- PRO
Олег
Директор з розвитку (HoReCa, харчові технології)
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 45 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Cherkasy, Kyiv, Lviv, Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email, Facebook, Instagram and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8530366/
Work experience
Керівник відділу власного виробництва
from 01.2025 to 06.2025
(5 months)
ЛК-Транс, Київ (Роздрібна торгівля)
Організація безперебійної роботи та управління відділом власного виробництва мережі магазинів ЛотОк: встановлення цілей та задач, контроль за їх виконанням та вирішення проблем, що виникають на різних рівнях діяльності;
Контроль та організація виконання планових показників.
Аналітика фінансових показників та дії для стимулювання щомісячного підвищення товарообігу;
Керування персоналом відділу власного виробництва, включаючи найм, стажування, навчання та розвиток працівників;
Участь у розробці стратегії відділу власного виробництва мережі магазинів ЛотОк, включаючи планування нових підрозділів, розвиток існуючих та підвищення їх прибутковості;
Участь у підготовці та впровадженні внутрішніх положень та регламентів;
Вивчення ринкових тенденцій та аналіз конкурентів з метою підвищення ефективності та конкурентоспроможності власного виробництва.
Директор виробництва
from 03.2024 to 10.2024
(7 months)
Господарство Карвицьких, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Проєкт запуску власного виробництва для мережі Господарство Карвицьких (кондитерська, гастрономічна та кулінарна продукція, заморожені напівфабрикати, соуси та напої власного виробництва).
Організаційна робота та планування:
- Розробка детального бізнес-плану, що включає аналіз витрат, прогнозування прибутків та стратегію розвитку;
- Складання організаційної структури департаменту виробництва та логістики;
- Розробка та впровадження необхідного документообігу (підготовка інструкцій, чек-листів, регламентів та стандартів виробництва);
- Створення калькуляційних та технологічних карт усіх страв з урахуванням фактору сезонності;
- Аналіз ринку (вивчення трендів та попиту на продукцію, порівняльний аналіз цін та асортименту конкурентів);
Юридичний супровід та сертифікація:
- Вибір форми власності та реєстрація потужностей виробництва;
- Отримання ТУ на готову продукцію та необхідних дозволів для виробництва та реалізації продукції;
Забезпечення відповідності стандартам якості та безпеки продукції.
Вибір локації та облаштування виробничих потужностей:
- Підбір місця для виробництва з урахуванням логістики та доступності ресурсів;
- Заключення договору оренди приміщення, ремонт та заведення необхідних комунікацій;
- Підбір та закупівля необхідного виробничого обладнання та устаткування.
Організація процесу закупівлі та контролю якості сировини:
- Пошук та укладення договорів з постачальниками сировини, пакування та витратних матеріалів.
Організація виробничичого процесу:
- Підбір та найм виробничого персоналу;
- Наймання та навчання працівників;
- Розробка виробничих процесів, впровадження системи контролю якості;
- Впровадження технологічних рішень та автоматизація процесів, де це можливо.
Логістика та дистрибуція:
- Організація складських приміщень для зберігання готової продукції;
- Планування та впровадження логістичних ланцюгів для доставки продукції до магазинів;
- Підбір та закупівля транспортних засобів, проходження сертифікацій.
Брендинг:
- Створення бренду для продукції власного виробництва, упаковки та маркування продукції.
Продажі:
- Розробка системи збуту, організація роботи з внутрішніми клієнтами та партнерами.
Фінансовий менеджмент:
- Залучення інвестиційних коштів для запуску власного виробництва;
- Розробка бюджету та контроль фінансових потоків;
- Впровадження системи обліку сировини та готової продукції та фінансового звітності власного виробництва.
Контроль якості та сертифікація:
- Створення внутрішньої системи контролю якості готової продукції;
- Отримання необхідних ТУ та сертифікатів на готову продукцію.
Директор департаменту власного виробництва
from 02.2022 to 02.2024
(2 years)
Мережа супермаркетів Делікат, Черкаси (Роздрібна торгівля)
Управління та операційний контроль діяльності департаменту власного виробництва за бізнес-напрямками: фуд-сервіс (мережа фуд-кортів, кав‘ярні самообслуговування, суші, піца, стріт-фуд), кулінарія, пекарня, цех заморожених н/ф та снеків, кондитерський цех, проектування фабрики-кухні.
Розробка стратегії розвитку, побудова системних ефективних робочих процесів з динамікою зростання рентабельності бізнес-напрямків та прибутковості виробництва.
Формування цінової політики, аналіз собівартості та оптимізація списань.
Координація та організація виконання виробничих планів та операційних задач.
Планування бюджету та витратної частини виробництв та структурних підрозділів, оптимізація та розподіл виробничих та трудових ресурсів.
Розробка та впровадження системи протоколів, чек-листів та інструкцій, необхідних для системи контролю якості готової продукції.
Контроль за дотриманням регламентів та стандартів роботи департаменту власного виробництва.
Аналіз комерційних та операційних показників департаменту (P&L у розрізі виробництв та торгових точок), аналіз економічних показників діяльності департаменту, динаміки продажів та виконання планових операційних показників виробництв.
Забезпечення ефективної співпраці з іншими структурними департаментами та партнерами.
Підготовка та захист презентацій проектів та нових напрямків діяльності (моніторинг ринку та сучасних тенденцій, SWOT-аналіз, техніко-економічне обґрунтування).
Дотримання термінів реалізації нових проектів (проведення тендерів та контроль закупівлі обладнання, підбір та навчання персоналу, відпрацювання технологічних процесів тощо)
Охоплення нових ринків збуту та розширення географії присутності продукції департаменту (дистрібуція для сегменту HoReCa та електронна комерція).
Оптимізація та вдосконалення процесів обліку, прийому, первинної обробки сировини зменшення оверстоків тощо.
Системний контроль та аналіз асортиментної матриці (ротація страв та напоїв, впровадження новинок, ціноутворення, оцінка собівартості та маржі, стандартизація та уніфікація асортименту по мережі).
Розробка та вдосконалення системи мотивації, постійна робота з навчання та розвитку персоналу.
Вдосконалення конкурентоспроможності послуг: системне покращення якості страв, рівня обслуговування та ступеню задоволеності споживачів.
Впровадження діджиталізації замовлень через мобільний додаток.
Підтримання та підвищення позитивного іміджу бренду (створення wow-ефекту та участь в розробці маркетингових заходів).
Досягнення в компанії Делікат:
За час роботи на посаді обʼєм виробництва та реалізації продукції (в кг) було збільшено на 24-40% (т/о в ₴ на 80-120%, прибуток на 40-60% до аналогічних періодів минулого року) за рахунок втілення проектів з розвитку, розвиток асортименту та покращення якості готової продукції, а також оптимізації бізнес процесів.
Збільшено присутність бізнесу на більш ніж 15 торгових точок.
Було успішно втілено розвиток декількох бізнес-напрямків та окремих проектів.
Операційний директор > Генеральний директор
from 01.2011 to 02.2022
(11 years 1 month)
Jam Catering, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Організація роботи кейтериногової компанії з нульового циклу та подальший розвиток по кільком бізнес-напрямкам (подієвий кейтеринг, корпоративне харчування, сервіс доставки канапе й закусок, надання в оренду обладнання та устаткування для івентів):
Створення та оновлення банкетного / фуршетного меню, спеціальних сезонних пропозицій.
Складання калькуляційних та технологічних карт.
Підбір посуду, текстилю, матеріально - технічного устаткування.
Підбір, адаптація та управління персоналом.
Проведення тренінгів та мастер-класів для адміністративного та обслуговуючого персоналу сервісу.
Складання графіків роботи персоналу ресторанного департаменту та ведення табелів.
Робота з постачальниками.
Розробка маркетингових програм для залучення клієнтів.
Організація продажу додаткових послуг.
Координація, проведення заходів і проектів.
Розробка посадових інструкцій, регламентів роботи та стандартів підприємства з обслуговування та організації харчування.
Постановка та реалізація цілей і завдань, контроль виконання стандартів компанії та підвищення якості послуг, що надаються.
Фінансовий аналіз, податкова звітність, планування бюджету, оптимізація витрат і підвищення рентабельності бізнесу.
Бренд-шеф / Спеціаліст з розвитку ресторанного бізнесу
from 04.2010 to 11.2021
(11 years 7 months)
Проєктна діяльність, вся Україна (Готельно-ресторанний бізнес)
Розробка стратегій та деталізованних планів розвитку.
Аудит, оптимізація і стандартизація бізнес-процесів (менеджмент, виробництво, обслуговування, автоматизація та облік, постачання тощо), масштабування бізнесу за рахунок запуску напрямку доставки та кейтерингу (підбір і розрахунок необхідного обладнання та інвентарю, деталізований план впровадження сервісу доставки та кейтерингу), навчання офіціантів та адміністративної ланки стандартам сервісу та організації обслуговування.
Оновлення асортименту страв «a la carte», сезонного меню, а також банкетного та фуршетного меню.
Розробка та впровадження маркетингової стратегії (складання контент-планів для SMM, діджитал та івент-маркетинг, рекламні активності офлайн та PR)
Реалізовані проекти: готель «Інтурист» (Запоріжжя, 2010), ресторан «Маринад» (Донецьк, 2011), ресторани Saffron і Black Pepper (Полтава, 2018-2019), івент-хол Regent Hill (Київ, 2021), готельно-ресторанний комплекс «Козацький» (Черкаська область, 2023)
Консультант / Менеджер з кейтерингу
from 02.2010 to 12.2021
(11 years 10 months)
Проєктна діяльність, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Проектна часткова зайнятість в якості менеджера, консультанта чи контролюючого інспектора у сфері надання кейтерингових послуг для івент-компаній на умовах проектної зайнятості.
До обов’язків входило:
Допомога в складанні меню та підборі лінійного персоналу залу, кухні та технічних працівників (фрілансери).
Підбір та пошук необхідного посуду, меблів та обладнання в оренду.
Повний супровід заходів подієвого кейтерингу (складання документів та актів, проведення дегустацій, підготовка та організація заходів).
Супровід заходів, контроль, аналіз, складання та подання звітів для івент-компаній щодо роботи кейтерингу під час проведення масових заходів.
Співпрацював з такими компаніями як: івент-компанія Magic Factory, кейтерингова компанія Figaro, івент-локації Regent Hill та Perfect Place
Заступик F&B директора
from 09.2009 to 01.2011
(1 year 4 months)
Президент-Готель, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Управління колективом офіціантів, барменів, метрдотелів і адміністраторів (координування, адаптація, навчання, мотивація, розподіл завдань);
Організація і контроль роботи, навчання персоналу високим стандартам сервісу, контроль над виконанням правил трудової дисципліни, перевірка якості продукції, що відпускається, формування системи мотивації та заохочення співробітників. Стандартизація робочих процесів (виробництво та обслуговування в ресторані та проведення виїзних заходів), підбір і розрахунок необхідного інвентарю для кейтерингових заходів.
організація, підготовка та проведення приватних і офіційних заходів (апарат президента, кабінет міністрів, МВС, МЗС, МО)
Старший менеджер з кейтерингу
from 05.2008 to 09.2009
(1 year 4 months)
VIP Catering, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Розробка концепції сайту, узгодження макетів поліграфічної та рекламної продукції, робота з просування сайту, розробка меню, організація і проведення фотосесій страв і інтер'єру ресторану, безпосередня організація і проведення заходів, фінансова звітність, пошук та залучення нових клієнтів, розробка і впровадження рекламних і маркетингових ходів для підтримки і збільшення попиту.
Менеджер ресторану
from 01.2008 to 01.2008
(less than a month)
Ресторан Post Haus, Санкт-Морітц, Швейцарія (Готельно-ресторанний бізнес)
Організація роботи офіціантів і забезпечення високих стандартів обслуговування під час гастролей ресторану Gallery Cafe в Швейцарії
Офіціант > Старший офіціант > Менеджер ресторану
from 08.2004 to 04.2008
(3 years 8 months)
Ресторан Gallery Cafe (Novikov Group),, Москва, РФ (Готельно-ресторанний бізнес)
За декілька років пройшов шлях від помічника офіціанту до менеджера зміни ресторану.
В посадові обов’язки входило: Керівництво колективом офіціантів, барменів, технічних працівників. Контроль над виконанням обов'язків персоналу, контроль касових операцій, складання графіків роботи, робота з гостями з прийому та проведення заходів, організація і проведення виїзних банкетів, фуршетів, фінансова звітність
Кухар, офіціант
from 02.2001 to 04.2003
(2 years 2 months)
Робота кухарем та офіціантом в ресторанах преміум-класу, Черкаси, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Кухар
from 11.1998 to 11.1999
(1 year)
ЗСУ, Київ (Державні організації)
Робота на посаді кухаря під час проходження служби у Збройних Силах України
Education
МГУТУ
Факультет харчових технологій і управління, інженер-технолог виноробства та коньячного виробництва, Москва, РФ
Higher, from 2003 to 2007 (4 years)
Черкаський комерційний технікум
Технологічний, технолог громадського харчування, Черкаси
Specialized secondary, from 1997 to 2001 (4 years)
Additional education and certificates
Курс «Marketing Revolution»
Школа маркетингу Be First, 2012
Курс «Розробка, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи HACCP»
Навчальний центр «Сертифікант», 2022
Knowledge and skills
- Знання особливостей сучасного технологічного обладнання
- Знання технологій виробництва та складання тех. документації
- Навик навчання персоналу технологічним процесам
- Знання основних виробників сировини та готової продукції
- Управлінські навички
- Стратегічне планування
- Аналітичне мислення
- Конкурентний аналіз
- Управління виробництвом
- Запуск виробничого процесу
- Ведення бухгалтерського обліку
- Складський облік продовольчих товарів
- Пошук постачальників
- Пошук нових клієнтів
- Управління персоналом
- Організація роботи персоналу
- Ведення ділових переговорів
- Підбір персоналу
- Пунктуальність
- Організація логістики
- Логічне мислення
- Продуктивність
- Контроль якості продукції
- Лідерство
- Неконфліктність
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — average
Additional information
Професійні навички: активність та ініціативність, цілеспрямованість, комунікабельність, креативність, навички ділового спілкування; амбітність, організаторські здібності, лідерські якості, висока працездатність, аналітичний склад розуму.
Додаткові відомості: бездоганне знання стандартів сервісу, вимог до нього, знання асортименту і технології алкогольної продукції (в тому числі елітного алкоголю), чаю, кави, продуктів харчування, досвід складання технологічних і калькуляційних карт, володіння системою R-Keeper, Store House, Бітрікс 24, 1С, впевнений користувач ПК.
More resumes of this candidate
- PRO
Considering positions: Операційний директор, Виконавчий директор, Генеральний директор, 2 more positions
Dnipro, Kyiv, 3 more cities
Higher education · Full-time, part-time
- Керівник відділу власного виробництва, ЛК-Транс, 5 months
- Директор з виробництва, Господарство Карвицьких, 7 months
- PRO
Considering positions: Керівник харчового підприємства, Керівник підприємства
Kyiv, Lviv, 2 more cities
Higher education · Full-time
- Керівник відділу власного виробництва, ЛК-Транс (мережа магазинів ЛотОк), 5 months
- Директор з виробництва, Господарство Карвицьких, 6 months
- PRO
Kyiv
Higher education · Full-time
- Керівник відділу власного виробництва, ЛК-Транс (мережа магазинів ЛотОк), 5 months
- Директор з виробництва, Господарство Карвицьких, 7 months
- PRO
Considering positions: Директор мережі ресторанів, Керівник групи ресторанів, Керівник ресторанного холдингу
Dnipro, Kyiv, 3 more cities
Higher education · Full-time, part-time
- Керівник відділу власного виробництва, ЛК-Транс (мережа магазинів ЛотОк), 5 months
- Директор з виробництва, Господарство Карвицьких, 7 months
Similar candidates
-
Керівник з розвитку
50000 UAH, Kyiv, Dnipro , more 2 cities -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Kyiv, Dnipro , more 4 cities -
Менеджер з розвитку
Kyiv -
Керівник з розвитку
70000 UAH, Kyiv -
Директор з розвитку, трансформації бізнесу
165000 UAH, Kyiv, Ivano-Frankivsk , more 6 cities -
Керівник з розвитку
Kyiv