• PRO

Ольга

Спеціаліст з документообігу, 30 000 UAH

Considering positions:
Спеціаліст з документообігу, Менеджер по роботі з клієнтами
Employment type:
full-time, part-time
Age:
38 years
City of residence:
Holovanivsk
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Інспектор відділу кадрів

from 12.2022 to 01.2024 (1 year 1 month)
Голованівський ліцей ім. Т. Г. Шевченка, Голованівськ (Освіта, наука)

Фахівець з публічних закупівель

from 11.2020 to now (4 years 9 months)
Навчальний заклад (ліцей), Голованівськ (Освіта, наука)

1) підготовка, аналіз виконання договорів, укладених згідно із Законом про публічні закупівлі;
2) підготовка тендерної документації (від Замовника) та завантаження через електронний кабінет;
3) відстеження результатів процедури;
4) участь у публічних закупівлях;
5) здійснювати моніторинг змін у законодавчому і нормативному забезпеченні функціонування системи публічних закупівель в Україні;
6) планування і здійснення закупівель;
7) документальний супровід процесу закупівель на всіх етапах, договірною роботою;
8) забезпечення безперебійності закупівель;
9) координація і контроль процесу доставки;
10) грамотне володіння українською мовою, як усно, так і письмово;
11) адміністрування процесу погодження договорів;
12) досвід роботи з електронними майданчиками для проведення тендерів;
13) наявність сертифікатів про проходження навчання в сфері публічних закупівель;

Старший касир-менеджер

from 01.2018 to 03.2019 (1 year 2 months)
АТ Райфайзен Банк Аваль, Голованівськ (Фінанси, банки, страхування)

1. Поточне розрахунково-касове обслуговування клієнтів;
2. Операції з валютою;
3. Виконання касових операцій;
4. Робота з касовими документами;
5. Забезпечення якісної обробки, формування і упаковка грошових білетів, монет і валютних цінностей;
6. Здійснення грошових переказів.

Начальник відділення

from 12.2013 to 11.2015 (1 year 11 months)
НАДРАБАНК, Голованівськ (Фінанси, банки, страхування)

- управління поточною діяльністю відділення;
- забезпечення належного виконання банківських та інших операцій ;
- відповідальність за виконання покладених на відділення завдань і функцій;
- забезпечення належного виконання рішень і планів;
- розподіл обов’язків між працівниками відділення
- залучення потенційних клієнтів на обслуговування;
- приймання участі у збільшенні клієнтської, ресурсної та дохідної бази Банку по всьому комплексу продуктів;
- проведення зустрічей з керівництвом компаній — партнерів з метою залучення на обслуговування по зарплатно — карткових проектах та продажам роздрібних продуктів їх працівникам, підтримка відносин з компаніями;
- контроль виконання планів продажів зарплатно-карткових проектів та кредитування підлеглими співробітниками;
- реалізація стратегії розвитку бізнесу

Старший касир-менеджер

from 07.2008 to 12.2013 (5 years 5 months)
НАДРАБАНК, Голованівськ (Фінанси, банки, страхування)

Менеджер з продажу

from 07.2007 to 07.2008 (1 year)
ПРИВАТБАНК, Голованівськ (Фінанси, банки, страхування)

Education

ОНУ ім. І.І. Мечникова

Менеджмент організацій; менеджер економіст, Одеса
Higher, from 2004 to 2010 (6 years)

Knowledge and skills

  • Ведення переговорів з постачальниками
  • Здатність до навчання
  • Самостійне прийняття рішень
  • Уміння аналізувати
  • Укладання угод
  • Стресостійкість
  • MS Excel
  • Комунікабельність
  • Ведення переговорів
  • Закупівля будівельних матеріалів
  • Контроль документообігу
  • Закупівля продовольчих товарів
  • Закупівля електротехнічної продукції
  • Закупівля виробничого обладнання
  • Аналіз продажу
  • Закупівля канцелярії

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

- активна життєва позиція, позитивне мислення;
- навички ефективних комунікацій та взаємодії в команді;
- відмінні навички самоорганізації, тайм-менеджмент;
- комунікабельність, навченість, уважність, висока працездатність, стресостійкість;
- наполегливість у досягненні результату;
- вміння працювати з великими обсягами інформації та документів в режимі багатозадачності;
- високі комунікативні навички, вміння переконувати та домовлятися;
- порядність та нульова толерантність до корупції;
- вміння працювати в умовах багатозадачності;
- досвід роботи на керівник посадах;
- вміння не лише керувати а й мотивувати команду, розділяти та підтримувати спільні цінності;
- ініціативність;
- високий рівень володіння ПК і продуктами MS Office;
- досвід телефонних продажів послуг.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: