• PRO

Наталія

Інспектор відділу кадрів, менеджер з персоналу, 25 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
48 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Інспектор з кадрів

from 10.2019 to 12.2022 (3 years 2 months)
Будівельна компанія, м. Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення повного циклу кадрового документообліку: прийом, переведення, звільнення, відпустки, подання повідомлення про прийняття працівників до ДФС, складання графіку відпусток, табеля обліку робочого часу, оформлення карток П-2, формування особових справ працівників відповідно до чинного законодавства, заповнення листків непрацездатності, складання посадових інструкцій, складання та здача звітів до Центру зайнятості та Фонду інвалідів, облік, ведення та зберігання трудових книжок працівників.
Знання програми 1С кадри 8.2, успішний досвід проходження перевірок по охороні праці та комплексних податкових перевірок, знання трудового законодавства та постійне удосконалення знань в галузі трудового законодавства та ведення військового обліку, є досвід ведення зарплатного проекту (оформлення зарплатних карток працівникам)

Начальник відділу по роботі з персоналом

from 10.2011 to 09.2019 (7 years 11 months)
Охоронна компанія, Київ (Охорона, безпека, оборона)

Підбір персоналу на всі вакантні посади в компанії.
Ведення кадрового обліку "з нуля" - повний цикл від оформлення до звільнення працівника.
Обов"язки: розміщення вакансії на сайті пошуку роботи, підбір персоналу та проведення співбесіди, погодження обраного кандидата з керівництвом компанії, оформлення документів на прийом, переведення, звільнення, подача повідомлення про прийнятого працівника до ДФС, складання графіку відпусткок, оформлення наказів на відпустки, відстеження за виконанням графіка відпусток, ведення карток П-2, формування особових справ працівників та внесення змін до них, облік, ведення та зберігання трудових книжок , заповнення листків непрацездатності, складання та ведення табелів обліку робочого часу, складання посадових інструкцій та положень про відділи, складання та подання звітів до Центру зайнятості та Фонду інвалідів, регістрація Бази персональних даних працівників (підготовка повного пакета документів), оформлення зарплатних карток працівників, ведення військового обліку в повному обсягу.
Знання програми 1С 8.2 Кадри, досвід спілкування з банками по зарплатним проектам, постійне удосконалення знань з трудового законодавства та військового обліку, знання переліку документів необхідних для діяльності охоронної фірми.

Менеджер з персоналу

from 12.1999 to 04.2011 (11 years 4 months)
Група компаній "УКРРОС", м. Київ (Сільське господарство, агробізнес)

В групу компаній входили:
листопада 2010 - квітень 2011 - ТОВ "УКРРОС-ЗЕРНО" - менеджер з питань комерційної діяльності і управління відділу по продажу аграрної продукції (сумісництво).
Кадровим обліком в компанії займалася з лютого 2002 року. Обов"язки: розміщення вакансії на сайті пошуку роботи, підбір персоналу та проведення співбесіди, погодження обраного кандидата з керівництвом компанії, оформлення документів на прийом, переведення, звільнення, подача повідомлення про прийнятого працівника до ДФС, складання графіку відпусткок, оформлення наказів на відпустки, відстеження за виконанням графіка відпусток, ведення карток П-2, формування особових справ працівників та внесення змін до них, облік, ведення та зберігання трудових книжок , заповнення листків непрацездатності, складання та ведення табелів обліку робочого часу, складання посадових інструкцій та положень про відділи, складання та подання звітів до Центру зайнятості та Фонду інвалідів,
листопад 2010 - квітень 2011 ВАТ "Цукровий союз "УКРРОС" - менеджер по персоналу (основне місце роботи)
Обов"язки: розміщення вакансії на сайті пошуку роботи, підбір персоналу та проведення співбесіди, погодження обраного кандидата з керівництвом компанії, оформлення документів на прийом, переведення, звільнення, подача повідомлення про прийнятого працівника до ДФС, складання графіку відпусткок, оформлення наказів на відпустки, відстеження за виконанням графіка відпусток, ведення карток П-2, формування особових справ працівників та внесення змін до них, облік, ведення та зберігання трудових книжок , заповнення листків непрацездатності, складання та ведення табелів обліку робочого часу, складання посадових інструкцій та положень про відділи, складання та подання звітів до Центру зайнятості та Фонду інвалідів.
березень 2003 - листопад 2012 - ТОВ "УКРРОС-ЗЕРНО" - менеджер з питань комерційної діяльності та управління відділу торгових операцій.
Обов"язки: документооборот підприємства - ділова переписка з підприємтсвами (вхідні, вихідні документи, відповіді на листи), підготовка контрактів на закупку та реалізацію сільськогосподарської продукції, транспортно-експедиційні послуги, ведення кадрового діловодства, підготовка заявок на оплату товару, облік товарообігу підприємства, підготовка докуметів в банк для отримання кредитів.
грудень 1999 - березень 2003 ТОВ "УКРРОС-ЗЕРНО" - секретар - обліковець відділу зовнішньоекономічної діяльності
Обов"язки: документооборот підприємства - ділова переписка з підприємтсвами (вхідні, вихідні документи, відповіді на листи), підготовка контрактів на закупку та реалізацію сільськогосподарської продукції, транспортно-експедиційні послуги, ведення кадрового діловодства, підготовка заявок на оплату товару, облік товарообігу підприємства, підготовка докуметів в банк для отримання кредитів.

Офіс-менеджер

from 07.1999 to 11.1999 (4 months)
ДП "Алга", м. Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Обов"язки: документооблік підприємства (вхідні і вихідні документи), ділова переписка (відповіді на листи)підготовка контрактів для підписання (закупка та продажа с/г продукції)

Education

Київський національний університет будівництва і архітектури

Міське будівництво, Київ
Higher, from 1994 to 1999 (5 years)

Additional education and certificates

Кадрова майстерна роботодавця . Мойсеенко Тетяна Ігорівна

2019

Зміна кодів КП. Страховий стаж працівників. Особи з інвалідістю. Мойсєєнко Т. І.

2018

Кадрова робота без помилок - запорука безпеки роботодавця. Мойсєєнко Т. І.

2018

Військовий облік з нуля. Департамент професійного навчання Видавничий дім "Медіа-Про", сертифікат

2014

Практика роботи сучасного кадровика і ейчара. Департамент професійного навчання Видавничий дім "Медіа-Про", сертифікат

2010

Звіт про квоту для працевлаштування. Як скласти за 5 хвилин. Цифрове видавництво MCFR

2022

Штрафи для работодавця зменшили. Кого, за що і на скільки штрафуватимуть у 2020 році. Цифрове видавництво MCFR

2020

Гарячі питання кадрової осені 2021: відповіді на найчастіші запитання кадровика. Цифрове видання MCFR

2021

Трудові гарантії жінок - запитання і відповіді. Цифрове видання MCFR

2020

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Additional information

Про себе: люблю свою роботу, відповідальна, працелюбна, в людях ціную чесність та відкритість .
Хобі - вирощування квітів
Одружена, маю доньку 16 років

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: