- PRO
Тетяна
Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів, 25 000 UAH
- Considering positions:
- Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів, Менеджер з персоналу
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 27 years
- City:
- Zhytomyr
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8836775/
Work experience
Менеджер з персоналу
from 05.2023 to now
(2 years 3 months)
ТОВ, Житомир (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Займала посаду з виконанням наступних обов'язків:
• Підбір персоналу на різні посади (майстри, водії, різноробочі, кухонні працівники, машиністи та інші);
• Створення резерву кандидатів;
• Ведення кадрового діловодства в повному обсязі відповідно до КЗпП України (Прийняття, відпустки, звільнення, лікарняні, переведення, переміщення та інше);
• Оформлення особових справ співробітників та внесення до них змін;
• Заповнення трудових книжок.
• Розробка посадових інструкцій;
• Штат працівників 300+ чоловік (Представництво та ТОВ).
Досягнення:
• Налаштування кадрового діловодства;
• Інвентаризація та виведення з нуля відпусток (не велися);
• Інвентаризація посадових та робочих інструкцій, їх виправлення;
• Формування особових справ працівників (заповнення інформації якої не вистачало).
Менеджер з персоналу
from 10.2021 to 03.2023
(1 year 5 months)
ТОВ "АВД Трейд Компані", Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Займала посаду з виконанням наступних обов'язків:
• Підбір персоналу на різні посади (менеджер із збуту, менеджер із постачання, аналітик, супервайзер, бухгалтер, комірники, водії та інші);
• Створення резерву кандидатів;
• Проведення співбесід, первинних інтерв'ю;
• Проведення масового підбору персоналу при відкритті нового філіалу;
• Узгодження з керівництвом підрозділів кандидата на посаду ( обговорення результатів співбесіди та складання Джоб оффера);
• Адаптація працівника ( Знайомство з компанією, колегами, орієнтація на структуру, закріплення наставника. Проведення оцінки результатів стажування разом з керівником відділу);
Також в основні обов'язки входило:
• Ведення кадрового діловодства в повному обсязі відповідно до КЗпП України (Прийняття, відпустки, звільнення, переведення та інше) в програмі 1С 8.3;
• Оформлення особових справ співробітників та внесення до них змін;
• Заповнення, облік та зберігання трудових книжок.
• Подання в податкову повідомлення про прийняття працівника на роботу;
• Розробка посадових інструкцій та штатного розпису;
• Штат працівників до 250+ чоловік (Основне підприємство, 2 підрозділи. Окреме ведення ФОП.)
Досягнення:
• Налаштування кадрового діловодства між підрозділами підприємства;
• Інвентаризація та створення резерву відпусток, організація контролю за їх використанням;
• Розробка та ведення штатного розпису;
• Інвентаризація посадових та робочих інструкцій, надання результатів виявлених помилок та їх виправлення;
• Прийняла участь в відкритті філіалу ( підбір персоналу, аналіз ринку праці, документальне оформлення).
Інспектор з кадрів
from 06.2021 to 09.2021
(3 months)
ТОВ "АМСЗ", Житомир (Харчова промисловість)
На даній посаді виконувала обов'язки:
• Оформлення на роботу, переведення, переміщення та звільнення працівників відповідно до КЗпП України (в т.ч. ведення трудових книжок, особових карток та особових справ)в програмі 1С 7.7;
• Ведення обліку надання відпусток працівникам;
• Участь в розробці посадових інструкцій
• Допомога рекрутеру в підборі та адаптації кандидатів;
• Штат працівників 900+
Досягнення:
• Формування особових справ всіх працівників підприємства "з нуля";
• Інвентаризація відпусток та трудових книжок;
• Архівування справ та кадрової документації.
Припинила працювати на даному підприємстві через дальність добирання до роботи та не достатню можливість саморозвитку.
Провідний спеціаліст загального відділу управління адміністративного забезпечення
from 07.2019 to 09.2020
(1 year 2 months)
Головне управління пенсійного фонду України, Житомир (Державні організації)
В мої обов'язки входило:
• Ведення вхідної та вихідної документації;
• Контроль пенсійних справ та передача їх на підрозділи контролю та виплати;
• Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції в електронному документообігу, аналіз та відправлення пошти;
Закінчила працювати у зв'язку з закінченням строку трудового договору.
Оператор ПК
from 06.2017 to 07.2019
(2 years 1 month)
Золотий каравай, Житомир (Роздрібна торгівля)
Працювала в програмі 1С 7.7
Робота заключалася в:
• Вхідних та вихідних дзвінках;
• Прийом замовлень та створення накладних;
• Формування звіту замовлення за день, зняття залишків та подача звіту на виробництво.
Маю не великий досвід в логістиці(формування машин з логістом, друк навантажуючих талонів, ярликів та інше)
Досвід роботи з клієнтами та підхід до кожного. Вирішення проблемних питань.
1C: 7.7
Первинна бухгалтерія
Education
Житомирський кооперативний коледж бізнесу і права
Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, Житомир
Unfinished higher, from 2019 to 2021 (2 years)
Житомирський професійно політехнічний ліцей
Оператор комп'ютерного набору, офісний службовець, бухгалтерія, Житомир
Specialized secondary, from 2013 to 2016 (3 years)
Knowledge and skills
- 1С
- Користувач Internet
- MS Office
- Робота з оргтехнікою
- Ведення документації
- Підбір персоналу для рітейлу
- Підбір виробничого персоналу
- Підбір керівного персоналу
- Кадровий облік
- Оцінка персоналу
- Масовий рекрутинг
- Підбір лінійного персоналу
- Онбординг персоналу
- MS Excel
- Користувач 1С
- Ведення кадрового обліку
Language proficiencies
Ukrainian — fluent
Additional information
В пошуках цікавої роботи, з можливістю навчання. В основному досвід тільки в кадровому діловодстві, але є бажання навчитися.
Вподобання в роботі:
Велике значення для мене в роботі мають: комфортна атмосфера, де тебе чують, та дають можливість щось змінити та зробити.
Надаю перевагу праці, де є можливість проявити свої здібності та навчитися новому. Також велику роль для мене відіграє наявність психологічного комфорту на робочому місці.
Маю можливість надання рекомендації від керівників з попередніх місць роботи за запитом.
Дякую за увагу до мого резюме.
Similar candidates
-
Менеджер з персоналу
30000 UAH, Zhytomyr, Berdychiv -
Менеджер з персоналу
35000 UAH, Zhytomyr -
HR-менеджер
50000 UAH, Zhytomyr -
Менеджер з персоналу
Zhytomyr -
Менеджер з персоналу
20000 UAH, Zhytomyr, Remote -
Менеджер з персоналу
Zhytomyr