- File
Тетяна
Офіс-менеджер, секретар
- Considering positions:
- Офіс-менеджер, секретар, Адміністратор
- Age:
- 36 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8812519/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження:
13 Лют 1989
Регіон:
Київ
Можливість переїзду:
Телефон (и):
[
E-mail:
[
Офіс-менеджер, секретар, адміністратор офісу, ресепшіоніст, діловод 20 000 грн.
Досвід роботи
Офіс-адміністратор
Жов 2023 - Лип 2024 (10 міс)
Сільвер Фуд
Торгівля роздрібна / Retail
•здійснення адміністративних та організаційних завдань;
•формування робочої звітності;
•робота з Googl таблицями ( World / Exel );
•робота з 1С;
•проведення інвентаризації;
•замовлення канц, хоз- товарів;
•зустріч гостей;
•розміщення вакансій на сайті та пошук кандидатів на роботу;
•робота з курьєрськими службами;
•замовлення води.
Провідний фахівець
Жов 2022 - Тра 2023 (8 міс)
Націанальний медичний інститут ім. О.О. Богомольця
Освіта
Офіс-менеджер
Жов 2019 - Лют 2022 (2 роки 5 міс)
Віталюкс
Фармацевтика
•обробка та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
•ведення ділового листування;
•робота з кур'єрськими службами;
•сканування/копіювання документів;
•виконання доручень керівника.
Секретар
Лип 2017 - Січ 2018 (7 міс)
Si BIS
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
•розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
•реєстрація вхідної/вихідної документації;
•зустріч відвідувачів;
•робота з кур'єрськими службами;
•забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, води, кави та ін.);
•підготовка робочих місць для нових працівників;
•організація відряджень.
Адміністративний секретар
Лют 2017 - Чер 2017 (5 міс)
Кроу Хорват ЕйСі Україна, ТОВ
Консалтинг / Аудит
•обробка та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, робота в 1С;
•зустріч та супровід клієнтів/гостей компанії;
•участь в організації та супроводі корпоративних нарад;
•ведення ділового листування;
•робота з кур'єрськими службами;
•сканування/копіювання документів.
Менеджер з адміністративної діяльності
Сер 2016 - Січ 2017 (6 міс)
ММК Холдинг, ООО
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
•обробка та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
•зустріч та супровід відвідувачів / гостей компанії;
•закупівля товарів, витратних матеріалів та ін.;
•участь в організації та супроводі корпоративних нарад;
•оформлення нових співробітників КЗпП, ведення особових справ
Помічник керівника
Чер 2013 - Чер 2015 (2 роки 1 міс)
Світовий центр даних з геоінформатики та сталого розвитку
Інше
• узгодження окремих питань зі співробітниками, доведення до них вказівок та розпоряджень керівника; контроль за виконанням вказівок та розпоряджень;
• виконання доручень керівника;
•прийом та надсилання повідомлень по каналах зв'язку (телефон, факс, e-mail тощо);
•підготовка засідань, нарад, що проводяться керівником (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час та місце проведення, ведення протоколу), проведення аналізу нарад;
•організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду пропозицій працівників;
•забезпечення життєдіяльності офісу;
•облік матеріального забезпечення, проведення інвентаризацій;
•ведення діловодства, облік та реєстрація вхідної та вихідної документації;
•здійснення збору матеріалів та інформації, необхідних керівнику, підготовка аналітичних, інформаційних, довідкових та інших матеріалів та подання їх керівнику;
•складання та погодження документів, необхідних для забезпечення життєдіяльності офісу, забезпечення їх проходження через відповідні інстанції.
Методист
Жов 2009 - Чер 2013 (3 роки 9 міс)
Навчально-методичний кабінет професійно-технічної освіти у Київській області
Освіта
•організація роботи зі збирання, аналізу, узагальнення та систематизації методичних матеріалів;
•прийняття участі у розробці методичних та інформаційних матеріалів;
•надання консультативної та практичної допомоги педагогічним працівникам професійно-технічних навчальних закладів щодо роботи з порталом профтехосвіти;
•забезпечення електронного зв'язку між навчально-методичним кабінетом та професійно-технічними навчальними закладами;
•надання допомоги з комп'ютерної обробки інформації;
•проведення моніторингу ефективності діяльності ПТУ Київської області;
•виконання разових доручень керівника.
Освіта
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Україна, Київ)
рік закінчення 2014
Педагогіка вищої школи
Київський професійно-педагогічний коледж ім. О. Макаренка (Україна, Київ)
рік закінчення 2012
Комп'ютерні технології бакалавр
Київське вище професійно-технічне училище сервісу та дизайну (Україна, Київ)
рік закінчення 2007
Секретар керівника (організації, підприємства, установи)
Додаткова інформація
Додаткова інформація
•За сумісництвом викладала інформатику в Київському вищому професійному училищі технологій та дизайну виробів зі шкіри - 2013 рік.ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
•вміння досягати поставленої мети у роботі;
•стресостійкість;
•пунктуальність і вимогливість;
•легко навчаюсь новому;
•вміння знаходити контакт з керівником;
•вміння поводитися з конфіденційною інформацією;
•добрі організаторські навички, енергійність.
Мета
Отримання посади офіс-менеджера/секретаря/адміністратора офісу/діловод.
Similar candidates
-
Офіс-менеджер
Kyiv, Vinnytsia , more 2 cities -
Помічник керівника
Kyiv, Kropyvnytskyi , more 4 cities -
Асистент керівника
Kyiv, Ivano-Frankivsk, Remote -
Адміністратор, помічник керівника
35000 UAH, Kyiv -
Помічник керівника
Kyiv -
Особистий помічник
Kyiv, Brovary, Other countries