- File
Владислав
Адміністратор, рекрутер
- Age:
- 28 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Kharkiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8582317/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Телефон: [[
Email: [[
Місто: [Харків]
МЕТА
Маючи досвід у сфері підбору персоналу та адміністративної підтримки, прагну долучитися до успішної команди. Моя мета — забезпечити ефективний процес набору персоналу, оптимізацію комунікацій та сприяти розвитку компанії через відбір талановитих кандидатів та покращення взаємодії з ними.
ОСВІТА
[Ніжинський Державний університет імені М.В. Гоголя]
Бакалавр зі спеціальності «Правознавець». 2014-2018 рік
[Харківська Інженерно-педагогічна Академія]
Магістр зі спеціальності «Діловодство, управління підприємством». 2018-2019
ДОСВІД РОБОТИ
Рекрутер / Адміністратор з набору персоналу
Компанія Latham & Watkins LLP, Лос-Анджелес, Штат Каліфорнія
01.09. 2019 — 23.01.2021
• Розробка та впровадження стратегій пошуку кандидатів для різних відділів компанії.
• Проведення повного циклу підбору персоналу: від розробки вакансій до співбесід та адаптації нових співробітників.
• Взаємодія з кандидатами через різні канали (телефон, email, соцмережі, HR платформи).
• Збір та аналіз резюме, проведення первинних інтерв'ю.
• Координація процесу підписання контрактів та оформлення нових співробітників.
• Ведення бази кандидатів та регулярний моніторинг їхніх статусів.
• Підготовка звітності щодо результатів набору персоналу та вивчення потреб компанії.
Адміністратор
Компанія Latham & Watkins LLP, Лос-Анджелес, Штат Каліфорнія
23.01. 2021 — 24.03.2022
• Організація офісної роботи та адміністративних процесів компанії.
• Підготовка та підтримка документації для внутрішніх потреб компанії.
• Взаємодія з підрядниками, постачальниками та іншими відділами для забезпечення безперебійної роботи офісу.
• Адміністрування електронної пошти та телефонних дзвінків, а також забезпечення контролю за календарем керівників.
• Проведення первинного збору даних для відбору кандидатів, консультації по вакансіях.
КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ
• Рекрутинг та набір персоналу: пошук кандидатів, перевірка резюме, проведення співбесід, тестування кандидатів.
• Адміністрування та організація роботи офісу: координація процесів, комунікація з персоналом і зовнішніми постачальниками послуг.
• HR-системи та інструменти: знання HRM систем (наприклад, SAP, Workday, MyStaff), досвід роботи з платформами для пошуку кандидатів.
• Комунікаційні навички: ефективна комунікація з кандидатами, співробітниками та керівництвом компанії.
• Аналіз та звітність: вміння проводити аналітику за результатами набору та підготовка звітності.
• Володіння Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
МОВИ
• Українська — рідна
• Російська — вільно
• Англійська — середній рівень (B1)
ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ
• Готовність до навчання та розвитку в галузі HR.
• Відмінні організаційні здібності, увага до деталей, здатність працювати під тиском.
• Готовність до роботи в команді та індивідуально.
PS: Прохання коммунікувати через електронну пошту, Телеграм, Вайбер. Аккаунти останніх, підв’язані до вище вказаного номера телефону. Розглядаю, в першу чергу, варіант віддаленої роботи.
Similar candidates
-
Адміністратор
20000 UAH, Kharkiv -
Адміністратор онлайн-школи
Kharkiv -
Адміністратор
Kharkiv -
Адміністратор
Kharkiv -
Адміністратор
16000 UAH, Kharkiv, Remote -
Інспектор відділу кадрів
Kharkiv, Remote