• PRO

Світлана

Менеджер з навчання персоналу

Employment type:
full-time
Age:
34 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Kharkiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бізнес-тренер, HR

from 06.2017 to 02.2022 (4 years 8 months)
Aroma Kava, Харків (Готельно-ресторанний бізнес)

Запровадження розвитку персоналу у Східному регіоні:
• Діагностика потреби в навчанні
• Довгострокове планування та бюджетування навчання персоналу (на рік)
• Створення навчальних програм (тренінги, курси, відеоконтент)
• Проведення аудиторного, польового, oline навчання
• Посттренінговий супровід, коучинг
• Розробка методології: презентацій, скриптів, тестів, опитувань.
• Регулярна оцінка персоналу (ассесмент центр, атестація, тестування)
• Формування та кураторство проєкту "Кадровий резерв", розробка ІПР
• Кураторство процесу оцінки якості роботи персоналу мережі, взаємодія з підрядним агентством, розробка методології оцінки, звітність
• Проведення зустрічей one-on-one, stay та exit інтерв'ю

Доягнення:
Розробила та запровадила систему мотивації в форматі геймінг. За результатами проведення, видатки скоротились на 70% від прогнозованих, а рівень продажу збільшився на 25% у Східному регіоні.

Розробила і провела курс "Управлінські компетенції", тренінг "Time management";
цикл тренингів: Техніка продажів b2c, психологія в b2c, продажі в ресторані;
Тренінги "Робота зі скаргами та запереченнями", "Стрессменеджмент";
курс "Клієнтоорієнтований сервіс";
Стандарти обслуговування, стандарти роботи в сфері громадьського харчування

Регіональний тренер

from 06.2016 to 06.2017 (1 year)
ГК Ін Тайм, Північно-східний регіон (Харківська, Полтавська, Сумська, Чернігівська, Черкаська, Луганська області) (Транспорт, логістика)

Обов'язки:
• Розробка, організація й проведення тренінгів для персоналу.
• Розробка методичного матеріалу для навчання працівників.
• Оцінка персоналу за результатами навчання (чек-листи, тестування, проміжний зріз знань).
• Проведення польового коучингу з працівниками.
• Кураторство програми адаптації нових працівників.
• Ведення програми "Наставництво" в регіоні
• Виявлення кандидатів до внутрішнього кадрового резерву для подальшого навчання.
• Підтримка високого рівня сервису в регіоні
• Запровадження СДН ( платформа "Електронний Університет")

Мною організовано системне навчання працівників мережі в дорученому регіоні, а також впроваджено системи адаптації, наставництва та кадрового резерву.
Під час моєї роботи рівень сервісу складав не нижче 88% за результатами щомісячної оцінки NSP.
Обсяг продажів супутніх послуг виріс на 20%.

Розробила та провела тренінги: Стандарти обслуговування Клиєнтів, Адвокати бренду, навчання франчайзі, Основи роботи для лінійного персоналу, Техніки продажів B2C, Наставництво

Менеджер з навчання

from 02.2016 to 06.2016 (4 months)
ООО "Будмен", Харків (Роздрібна торгівля)

- Актуалізувала welcome посібник
- Провела тренінг підвищення ефективності керівників

Регіональний менеджер з персоналу

from 01.2013 to 02.2016 (3 years 1 month)
Холдинг ЄММ, ДП "Територія сну", Східний регіон(Харків, Полтава, Суми, Краматорськ, (Роздрібна торгівля)

Education

Харківський державний університет харчування та торгівлі

Обліково-фінансовий факультет, спеціальність облік і аудит, ступінь магістр, Харьков
Higher, from 2007 to 2012 (5 years)

Additional education and certificates

Тренінг. Центр Бізнес освіти ARTS, "Ефективний керівник"

2015 р., 2 дні

Тренінг для тренерів. Тренер Філімончук Ю.М.

2016 р., 2 дні

Тренінг для тренерів. Виявлення потреб та керування емоціями учасників тренінгу. Тренер Філімончук Ю.М.

2016 р., 2 дні

Тренінг для тренерів. Управління групповою динамікою у тренінгу. Гештальт підхід. Тренер Філімончук Ю.М.

2016 р., 1 день

Курс. Харківський Інститут Гештальту та Психодрами "Гештальт 1 ступень"

2016 - 2017 рр., 1 рік

Поглиблений тренінг для тренерів. Тренер Фомічова М.Е.

2019 р., 2 дні

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач ПК
  • MS PowerPoint
  • Google Docs
  • Zoom
  • Google Workspace
  • Vegas
  • Google Slides
  • Проведення тренінгів
  • Аналіз роботи персоналу
  • Розробка плану навчання
  • Проведення презентацій
  • Робота в команді
  • Систематизація процесів
  • Графічна фасилітація
  • Уміння аналізувати
  • Самостійне прийняття рішень
  • Здатність до навчання
  • Управлінські навички
  • Canva
  • Відповідальність
  • Чесність
  • Уважність

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

За запитом можу надати рекомендації.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: