• PRO

Снежана

Логіст з планування товарних запасів, оператор 1С, 20 000 UAH

Considering positions:
Логіст з планування товарних запасів, оператор 1С, Менеджер інтернет-магазину, Менеджер з постачання, Продавець, Офіс-менеджер
Employment type:
full-time, part-time
Age:
29 years
City of residence:
Borodianka
Ready to work:
Bucha, Irpin, Kyiv, Nemishaieve, Remote, Vorzel

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з логістики(Логіст з планування товарних запасів)

from 11.2021 to 05.2022 (6 months)
ТОВ Магнус Трейд, ISEI, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- аналіз, планування, забезпечення товарних запасів;
- забезпечення взаємодії з постачальниками товару;
- взаємодія та чіткий контроль 3PL-оператора (контроль відвантажень і правильності заповнення супровідних документів);
- взаємодія та контроль виробничого відділу 3PL-оператора;
- забезпечення взаємодії між усіма відділами компанії (бухгалтерія, фінансовий відділ, маркетинговий відділ);
- ведення внутрішньої звітності;
- обробка вхідної кореспонденції;
- контроль виконання обов’язків клієнтів.

Завідувач відділу маркування, Оператор 1С, приймальник товару

from 03.2015 to 10.2021 (6 years 7 months)
ТОВ Логістик Юкрейн (Імперія Холдинг), Буча (Транспорт, логістика)

Завідувач відділу маркування:
Функціональні обов’язки:
- контроль за прийманням товару;
- розподіл об’єму та норм роботи між співробітниками;
- контроль якості маркування/стікерування товару;
- проведення облікових операцій в 1С8;
- забезпечення взаємодії між відділами компанії (склад, фінансовий відділ);
- співпраця з замовником послуг;
- керівництво та забезпечення безперебійної роботи відділу (5-10 співробітників);
- ведення внутрішньої звітності;
- обробка вхідної кореспонденції.

Оператор 1С, приймальник товару
Функціональні обов’язки:
- ведення облікових операцій в 1С;
- приймання товару;
- забезпечення взаємодії між відділами компанії (бухгалтерія, фінансовий відділ);
- забезпечення взаємодії з постачальниками товару;
- обробка вхідної кореспонденції.

Education

Київський кооперативний інститут бізнесу і права

Фінанси, банківська справа та страхування, Киев
Higher, from 2014 to 2018 (4 years)

Немішаївський агротехнічний коледж

Фінанси та кредит, Немішаєве
Specialized secondary, from 2011 to 2014 (3 years)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • Управління персоналом
  • Документообіг
  • Граматично правильне мовлення
  • Управлінські навички

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — advanced

Additional information

Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, ініціативність, порядність.

Наразі розглядаю дистанційний формат роботи або змінний графік.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: