06.2009р.
Акціонерний комерційний інноваційний банк «УкрСиббанк»
м. Харків
Посада: Фахівець з продажів відділення №25 АКІБ «УкрСиббанк»
Функціональні обов’язки: здійснення розрахунково-касового обслуговування клієнтів-юридичних осіб (корпоративних клієнтів) у національній та іноземній валютах. Зарахування валюти на розподільчі та поточні рахунки; кодування платежів по експортних та імпортних операціях (форма звітності 1-ПБ); Валютний контроль імпортних операцій; здійснення переказів юридичних осіб в іноземній валюті. Залучення клієнтів – юридичних осіб.

01.07.2009р.- 30.09.2015р.
Філія ПАТ «Укрексімбанк» в м. Києві
Посада: Провідний економіст (м. Біла Церква, м. Київ)
Функціональні обов’язки: Здійснення касового та розрахунково-касового обслуговування юридичних та фізичних осіб в національній та іноземній валютах. Зарахування коштів на розподільчі та поточні рахунки; кодування платежів по експортних та імпортних операціях (форма звітності 1-ПБ). Проведення платежів по системі «Клієнт-Банк» та «Enter Exim»; здійснення фінансового моніторингу.
Бухгалтерський контроль за здійсненням проводок у відділенні.
Видача та супроводження кредитів фізичних осіб під заставу депозитів.
Відкриття, обслуговування та супроводження поточних рахунків юридичних осіб. Обслуговування договорів Банківського вкладу. Нарахування відсотків по депозитам юридичних осіб; формування та перевірка зведених відомостей по нарахованим відсоткам. Супроводження кредитів корпоративних клієнтів.

01.03.2016р.-
10.05.2019

ПРАТ «РОСАВА», м. Біла Церква, Україна
Посада: Начальник фінансового відділу.
Функціональні обов’язки: Контроль планування та складання бюджету підприємства та щоденного плану платежів; контроль здійснення платежів і надходжень в іноземній та національній валюті; складання щоденної звітності виконання плану платежів та надходження коштів; контроль платежів у системі «Клієнт-Банк» та в системі Інтернет-банкінгу по групі підприємств. Оформлення пакетів документів для відкриття банківських рахунків в т.ч. для ліквідації підприємств; збір, оформлення та надання документів для отримання кредитів в банках; дотримання умов та супроводження кредитних договорів; аналіз кредитних справ/кредитного портфелю та платежів по кредитам.
Аналіз та збір пакетів документів по оформленню акредитивів та документарного інкасо, банківської гарантії.
Забезпечення дотримання планово-фінансової та касової дисципліни. Розпорядження коштами підприємства на поточних рахунках, створення та підписання (першим та /або другим підписами) розрахункових (платіжні доручення в національній та іноземній валюті, платежі по кредитам, заявки на купівлю/продаж/конверсію валюти) документів з дотриманням чинного законодавства та постанов НБУ. Здійснення валютного контролю ЗЕД. Приймання участі у складанні контрактів ЗЕД відповідно до форм розрахунків.
Контроль кредиторської та дебіторської заборгованості по відвантаженій продукції та сировині. Ведення та контроль розрахунків по сировині та послугам (в т.ч. запити на проведення міжнародного європейського аудиту) підприємства – нерезидента в Банку ЄС.

Серпень 2016- 10.05.2019

ТОВ «ПРЕМІОРІ» - за сумісництвом.
Посада: економіст, Начальник фінансового відділу з 2018р.
Функціональні обов’язки: аналогічні ПРАТ «РОСАВА».

14.05.2019 –
липень 2020
АТ «Укрексімбанк» м. Київ, Україна
Посада: Головний економіст - аналітик Управління адміністрування кредитних операцій та застави.
Функціональні обов'язки: адміністрування застави, контроль відповідності проектів договорів застави, іпотеки та страхування, додаткових угод до них, рішенням колегіальних органів Банку/ уповноважених посадових осіб Банку за кредитними проектами самостійних структурних та відокремлених підрозділів Банку шляхом їх візування та/або направлення повідомлення засобами електронного документообігу;
контроль виконання зобов'язань позичальників по договорам застави, іпотеки та страхування, в т.ч. контроль попередніх умов до підписання договорів застави/іпотеки, договорів страхування в сегменті контролю за проходженням проектами таких договорів всіх суттєвих відповідних рівнів контролингу;
адміністрування застави за кредитними проектами самостійних структурних підрозділів Банку та філій Банку із застосуванням форм моніторингу, підготовлених підрозділами Банку, перевірка первинних документів виконання контрагентами Банку зобов’язань, передбачених договорами застави/ іпотеки, укладеними в забезпечення виконання кредитних зобов’язань позичальників перед Банком та перевірка даної інформації в ІС Банку;
виявлення фактів незастосування наслідків, передбачених умовами договорів застави/іпотеки за порушення встановлених зобов’язань без належних підстав;
контроль термінів укладання/переукладання договорів страхування заставного майна; контроль своєчасності здійснення перевірок заставного майна та термінів здійснення оцінок (переоцінок) заставного майна; контроль квартальних\піврічних планів перевірок заставного майна в частині їх періодичності за типом майна; контроль своєчасності внесення в ІС Банку даних щодо обтяжень заставного майна, їх змін тощо;
надання відповідним структурним підрозділам Банку інформації щодо виявлених порушень умов договорів застави /іпотеки засобами електронного документообігу.
Липень 2020 - 27.10.2023
АТ «Укрексімбанк» м. Київ, Україна
Посада: Головний спеціаліст Управління оцінки, моніторингу застави і акредитації Департаменту з ризик-менеджменту.
Функціональні обов'язки: перевірка заставного майна позичальників Банку, складання відповідних актів за результатами перевірки заставного майна; адміністрування перевірок заставного майна по філіям та Головному Банку; підготовка відповідних службових розпоряджень за результатами перевірок засобами електронного документообігу. Контроль за здійсненням місячних та піврічних, річних планів перевірок заставного майна та подання звітності Члену Правління Банку. Ведення контрактно договірного обліку сюрвеєрних компаній для здійснення моніторингу заставного майна Банку (укладання договорів, додаткових угод, оплата актів виконаних робіт тощо) в ПЗ «ІТ-Підприємство». Адміністрування, організація та моніторинг заставного майна відповідно до Договорів, укладених з сюрвеєрними компаніями.
Січень 2023 –
квітень 2023
Data Entry Clerk (Введення даних, адміністратор)
Blue Vest Pest and Wildlife Control, Port Coquitlam, Canada
(Кокітлам, Британська Колумбія, Канада)
Optimizes the data entry process by creating and organizing on going spreadsheets;
Introduction of accurate information on the use of pesticides;
Created invoices for customers following a tight schedule
Грудень 2023 –
Теперішній час
Data Entry Clerk (Введення даних, первинна бухгалтерія, підготовка звітів, інвентаризація, адміністратор).
Accurate Door & Hardware Co., Bernaby, Canada
(Бернабі, Британська Колумбія, Канада)
Created invoices for customers and vendors;
Introduction of accurate information on the use of doors and hardware; inventory of goods

Особливості характеру:

Відповідальність, комунікабельність, порядність; робота в команді, взаємозамінність; вміння аргументовано обґрунтувати й довести власну думку; вміння легко навчатися, бажання професійного росту; здатність швидко орієнтуватися і пристосовуватися до змін правил.
Додаткові відомості:
Відмінне знання ПК; ПЗ «ІТ-Підприємство» - фінанси та облік, облік імпортної сировини, контрактно-договірний облік контрагентів. Знання банківських програм.
Англійська мова – середній рівень.
Сертифікат проходження бухгалтерських курсів – бухгалтерія без кордонів «Quickbooks Online». Payroll (Канада).

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: