• PRO

Марія

Менеджер з підтримки клієнтів (клієнтський сервіс), 17 000 UAH

Considering positions:
Менеджер з підтримки клієнтів (клієнтський сервіс), Менеджер роботи з клієнтами, Спеціаліст служби підтримки, Персональний асистент, Керівник відділу, Копірайтер, Адміністратор
Employment type:
full-time, part-time
Age:
26 years
City of residence:
Ivano-Frankivsk
Ready to work:
Other countries, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Старший менеджер з обслуговування клієнтів

from 08.2022 to 11.2024 (2 years 3 months)
Ідея банк, Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)

Коротко про обовʼязки 📝

Досвід в роботі з клієнтами (онлайн/офлайн): консультування, орієнтація клієнтів, вирішення додаткових питань

Адміністрування процесів: ведення бази даних клієнтів, робота з CRM, контроль документації.

Комунікація: взаємодія з клієнтами, підтримка клієнтів на всіх етапах співпраці.

Аналіз запитів: обробка звернень клієнтів,робота з запереченнями, організований підхід до клієнтів.

Провідний кредитний фахівець

from 07.2019 to 10.2022 (3 years 3 months)
Банк " ПУМБ", Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)

Консультація клієнтів щодо фінансових та страхових продуктів.
Аналіз запитів клієнтів, персоналізований підхід до їхніх потреб.
Ведення документації, залучення нової бази клієнтів.
Координація процесу оформлення банківських угод 📝

Education

Сумський національний аграрний університет

Економіка підприємства та біржова діяльність/ маркетинг, Суми
Higher, from 2018 to 2022 (4 years)

•Розробка бізнес-плану для малого підприємства.
•Аналіз біржових індексів у дипломній роботі.

Knowledge and skills

  • Онлайн-маркетинг
  • Сімейна психотерапія
  • Психодіагностика
  • Цікавлюсь психологією та взаємодією з людьми, що допомагає мені
  • MS Office
  • Email
  • Уважність
  • Користувач 1С
  • MS Word
  • MS Excel
  • Робота з клієнтами
  • Пунктуальність
  • Відповідальність
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Стресостійкість
  • Працьовитість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення CRM
  • Робота із запереченнями
  • Неконфліктність

Language proficiencies

  • English — average
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

🔍 Розглядаю дистанційну роботу на повну зайнятість .
Тимчасово перебуваю за кордоном. Готова до роботи дистанційно📍
Прошу зв’язуватися через Telegram або email

📞 Контакти:
-
Telegram, WhatsApp: [open contact info](look above in the "contact info" section)
✉ Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
- Viber: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Маю досвід у клієнтському сервісі, консультуванні та підтримці клієнтів.
Володію навичками комунікації, аналізу запитів, вирішення проблем та роботи з CRM.
Шукаю можливості для роботи у сфері клієнтського сервісу або комунікацій🔍
Готова швидко навчатися та адаптуватися до нових завдань📚

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: