• File

Катерина

Спеціаліст з тендерів

Considering positions:
Спеціаліст з тендерів, Менеджер з закупівель, Менеджер з продажу, Менеджер роботи з клієнтами
Age:
29 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Думчикова Катерина Сергіївна

Особисті дані:

дата народження: 16.02.1996
телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)


Освіта:
1) вересень 2013 – лютий 2019, Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, факультет - Інститут підготовки кадрів для органів юстиції України, диплом магістра;
2) вересень 2017 – грудень 2018, Харківський національний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, диплом магістра.
3) 2015 – 2017 роки, Кафедра підготовки офіцерів запасу Військово-юридичного інституту Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого, профіль – юридичний, військово-облікова спеціальність 850200.

Досвід роботи:

1) 09.10.2020 – 30.01.2025. Приватне підприємство «Автомагістраль», посада – начальник юридичного та за суміщенням тендерного відділів.
Основні функціональні обов'язки:
• моніторинг оголошень про закупівлю та обробка результатів електронних аукціонів, ведення реєстрів та формування статистичної інформації;
• контроль підготовки пропозицій по тендерам, кошторисів і графіків виконання робіт;
• підготовка та супроводження документів під час укладання договорів з замовниками, підрядниками та іншими контрагентами.
• оформленням банківських гарантій;
• підготовка скарг та представництво інтересів підприємства в Антимонопольному Комітеті України під час розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель;
• відстеження змін в законодавстві, правовій базі з підготовки тендерної документації, проведенні державних закупівель та ознайомлення співробітників відділу з цією інформаціє.
• здійснення правової експертизи проектів наказів, інструкцій, положень, стандартів та інших актів правового характеру під час їх розроблення, в окремих випадках здійснення їх підготовки;
• аналіз та узагальнення результатів розгляду претензій, судових справ, практики укладання та виконання договорів, угод, контрактів.
• контроль за своєчасністю внесення прийнятих змін до нормативно-правових актів, наказів та інших керівних документів, що використовуються у роботі, забезпечення їх систематизований облік та зберігання.

2) 12.04.2019 – 07.10.2020. Антимонопольний комітет України, посада – Головний спеціаліст третього відділу розгляду скарг Департаменту з питань оскаржень рішень у сфері публічних закупівель.
Основні функціональні обов'язки:
• підготовка документів, матеріалів та проектів рішень на засідання Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель;
• розгляд тендерних пропозицій учасників публічних закупівель, надання аргументованих висновків щодо відповідності, наданих у складі пропозицій документів вимогам замовників;
• встановлення фактів наявності/відсутності в умовах тендерної документації дискримінаційних вимог щодо конкретного суб’єкта господарювання;
• своєчасна підготовка оригіналів рішень, доручень за результатами відповідних засідань Колегії, організація підготовки та надання відповідної інформації та документів на запити відповідних правоохоронних органів, суб'єктів господарювання, громадських організацій тощо;
• моніторинг організації проведення закупівель органами державної влади, місцевими органами самоврядування, державними підприємствами тощо товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади;
• розгляд листів та звернень суб'єктів господарювання, правоохоронних органів, громадських організацій тощо в межах компетенції Антимонопольного комітету України;
• внесення пропозицій щодо формування державної політики у сфері публічних закупівель, взаємодія з органами державної влади (пропозиції, висновки, погодження тощо) задля вирішення поточних проблем, що виникають під час проведення процедур публічних закупівель;
• обробка результатів електронних торгів при роботі з документацією, ведення реєстрів та формування статистичної інформації.

3) 16.05.2016 – 31.10.2017 - помічник адвоката.
Основні функціональні обов'язки:
• усні та письмові консультації зацікавлених клієнтів з питань, що стосуються чинного національного та міжнародного законодавства;
• підготовка процесуальних документів;
• реєстрація заяв, звернень з метою опрацювання та вжити передбачені законом заходів для задоволення вимог громадян.

Професійні навички та компетенції:
• вміння ефективно працювати (самостійно та команді);
• здатність до навчання і швидкого засвоєння інформації;
• відмінні аналітичні та організаційні навички.

Додаткова інформація:
Знання на рівні досвідченого користувача: Microsoft Office (Word, Exсel, Power Point, Outlook), ЛІГА:ЗАКОН; система електронних торгів "ProZorro" – досконале володіння.
Досвід роботи з бухгалтерською програмою 1С.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: