- PRO
Катерина
Керівник готельно-ресторанного комплексу, 80 000 UAH
- Considering positions:
- Керівник готельно-ресторанного комплексу, Операційний директор, Керівник відділу продажу, Керуючий проєкту, Керуючий готельно-ресторанним комплексом, Регіональний менеджер
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 43 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8856173/
Work experience
Директор кінотеатру «Планета Кіно» Dream Yellow
from 01.2024 to now
(1 year 7 months)
ТОВ "Нова Кіностолиця", Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
Запуск та організвція роботи кінотеатру з нуля , забезпечення відповідністі кінотеатру стандартам Компанії з метою задоволення потреб населення, підвищення продуктивності праці, якості кінопоказу та обслуговування глядачів .Забезпечення діяльності персоналу кінотеатру встановлення та досягнення планових показників відвідуваності (продажу квитків та подарункових сертифікатів) та продажу супутніх товарів (середній чек Кіномаркету, коефіцієнт покриття чеку).
Організація виробничо-господарської діяльністі кінотеатру на основі застосування методів обґрунтованого планування, нормативних матеріалів, фінансових і трудових витрат, , підвищення технічного рівня і якості кінопоказу, раціонального і економного витрачання всіх видів ресурсів. Вживання заходів з соціального розвитку кінотеатру, забезпечення розроблення, укладання і виконання договорів з партнерами , робота щодо зміцнення трудової дисципліни, сприяння розвитку творчої ініціативи і трудової активності працівників.
Забезпечення сполучення економічних і адміністративних методів керівництва, матеріальних і моральних стимулів, а також підсилення відповідальності кожного працівника , дотримання правил докуметообігу (паперовий/електронний), встановленому та прийнятому в компанії. Консультація клієнтів стосовно роботи кінотеатру та його служб; про репертуар кінотеатру, зміст кінофільмів, що демонструються, вікових обмежень на них, розкладу сеансів; технологій та проектів кінотеатру.
Вирішення конфліктних ситуацій . Здійснення навчання працівників роботі у таких ситуаціях, контроль роботи працівників у конфліктних ситуаціях.
Робота зі скаргами та побажаннями клієнтів , аналіз та прийняття рішень для ліквідації цих ситуацій. Повний цикл операційно управління кінотеатром.
Керівник відділу продажу
from 02.2023 to 12.2023
(10 months)
ТОВ НРБ Glibivka Family Park, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
• Управління персоналом готелю, включаючи підбір персоналу, навчання та оцінку співробітників. Навчання та адаптація керівників відділів, підвищення кваліфікації.
• Розробка та впроваджння стратегії для збільшення прибутку та забезпечення зростання продажів.
• Формування відділу продажів , ресепшн, запуск продажів в готелі.
• Складання та контроль плану відділу продажів та конференц-сервісу. Контроль обсягів продажів, робота з сегментами ринку В2В і В2С.
• Забезпечення дотримання всіх стандартів. Контроль за дотриманням мережевих стандартів у відносинах з клієнтами та між відділами.
• Маркетингове просування готелю. Контроль і коригування контекстного просування.
• Розробка УТП.
• Аналіз конкурентів.
• Створення та коригування матриці цін. Розробка комерційної пропозиції. Робота з динамічними тарифами.
• Проведення переговорів, організація ,систематизація та проведення корпоративних заходів , конференцій, бізнес зустрічей, банкетів, презентацій (до 300 учасників).Контроль підготовки конференц-залів, необхідного готельного простору та обладнання.
• Контроль роботи ресторану, кава-брейки, обіди, фуршети, банкети.
• Робота з корпоративними клієнтами: ТАС Банк; ТОВ Янг Бізнесс Клаб; ТОВ Метро; ТОВ Мед-Сіті ; IDEA TRAVEL SOLUTION .
• Вирішення конфліктів.
• Оптимізація бізнес-процесів.
• Розробка та впровадження скриптів вхідних, вихідних дзвінків, зустрічей з клієнтами.
• Проведення таємних аудитів для підвищення якості обслуговування .
• Укладення партнерських угод з туристичними агенціями та операторами, журналами, телеканалами, промо-компаніями для підвищення впізнаваності та просування бренду.
• Робота з договорами та додатковими угодами.
• Робота з сайтами бронювання (управління OTA та оновлення даних).
• Розробка різних видів звітності. Ведення звітності про фінансові показники, заходи по завантаженню готеля.
• Контроль затверджених бюджетів.
• Робота з бухгалтерією. Ведення фінансової документації.
• Ділова переписка.
• Контроль закриття фінансових документів після закінчення заходу.
• Розробка та впровадження структури відділів , впровадження системи мотивації співробітників.
• Збільшення обсягів продажів, фінансових показників та приріст нових корпоративних та індивідуальних клієнтів.
Керівник відділу продажу
from 02.2022 to 01.2023
(11 months)
ТОВ "Арден Палац", Сатанів (Готельно-ресторанний бізнес)
• Робота в сучасному готелі бізнес-класу.
• Формування команди продажів з нуля, запуск продажів в готелі .
• Складання та контроль плану відділу продажів та конференц-сервісу.
• Прогнозування фінансових доходів та аналітика, контроль обсягів продажів.
• Робота з сегментами ринку В2В і В2С.
• Маркетингове просування готелю, коригування контекстного просування.
• Розробка УТП.
• Аналіз конкурентів.
• Створення та коригування матриці цін.
• Проведення переговорів та організація заходів «під ключ».
• Вирішення конфліктів.
• Оптимізація бізнес - процесів.
• Підготовка конференц-залів, необхідного готельного простору та обладнання.
• Навчання та адаптація працівників відділу.
• Контроль кейтерингу, кава-брейки, обіди , фуршети, банкети.
• Розробка комерційної пропозиції. Робота з динамічними тарифами.
• Розробка та впровадження скриптів вхідних, вихідних дзвінків, зустрічей з клієнтами.
• Проведення таємних аудитів для підвищення якості обслуговування .
• Укладення партнерських угод з туристичними агенціями та операторами, журналами, телеканалами, промо-компаніями для підвищення впізнаваності бренду.
• Робота з договорами та додатковими угодами.
• Мотивація співробітників.
• Робота з сайтами бронювання (управління OTA та оновлення даних).
• Ведення звітності відділу про фінансові показники відділу продажу.
• Складання кошторисів, закриття фінансових документів після закінчення заходу.
• Ділова переписка.
Директор
from 05.2014 to 02.2022
(7 years 9 months)
Туристическое агентство TRAVEL EXPERT, Київ (Туризм)
• Функціональні обов'язки:
• Формування та управління команди менеджерів туристичної агенції, розробка мотиваційних програм для залучення клієнтів, збільшення обсягів продажів.
• Спілкування з клієнтами, укладання договорів, розвиток клієнтської бази, знання техніки продажів.
• Вміння спілкуватися з найвибагливішими клієнтами.
• Розробка індивідуальних маршрутів для клієнтів.
• Супровід туристів .Курування напрямом групових турів.
• Робота з транспортними підприємствами
• Робота з готелями та туристичними операторами.
• Знання основ маркетингу.
Управляючий готеля
from 07.2012 to 05.2014
(1 year 10 months)
Гтель "Мечта", Алушта (Готельно-ресторанний бізнес)
• Організація роботи готелю.
• Розробка стратегії просування комплексу.
• Розробка штатного розкладу, індивідуальних мотиваційних програм, структури управління, схема роботи підрозділів, руху фінансів, товару.
• Підбір обладнання, інвентарю, посуду, текстилю, програмного забезпечення.
• Набір персоналу.
• Розробка меню.
• Формування тарифної політики, гнучке управління нею.
• Укладання договорів з ТА, корпорантами .
• Загальне керівництво готелем.
Директор
from 04.2011 to 07.2014
(3 years 3 months)
Сеть агентств Горящие туры, Киев (Туризм)
• Підбір туру відповідно до вимог клієнтів.
• Консультації з запитуваних напрямків.
• Робота з запереченнями.
• Робота з індивідуальними та груповими заявками.
• Візовий супровід.
• Розробка та виконання групових турів.
Education
Харьковская Национальная Юридическая академия имени Я.Мудрого
Юрист, Харьков
Higher, from 2000 to 2004 (4 years)
Additional education and certificates
Проходження тренінгів від мережі "Premier Hotels and Resorts" по організації роботи служби прийому та розміщення
2018
Проходження тренінгів від мережі "Premier Hotels and Resorts" по організації роботи відділу продажу
2018
Knowledge and skills
- Планування продажу
- Продаж B2B
- Впровадження системи KPI
- Управлінські навички
- Уважність
- Уміння аналізувати
- Побудова відділу продажу
- Ведення CRM
- Ведення переговорів
- Управління командою
- Користувач Бітрікс24
- Продаж B2C
- Ведення проекту: круглі столи: оформлення документації
- Виставлення рахунків
- Проведення презентацій
- Організація заходів
- Управління персоналом
- Набір персоналу
- Стресостійкість
- Вільне володіння PMS Servio
Additional information
Активна життєва позиція, цілеспрямованість, високий рівень працездатності, відповідальність, стійкість до стресу. вміння організувати злагоджену роботу в команді. Знання особливостей усіх служб готельного господарства з можливістю детального контролю їхньої діяльності.
Similar candidates
-
Керуючий рестораном
55000 UAH, Kyiv, Odesa, Remote -
Ресторатор, операційний директор ресторану, шеф-кухар
Kyiv, Dnipro , more 7 cities -
Керівник готельного комплексу
55000 UAH, Kyiv -
Керівник готелю ресторану
Kyiv, Vinnytsia , more 8 cities -
Керівник готельного комплексу
Kyiv, Dnipro , more 5 cities -
Керуючий рестораном
Kyiv