- File
Ирина
Администратор торгового зала
- Age:
- 41 years
- City:
- Bila Tserkva
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8580329/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Корбіна Ірина Олегівна
Особові дані: Народилась 22.09.1983р., одружена, маю 2 дітей шкiльного вiку.
Місце проживання: м. Миколаївка, вул. Святомиколаївська, 39, тел. моб. [
Довідкова інформація:
володіння ПК на рівні користувача
знання української ділової мови, вільно володію російською
англійська мова – з довідником
Освіта:
2010р. – закінчила Інститут науково-педагогічної та виробничої інфраструктури, отримала базову вищу освіту «Економіка і підприємництво» та здобула кваліфікацію бакалавра з обліку і аудиту.
2018р. - закінчила Навчально-науковий професійний педагогічний інститут УІПА м. Бахмут та здобула кваліфікацію ступінь вищої освіти магістр, спеціальність «Публічне управління та адміністрування».
Досвід роботи:
ТОВ «Алекс трейд компані «ЛТД», офіс-менеджер, 2003р.
Посадові обов’язки:
- підготовка документів, звітів та матеріалів, необхідних для початку роботи та вирішення поточних завдань.
- перевірка комп'ютерної техніки, телефонів та офісного обладнання
- контроль таких санітарних норм, як освітлення, вентиляція і температура в приміщенні
- контроль роботи секретарів, кур'єрів і водіїв
- розробка кошторису та контроль витрат, необхідних на офісні потреби
- забезпечення працівників канцелярськими товарами, витратними матеріалами
- підрахунок кількості відпрацьованих годин співробітниками офісу та передача інформації в бухгалтерію для нарахування зарплати
- контроль за дотриманням трудової дисципліни працівниками
- організація зустрічей, реєстрації і обслуговування відвідувачів.
- забезпечення переговорів, нарад, презентацій та інших заходів необхідними
матеріалами та документами, ведення протоколу
- контроль роботи з ведення документообігу офісу
- ведення ділової переписки з клієнтами та партнерами, розсилка необхідних
матеріалів.
КЛПУ Слов’янська обласна психіатрична лікарня м. Слов’янськ, сестра-господарка, з 2011р. по 2014 р.
Посадові обов’язки:
- проведення заходів щодо забезпечення санітарно-гігієнічного режиму закладу (відділення)
- забезпечення господарським, м'яким і твердим інвентарем, спецодягом, постільною і
натільною білизною для хворих, предметами гігієни, миючими засобами,
канцелярським приладдям.
- проведення заміни спецодягу, рушників співробітникам
- забезпечення блоків харчування (буфет, їдальня) устаткуванням, посудом і
спостереження за їх маркуванням і використанням
- складання заявок на ремонт приміщень, обладнання та контроль за його проведенням
- керування роботою молодших медичних сестер (санітарок-прибиральниць і
санітарок-буфетниць) з утримання в чистоті та порядку приміщень
- ведення обліково-звітної документації.
Комунальне підприємство Миколаївської міської ради «Сервіскомуненерго»
З 15.08.2014р. обіймала різні посади
З 25.03.2016р. по 20.02.2017р. - економіст з договірної роботи 1 категорії юридичного відділу
Посадові обов’язки:
- підготовка та оформлення договорів з фізичними та юридичними особами на
житлово-комунальні послуги
- здійснення розрахунку обсягів споживання (централізоване водопостачання, водовідведення, вивезення ТПВ)
- ведення обліку укладених договорів
- ведення претензійної роботи з юридичними та фізичними особами
З 21.02.2017р. – 05.07.2018р., в зв’язку зі зміною в організації виробництва, переведена на посаду техніка.
Посадові обов’язки:
- проведення обстежень та технічних оглядів нежитлових та житлових приміщень
житлового фонду, ізоляції трубопроводів теплових мереж та складання актів
обстежень та дефектації
- ведення журналу обліку заяв мешканців
- складання графіків перевірок, оформлення замовлень на прочистку та ремонт
трубопроводів
- ведення журналу обліку здійснених повірок вентканалів
- складання щомісячних планів робіт для ремонтно-будівельного цеху та цеху
теплових та підземних комунікацій за заявами мешканців та на підставі актів
дефектації
- складання графіків ремонту покрівель та під’їздів житлового фонду.
З 05.07.2018 р. – 15.12.2019 р. тимчасово не працювала.
З 16.12.2019 р. по теперішній час працюю в Комунальному підприємстві Миколаївської міської ради «Сервіскомуненерго»
Ділові та особові якості:
комунікабельність, цілеспрямованість, пунктуальність, наполегливість
самостійність та відповідальність за прийняті рішення, організаційні здібності
здатна до аналізу та прогнозуванню ситуації, відповідальна.
More resumes of this candidate
Kyiv
Higher education
Education: 01.2017 - 01.2018: Публічне управління та адміністрування (Навчально-науковий професійно- педагогічний інститут Української інженерно-педагогічної академії (м.Бахмут)).
Bila Tserkva
Higher education
Education: 01.2018 - 01.2020: Публічне управління та адміністрування (УІПА місто Бахмут).
Similar candidates
-
Адміністратор торгового залу
Bila Tserkva -
Адміністратор торгового залу
20000 UAH, Bila Tserkva -
Адміністратор магазину
Bila Tserkva -
Адміністратор магазину
8000 UAH, Bila Tserkva -
Адміністратор
19000 UAH, Bila Tserkva -
Адміністратор торгового залу
Bila Tserkva