• File

Анастасія

People Partner (HR)

Considering positions:
People Partner (HR), Автор студентських робіт
Age:
31 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Волинець Анастасія
HR- менеджер

Дата народження: 9 грудня1993
Місто: Київ
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)

❖ Ментор та лектор HR-курсів 09.2020- по сьогодні
GeniusAcademy

❖ HR 07.2019 по сьогодні
Adsapience (рекламна агенція)

• пошук та підбір персоналу різного рівня згідно брифу ;
• активний пошук кандидатів, використовуючи сайти з пошуку роботи, соціальні мережі,
тощо;
• оцінка кандидата згідно профілю посади;
• створення та підписання JO;
• Welcome презентація компанії;
• Проведення онбордінгу та організація процесу адаптації нових співробітників;
• участь в оцінці персоналу та організація навчання (тренінги, майстер-класи, воркшопи)
згідно плану розвитку персоналу;
• взаємодія зі керівниками відділів та департаментів та консультування їх по взаємодії та
управлінню персоналом;
• участь у стратегічних сесіях та проектах відділу персоналу;
• участь у проведенні Evaluation;
• формування звітів для фін.відділу зі змінами в оплаті персоналу;
• проведення Exit Interview, аналіз проблем та причин звільнення;
• моніторинг та аналіз ринку праці та конкурентів;
• створення та ведення внутрішнього інформаційного телеграм-каналу та аудіо-підкасту;
• участь у проведенні аудиту та трансформації структури агенції.
❖ Начальник відділу кадрів, менеджер з підбору персоналу з 10.2017 по 07.2019
ПАН ЛОГІСТИК (транспортно- експедиторська компанія)
Рекрутинг та робота з персоналом:
• складання та розміщення вакансій Компанії на job сайтах;
• пошук і підбір персоналу відповідно до заявлених вимог;
• проведення телефонних інтерв’ю
• організація та проведення співбесід (в т.ч. групових);
• адаптація, навчання та атестація нових співробітників;
• розвиток персоналу;
• створення кадрового резерву;
• створення та проведедення опитувань та психологічних тренінгів;
• підготовка корпоративних заходів;
• створення макету візитівок;
• організація та участь у зйомках відеоролику про компанію.
Кадрове діловодство:
• ведення повного спектру кадрового діловодства (робота в 1С 8 кадри, CRM);
• формування, ведення та зберігання трудових книжок та особових справ відповідно до
вимог законодавства та стандартів Компані;
• прийом, переведення та звільнення співробітників, оформлення відпусток;
• ведення графіку відпусток, табелів відвідування;
• підготовка і видача довідок, оформлення банківських карт;
• робота з лікарняними листами (заповнення л /л згідно зі законодавством);
• ведення наказів по особовому складу та по основній діяльності підприємств;
• ведення облікових журналів зі пожежної безпеки та успішне проходження державної
перевірки;
• робота з юридичним, фінансовим відділом та службою безпеки;
• виконання доручень.

Досвід роботи: офіціант, адміністатор ресторану, менеджер з продажу в страховій компанії
«Добробут», касир, інтерв'юер рекрутер IT- комнанії, начальник відділу кадрів, HR, ментор.

Освіта
Вища
09.2015 по 09.2017
НАУ( Національний авіаційний університет), Менеджмент організацій та адмініструвания, Київ.

Вища
09.2011 по 09.2016
НАУ( Національний авіаційний університет), Авіаційна психологія, Київ.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: