Resume from January 21, 2023 File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/8482460

Закупівельник

City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Хилько Іван Олексійович
Закупівельник

Орієнтований на результат керівник з 15-річним досвідом роботи в
комерційній діяльності та логістиці. Експерт з технологій
управління продажами та залучення клієнтів. Досвід у досягненні
результату в багатосторонніх переговорах. В наявності особисті
контакти з ключовими клієнтами та постачальниками.
КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ

✓ Досвід роботи комерційним директором в закупівлі та
 управлінні продажами понад 11 років.
м. Київ ✓ Продемонстрований досвід ефективного управління
[open contact info](look above in the "contact info" section) підприємством.
Viber, WhatsApp, Telegram ✓ Успішний досвід управління комерційним відділом.
✓ Знання ринку енергетичного обладнання.
[open contact info](look above in the "contact info" section)
✓ Досвід налагодження довгострокових відносин з клієнтами,
 20.10.1980 р. н. підвищення лояльності постачальників.
✓ Уміння складати та виконувати плани продажів (КРІ).
ОСВІТА
РЕЛЕВАНТНИЙ ДОСВІД РОБОТИ
1998 – 2003
Директор / Приватний підприємець 31.10.2017 – донині
Запорізький національний ПП Хилько І.О., Київ (реалізація енергетичного обладнання)
технічний університет Здійснював підприємницьку діяльність з повним управлінням.
Системи автоматизації та Організовував та контролював комплекс процесів підприємства.
електропривід Координував і управляв процесами закупівлі та
Інженер-електромеханік постачання обладнання і комплектуючих для забезпечення
комерційної діяльності підприємства. Займався пошуком клієнтів та
НАВИЧКИ ТА ЕКСПЕРТНІСТЬ консультував їх щодо обладнання. Виступав посередником у
придбанні обладнання.
◼ Маркетинг і менеджмент • Провів переговори та залучив понад 20 нових великих
◼ Управління продажами клієнтів (юр. осіб). Фінансовий результат: +300-500 тис. грн.
на місяць.
◼ Логістика/ЗЕД
• Провів аналіз конкурентного середовища, вивчив галузеву
◼ Переговори з постачальниками специфіку діяльності клієнтів компанії.
◼ Складання звітності • Скоротив операційні витрати на 27%.
◼ Підписання та супровід договорів • Забезпечив зростання продажів у сегменті корпоративних
клієнтів у 2,5 рази (2021 vs 2018).
◼ Організація роботи відділу
• Уклав договори постачання, купівлі-продажу та здійснив
◼ Пошук та залучення клієнтів супровід контрактів під ключ.
◼ Розвиток продажів • Забезпечив реалізацію запитів на рівні 85%, в середньому
за рік.
◼ Планування та аналітика
• Досяг дуже високої лояльності від постачальника.
продажів • Забезпечив лідируючу позицію підприємства на
◼ Управління персоналом вітчизняному ринку та стабільність на протязі 4 років.
• Вивів підприємство у трійку лідерів з продажу
◼ Ведення клієнтської бази (CRM)
енергетичного обладнання на території СНД.
◼ Аналіз ринку • Став головним партнером Компанії Міркон, продовжую
◼ Розвиток бізнесу підтримувати тісну співпрацю.
◼ Вирішення конфліктних ситуацій • Брав участь у тендерах.
Продовження…
ЗНАННЯ МОВ РЕЛЕВАНТНИЙ ДОСВІД РОБОТИ

А1 А2 В1 В2 С1 С2 Директор комерційний 16.03.2011 – 31.10.2017
Англійська ТОВ "Компанія Міркон", Запоріжжя (реалізація
Українська високовольтного оснащення)
Російська Був найнятий генеральним директором для організації та управління
комерційною діяльність підприємства, підвищення ключових
ЗНАННЯ ПРОГРАМ показників (KPI) за виручкою та рентабельністю.
• Залучив 10 великих клієнтів. Результат: зростання продажів
MS Office за ключовими клієнтами склало 30%.
Windows • Уклав ексклюзивний договір із закордонним постачальником,
що призвело до зниження собівартості на 20%.
Google • Збільшив обсяг продажів у 5 разів (2016 vs. 2011).

Начальник комерційного відділу 01.05.2005 – 30.12.2010
ПРОФЕСІЙНІ ТА ОСОБИСТІ ЯКОСТІ ТОВ "ЗП Тріон", Запоріжжя (офіційний представник українських
та європейських виробників трансформаторного та
електротехнічного обладнання в Україні)
➢ Глибоке знання ринку (B2С, B2B)
• Своєчасно забезпечив планування, організацію та
➢ Навички ведення переговорів реалізацію повного циклу процесів постачання.
• Постійно контролював об’єми запасів обладнання,
➢ Розвиток відносин з клієнтами організував безперебійне постачання, щоб знизити ризики
дефіциту та простою.
➢ Проведення презентацій
• Залучив до співпраці та підписав контракти з
➢ Грамотна письмова і усна мова постачальниками якісного обладнання за найбільш
оптимальними цінами (підписав понад 15 вигідних для
➢ Вміння працювати в команді підприємства контрактів).
• Розробив нову логістичну модель та оптимізував логістичні
➢ Критичне мислення
системи і процеси з метою зниження транспортних витрат на
➢ Емоційний інтелект перевезення (доставку).
• Скоротив неліквідні запаси на 25%.
➢ Стресостійкість
Менеджер з продажу 10.11.2003 – 23.03.2005
➢ Вміння брати на себе електротехнічного обладнання
відповідальність
ТОВ "ВКФ "Гармонія", Запоріжжя (виготовлення та реалізація
➢ Здатність до швидкого навчання виробів з графіту і високовольтного електротехнічного обладнання)
• Забезпечив стабільне виконання місячних планів продажу.

ДОДАТКОВА ОСВІТА

Курси активних продажів 2020

Курс організації виставок 2016

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: