• File

Світлана

Економіст, бухгалтер

Age:
50 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Юношева Світлана Юріївна
E-mail [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 10.11.1974р.
Місце народження: м.Харків
Сімейний стан: не одружена.
Досвід роботи:
З 17.10.2023 по теперішній час АТ «БАНК «ГРАНТ» Головний економіст відділу обліку.
Функціональні обов’язки:
1) Ведення аналітичних таблиць.
2) Робота з первинно документацією.
3) Робота з контрагентами.
4) Опрацювання актів звірок.
5) Розрахунки з працівниками про відшкодування господарських витрат.
6) Облік ТМЦ (основні засоби, МНМА та інші товари), рух ТМЦ, амортизація списання.
7) Інвентаризація
8) Виписка довіреностей.
9) Контроль за наявністю оригіналів документів.
З 27.03.2023 по 13.10.2023р.: Банк ПУМБ. Господарський відділ. Економіст.
Інвентаризація , закупка товарів для потреб відділень.
З лютого 2016р. по 31.01.2023р.: АТ»МЕГАБАНК». Управління бухгалтерського обліку та контролю (господарська діяльність). Начальник відділу. Під час відсутності керівника виконувала його обов’язки.
Функціональні обов’язки:
1) Своєчасне та достовірне відображення господарських операцій в балансі банку.
2) Щоденний аналітичний облік та контроль дебіторської заборгованості.
3) Ведення обліку договорів.
4) Ведення аналітичних таблиць.
5) Робота з первинно документацією.
6) Робота з підрозділами банку та регіональною мережею.
7) Робота з контрагентами.
8) Опрацювання актів звірок.
З лютого 2011р. по лютий 2016р.: ПАТ»МЕГАБАНК». Управління обліку оплати праці. Економіст.
Функціональні обов’язки:
1) Розрахунки з працівниками по відрядженню.
2) Розрахунки з працівниками про відшкодування господарських витрат.
3) Заповнення авансових звітів.
З лютого 2003р. по січень 2011р.: ПАТ»МЕГАБАНК». Управління по роботі з пунктами прийому платежів. Касир.
Функціональні обов’язки:
1) Прийом комунальних та інших платежів.
2) Пакування грошей згідно постанови НБУ.
3) Супровідна документація.
4) Інкасація.
З 1999р. по 2002р.: Декретна відпустка.
З січня 1996р. по травень 1998р.: ЧФ «ОПТТОР». Адміністратор ресторану.
З березня 1994р. по січень 1996р.: ЧФ «ОПТТОР». Секретар.
Освіта:
01.09.2004 по 30.06.2009: Харківський національний автомобільно-дорожній університет.
За спеціальність облік і аудит.
Професійні навички:
1) Впевнений користувач ПК (WORD, EXCEL, Outlook, SCROOGE-III).
2) Знання банківського законодавства та нормативно-правових документів.
3) Знання бухгалтерського обліку.
4) Володію російською та українською мовою, англійська (зі словником).
Особливі якості:
До роботи ставлюсь з максимальною віддачою. Маю досвід роботи з людьми, комунікабельна, вмію вести переговори. До особистих якостей можу віднести: цілеспрямованість, відповідальність, чесність, порядність, старанність, акуратність та швидку навчаємось.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: