• File

Нiкiта

PPC-спеціаліст (Facebook, TikTok, Google ads)

Considering positions:
PPC-спеціаліст (Facebook, TikTok, Google ads), Таргетолог
Age:
27 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ОСОСОВ НIКIТА
PPC-MANAGER

26.10.1997 nik_davis

[open contact info](look above in the "contact info" section) nik_daviss

ПРО СЕБЕ
Я креативний і амбітний фахівець у сфері інтернет-маркетингу з досвідом
роботи в різних напрямках більше 6-ти років. Вважаю себе командним
гравцем, який вміє слухати і спільно приймати рішення. Виявляю сильні
сторони продукту, знаходжу точки зростання і масштабую їх.

Маркетинг для мене – це спосіб самовираження. Я вважаю себе творчою
особистістю – тому ця сфера стала чудовим рішенням для реалізації моїх
амбіцій. Ніколи не боюсь складних завдань і раціонально розпоряджаюся
своїм часом.
Мої головні цінності в роботі:
Не стою на одному місці, завжди вчуся чомусь новому.
Мене цікавить лише довгострокова співпраця, не розпорошуюся на все
підряд.
Дорожу своєю репутацією, працюю на результат.

НАВИЧКИ
Дослідження і сегментування, а також створення портрета потенційного
клієнта.
Глибокий аналіз конкурентів включно з їхніми активними рекламними
компаніями в Google ads, FaceBook ads, партнерськими програмами тощо.
Формування та контроль маркетингової стратегії та зокрема її рекламних
компаній.
Створення і виявлення додаткові цінності продукту для маркетингових
рішень.
Підключення Google аналітики, а також використання Pixel Facebook для
збору аудиторії.
Ремаркетинг на основі зібраної аудиторії з усіх джерел.
Робота з накопиченою базою, а також сегментування цієї аудиторії для
майбутніх рекламних компаній.
Створення воронок і робота з ними за поставленими цілями.
Створення UX моделі дизайну в Figma, виходячи із маркетингового аналізу і
стратегії.
Створення сайтів на CMS (Tilda) і робота з доменами та ДНС.
бота з каталогом у Facebook;
Робота з chatGPT для написання креативних технічних завдань для банерів
та промороликів.
ІНСТРУМЕНТИ І СЕРВІСИ
Facebook ads, Google ads, Google analytics, Google GTM, Bot helper (message
sender), Manychat, Stripo, Unisender, Premier Pro, Photoshop, Tilda, Canva, Figma,
Miro, Jira and Confluence, Trello, Notion, Kommo, Worksection, Apix-drive, Looker.

ПРОЄКТИ Ч.1
Head of marketing: July 2021 - December 2021
E-chat – це Saas рішення для середнього та великого бізнесу. Його завдання –
це передача заявок із месенджерів у різні CRM-системи.
Мені довелося будувати весь маркетинг з нуля. Я виявив і сегментував ЦА,
оскільки у продукту не було прямих конкурентів, після чого став аналізувати
продукти замінники або альтернативні за послугою. Після цього приступив до
створення UI/UX дизайну вебсайту, оформив ТЗ для програміста, проводив
тести на виявлення помилок і підключав необхідну аналітику (Google Analytics,
GTM+конверсії). Створив чіткий алгоритм дій, запустив тестові рекламні
кампанії. Після виявлення точок зростання вийшло зменшити витрати на
рекламні компанії, KPI був 30$ за готового клієнта, результат – 17$ за клієнта.
Рішення: Таргет FB, Google контекст,Реклама в тематичних ТГ чатах,
Партнерська програма.

Marketing manager: November 2019 - February 2022
DomStar - Лідируюча агенція нерухомості в Україні, що розвиває свій бізнес
за межами країни. Три роки займав посаду маркетолога, працював у команді з
8 осіб, запускав рекламні компанії в FB/Google, створював сайти, чат-боти.
Щомісяця виконував поставлений KPI: з 5 пунктів виконував не менше 4-х.
Працював із бюджетами 7000$+ на місяць. Щотижня консультував по 3-4
ріелтори в напрямку реклами, особистого бренду і контенту.
Генерував 1500+ заявок на 200+ осіб відділу продажів, щомісяця.

Також керував проєктом із залучення сторонніх агентств нерухомості на
послуги маркетингу. Планував і реалізовував маркетингову стратегію,
опрацьовував усі заявки самостійно за заготовленими скриптами продажів.
Також, запускав сайт, підключав і працював з аналітикою. Конверсія з ліда в
клієнта становила 20%. На тиждень закривав по 2 клієнти. Ціна за лід до 6$

Head of marketing:: July 2018 - Present
GQ Style - Магазин взуття, з яким я працюю з 2018 року. Пройшов весь
життєвий цикл бізнесу: від маркетингу в соціальних мережах до шоу-руму. Від
оформлення соціальних мереж і створення веб-сайтів до організації офлайн-
бізнесу. Результат – 150+ продажів на місяць.
Решения: SMM, Google shoping, Таргет + ремаркетинг, блогеры
ПРОЄКТИ Ч.2
PPC manager: September 2022
Школа підготовки до ЗНО – онлайн школа з підготовки до ЗНО/НМТ
У роботі було 2 воронки
1. Діти
2. Батьки
Проблема була саме із другою воронкою: дорогі ліди + їхня невелика
кількість. Зробивши аудит РК, я зрозумів, що в роботі використовують лише 1
оффер на 2 аудиторії.
Рішення: Масштабування компаніями
Запустили лідогенерацію
Загальну на групові заняття
Окремо на кожен предмет (математика, історія, англійська)
Трафік на сайт
Загальна реклама на сайт
Ремаркетинг на сайт зі знижкою (логіка полягала у тому, щоб, витративши
на аудиторію бюджет, «дотиснути» її знижкою. Компанія спрацювала
чудово)
Різні аудиторії
Ремаркетинг
LookLake 1-2% на основі бази клієнтів
Широка аудиторія
Інтереси (з усіх інтересів працює тільки один: "Батьки дітей 13-17 років")
Після масового запуску оптимізуємо рекламу, за UTM-мітками відстежуємо
продажі, вимикаємо РК, що не окупаються, масштабуємо компанії, які
працюють «у плюс».
Було: 3-4 заявки на день по 10$.
Стало: 20-30 заявок на день по 4-5$ з конверсією від 15 до 20%.

PPC manager: August 2022- March 2023
Сонячні квартали – компанія займається встановленням сонячних
електростанцій під ключ для будинків і підприємств.

Запускав рекламу FaceBook|Inst на лідогенерацію, на залучення потенційних
клієнтів.
Форму я ускладнив додатковими питаннями, щоб відсіяти нецільові заявки.
Генерував від 200 до 300 заявок на місяць, тільки Одеська обл., за ціною 3-4$
за лід.

Запускав рекламу Google, теж тільки на Одесу. Заявок було менше, але вони
більше якісними, близько 100 заявок на міс. по 300 грн.
У середньому конверсія в продаж була від 2 до 4%.
Середній чек від 7000$.
ПРОЄКТИ Ч.3
PPC manager: September 2022
Магазин вітамінів і БАДів — Компанія займається виробництвом та
продажем різноманітних вітамінів і БАДів. У роботі було понад 3 тисячі
товарних позицій, а також власні офлайн-точки по всій Україні.
Задача:
Збільшити продажі, структурувати каталог, визначити найбільш ефективні
групи товарів, оптимізувати рекламні витрати.
Робота:
Ми завантажили фід товарів у Facebook, підключили всі метрики,
розгрупували вітаміни за групами (їх було близько 50) і поступово почали
запускати рекламу з різними інтересами та підходами.
Результат:
У середньому за місяць наш ROAS становить від 25 до 35. У місяць здійснюємо
понад 2500 продажів.

Також працював із такими проєктами:
Ribas Hotel Group — мережа готелів по Україні.
Sister’s Aroma — український бренд нішевої парфумерії.
Poster — система обліку, касові апарати, онлайн-меню тощо.
Arber — мережа магазинів одягу.
Чистота — клінінг в Україні та Польщі.
З цими компаніями підписаний NDI, тому не можу поділитися деталями
роботи.
КУРСИ
Курс Matveev Creative Strategy / Іван Матвєєв – курс розрахований на
досвідчених фахівців для підвищення кваліфікації, даний курс був про аналіз
ринку та як правильно збирати інформацію про продукт, написання
креативної стратегії та вивчення трендів у світі реклами та креативів.

Комплексний інтернет-маркетинг – курс від компанії Genius space.
3,5 місяці, 50 годин найактуальнішого контенту у сфері інтернет-маркетингу,
починаючи від аналізу, закінчуючи запуском рекламних кампаній із
використанням сучасних інструментів.

Бізнес молодість (ЦЕХ) – двомісячний практикум зі старту та розвитку бізнесу
від культової компанії Бізнес молодість.
За 2 місяці ми вивчили такі теми:
- Постановка нових цілей у Бізнесі;
- Упаковка бізнесу;
- Трафік / залучення клієнтів / маркетинг;
- Продажі / Побудова воронок продажів / Відділи продажів;
- Автоматизація бізнес-процесів;
- Систематизація бізнес-процесів;
- Делегування / Найм співробітників / Створення команди в Бізнесі;
- Масштабування / Фін.планування на 5-10 років вперед.

Швидкість – курс від компанії Like Центр, 6-ти тижневий курс зі створення
плану розвитку бізнесу, аналіз обсягу і конкурентів ринку, а також
масштабування бізнесу шляхом залучення інвестицій.

Бойове НЛП – на курсі ми вивчали, яким чином люди маніпулюють, роблять
одне одному боляче і погано, руйнують мрії та цілі, вербують і стають
об'єктами вербувань тощо.
Основні теми курсу:
- Розпізнавання токсичних людей, взаємодія з ними;
- Вербування людей, а також розпізнавання вербувань;
- Архетипи і психотипи людей;
- Емоції, емоційні прив'язки, емоційні пастки;
- Техніки по роботі з емоціями, постановці цілей, вербуванню.

ПОРТФОЛІО

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: