• File

Софія

Секретар, персональний помічник, асистент

Age:
24 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Освіта:
Вінницький технічний коледж (Вінниця)
Спеціальність «Економіка підприємства», молодший спеціаліст.
Роки навчання: 2015 – 2018 рр. (3 роки).
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана (Київ)
Факультет економіки та управління, спеціальність «Економіка підприємства», бакалавр.
Роки навчання: 2018 – 2020 рр. (2 роки).
В університеті проходила виробничу практику в ТОВ «Lismaster». Тривалість – 1 місяць (2020 р.)

Досвід роботи:
АТ «Укрексімбанк» - Помічник Члена Правління Банку
Серпень 2024 – Червень 2025
Посадові обов’язки:
• вхідні та вихідні дзвінки, ділове листування;
• робота з вхідною та вихідною документацією (контроль документів, які надходять на підпис та погодження керівника, підготування службових записок, листів та ін.);
• планування робочих процесів керівника, координація ділових зустрічей, приймання відвідувачів;
• організація поїздок та відряджень (бронювання готелей, візова підтримка, оформлення робочої документації, придбання квитків, підготовка авансових звітів);
• вирішення поточних питань керівника;
• забезпечення життєдіяльності офісу;
• пошук необхідної інформації;
• виконання доручень керівництва.

АТ «Ощадбанк» - Помічник Члена Правління Банку
Вересень 2022 – Липень 2024
Посадові обов’язки:
• вхідні та вихідні дзвінки, ділове листування;
• робота з вхідною та вихідною документацією (резолюції, контроль документів, які надходять на підпис та погодження керівника, підготування службових записок, листів та ін.);
• планування робочих процесів керівника, координація ділових зустрічей, приймання відвідувачів;
• організація поїздок та відряджень (бронювання готелей, візова підтримка, оформлення робочої документації, придбання квитків, підготовка авансових звітів);
• вирішення поточних питань керівника;
• забезпечення життєдіяльності офісу;
• пошук необхідної інформації;
• виконання доручень керівництва.

АБ «УКРГАЗБАНК» - Помічник Заступника Голови Правління Банку
Січень 2022 – липень 2022
Посадові обов’язки:
• вхідні та вихідні дзвінки, ділове листування;
• робота з вхідною та вихідною документацією (резолюції, контроль документів, які надходять на підпис та погодження керівника, підготування службових записок, листів та ін.);
• планування робочих процесів керівника, координація ділових зустрічей, приймання відвідувачів;
• організація поїздок та відряджень (бронювання готелей, візова підтримка, оформлення робочої документації, придбання квитків, підготовка авансових звітів);
• вирішення поточних питань керівника;
• забезпечення життєдіяльності офісу;
• пошук необхідної інформації;
• виконання доручень керівництва.

АБ «УКРГАЗБАНК» - Економіст Управління роздрібних продажів
Серпень 2020 – січень 2022
Посадові обов’язки:
• залучення клієнтів та продаж банківських продуктів;
• операційне обслуговування фізичних осіб;
• надання банківських послуг;
• робота та формування архіву відділення;
• брала участь у досягненні запланованих показників продажів банківських продуктів.
В жовтні 2021р. отримала підвищення «Провідний економіст Управління роздрібних продажів Відділення №50» за результатами ефективної роботи.

АБ «УКРГАЗБАНК» - Хол-менеджер Відділення
Листопад 2018 - Листопад 2019 (1 рік 1 місяць)
Посадові обов’язки:
• зустріч клієнтів банку;
• допомога клієнтам при реєстрації в електронній черзі;
• формування позитивного іміджу банку;
• вирішення конфліктних ситуацій;
• допомога клієнтам в роботі з банкоматом, терміналом та мобільним додатком;
• забезпечення належного порядку в операційному залі;
• робота з чергою до каси та фахівців;
• надання консультацій клієнтам, тощо.

Знання мов:
Українська мова – вільно.
Російська мова – вільно.
Англійська мова – Intermediate (B1). Продовжую вивчати для досягнення рівня Upper-Intermediate (B2) та вище.

Знання та професійні навички:
• навики роботи з комп’ютером та офісною технікою;
• досвідчений користувач MSOffice (Excel, Power Point, Word та інші);
• вміння роботи в AБC SCROOGE та СЕД АСКОД;
• навики роботи з Internet-браузерами та електронною поштою;
• здатність швидко знайти потрібну інформацію та раціонально використовувати її в роботі;
• знання стандартів ділового етикету

Особисті якості:
• відповідальність та націленість на результат;
• вміння ефективно використовувати робочий час;
• пунктуальність;
• стресостійкість, стриманість;
• дружелюбність;
• чесність та справедливість;
• вміння працювати в режимі багатозадачності;
• швидке навчання та засвоєння інформації;
• уміння зберігати інформацію.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: