• PRO

Микола

Спеціаліст з розвитку продажів

Employment type:
full-time, part-time
Age:
43 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор, комерційний директор, керівник з продажу

from 10.1998 to now (26 years 10 months)
Комерційні компанії, Київ (оптова та роздрібна тотргівля (non-food, food), обладнання, виробництво)

Доброго дня!
Мене звати Микола, і в мене є цікава пропозиція що до розвитку бізнесу.
Мій досвід - це більш ніж 24 роки професійної діяльності, за які я мав нагоду успішно будувати та розвивати продажі в багатьох напрямках, зокрема:
-Продукти харчування
-Промислові товари
-Будівельні матеріали
-Товари для сільськогосподарського сектору та ін.
Маю успішний досвід керування як невеликими відділами (5-12 співробітників), так і багато направленими компаніями, групами філій та відділів, чисельністю до 500 осіб, а також досвід в будуванні бізнесу з «0».
Моя діяльність розпочиналась з особистих продажів, і вони супроводжують мене весь професійний період, та на мою думку – «тренер повинен бути граючим».
Основними своїми професійними навичками вважаю:
-Високі навички перемовин та презентацій на різному рівні
-Вміння знаходити «вузькі» місця в компанії та шляхи їх «розширення»
-Швидка аналітика та висновки, пошук оптимальних варіантів розвитку
-Вміння знаходити спільну мову з різними людьми
Завдяки набутим навичкам, та великим бажанням всебічного особистого розвитку та розвитку нашої країни, хочу запропонувати свої знання в якості консультанта/помічника з розширення, або співробітника в компанії, в якої є бажання отримувати постійні позитивні зміни та об’єктивний погляд і допомогу в вирішенні питань зростання.
Для мене, перш за все, важливо отримувати об’єктивний результат та розуміння корисності часу та дій, крім того проекти та завдання компаній завжди різні, і можливості, в цей важкий для нас час, у всіх різні. Тому я не пропоную «розцінки за час роботи» або очікувань винагороди «не менш ніж», я не консультант в звичному розумінні – я діючий керівник, який має велике бажання знайти застосування своїм знанням в більш широкому колі.
Якщо Вам цікавий мій досвід та знання, і Ви бачите можливість розвитку та зростання завдяки незалежного погляду, або Вам просто потрібно почути «іншу думку», впевнений – ми зможем знайти взаємну зацікавленість.
Тож, я із задоволенням розповім більш детально про себе за кавою або он-лайн (хоча я переконаний в більшій ефективності особистих зустрічей).

Viber/tel: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дякую за час та бажаю Миру і успіхів.
Особисте:
•40 років, 2 улюблених дітей
•магістр Фінансів
•українська, російська – вільно; англійська, іврит – добре
•керую авто (кат В) більше 22 років
•м. Київ

Education

«Східноукраїнський Національний Університет ім. В. Даля» м. Луганськ

Фінансово-економічний факультет, Луганськ
Higher, from 1999 to 2004 (5 years)

Магістр фінансів

Школа-інтернат «Ямін Орд»

Хайфа
Secondary, from 1996 to 1998 (2 years)

Навчання в Ізраїлі (програма середньої школи Ізраїлю)

Additional education and certificates

«Активні продажі», ТМ «Моршинська» для Донецької філії

1999р

«Корпоративна ідеологія» (агенція «Бізнес-Майстер» для ПП «Електрокомплект»)

2006

«Управління створенням та розвитком системи продажів» (агенція «Бізнес-Майстер» для ПП «Електрокомплект»)

2007

«Управління персоналом» (ДК «Російське Світло» для ПП «Електрокомплект»)

2008

«Тайм Менеджмент» (Бізнес школа УБС, Наталія Корольова)

2017

Knowledge and skills

  • MS Office
  • Adobe Photoshop
  • MS Access
  • CorelDRAW
  • Adobe Illustrator
  • Adobe Acrobat Reader
  • Пошукові системи
  • Побудова системи продажу
  • Уміння аналізувати
  • Управлінські навички
  • Управління командою

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average
  • Hebrew — average

Additional information

комунікабельність, уміння працювати з людьми, успішно вести переговори;
• аналітичні можливості, вміння працювати з цифрами;
• здатність приймати оперативні рішення в мінливій обстановці, мобільність;
• ініціативність, відповідальність, орієнтованість результат;
• висока працездатність та стресостійкість;
• прагнення до зростання та розвитку

реальні досягнення на місцях роботи, які готові підтвердити.
• побудова системи продажу
• постановка цілей та завдань торговому персоналу
• постановка завдань відділам взаємодії
• управління продажами на широкій території
• управління філіями
• управління регіональними представниками
• відкриття філій
• створення відділу продажу з «0»
• розробка систем мотивації
• розробка звітності
• формування складського запасу
• виведення товарів на ринок
• презентація продуктів та компанії
• підбір та оцінка персоналу
• проведення переговорів на будь-якому рівні
• вміння визначати «вузькі» місця

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: