• File

Тетяна

Бухгалтер

Age:
43 years
City of residence:
Kryvyi Rih
Ready to work:
Kryvyi Rih, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Проців Тетяна Віталіївна
(Tetiana Protsiv)

Дата народження: 11.01.1982
Місто: Кривий Ріг
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Skype:80885007594d8f46
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
вересень 1999 р. – червень 2004 р., Криворізький Технічний Університет, м. Кривий Ріг, факультет «Інформаційних технологій», спеціальність «Інженер-педагог з обчислювальної техніки», диплом спеціаліста (денна форма навчання).
Вересень 2023 р. – грудень 2025р. Криворізький Технічний Університет, м. Кривий Ріг, факультет «Економіки», спеціальність «Облік та оподаткування», магістр (заочна форма навчання).

Додаткова освіта:
Курси бухгалтерського обліку м. Кривий Ріг

Досвід роботи:
Менеджер
липень 2002 р. – грудень 2002 р. ТОВ «Фабія», м. Кривий Ріг.
Функціональні обов’язки:
— надання консультаційних послуг покупцям;
— продаж металопластикових вікон та дверей;
— оформлення гарантійної тдокументаціїї на вироби;
Менеджер
грудень 2002 р. – травень 2017 р. ТОВ «Техмарк», м. Кривий Ріг.
Функціональні обов’язки:
— надання консультаційних послуг;
— продаж систем кондиціонування та вентиляції;
— складання контрактів на поставку кондиціонерів на промислові підприємства міста;
— організація монтажу систем кондиціонування;
— оформлення гарантійних умов на техніку.
Головний бухгалтер
травень 2017 р. – по теперешній час. ТОВ «Техмарк», м. Кривий Ріг.
Функціональні обов’язки:
—повне ведення бухгалтерського обліку на підприємстві;
— робота з первинними документами;
— ведення кадрового обліку на підприємстві;
— подача звітності до контролюючих органів;
— реєстрація змін по підприємству, згідно чинного законодавства;
— ПДВ;
— ведення ФОПів (1,2,3 групи, IT спеціалістів з валютними контрактами)
Маю власний зареєстрований ФОП з КВЕД 69.20: Дiяльнiсть у сферi бухгалтерського облiку й аудиту; консультування з питань оподаткування. Є досвід ведення одночасно близько 100 ФОПів на різних групах єдиного податку.
Професійні навички:
— володіння комп’ютером: Microsoft Office, 1С:7, 1С:8, M.E.Doc, BAS, FreeZvit;
— вміння працювати з ПРРО;
— вміння працювати з електронним кабінетом платника;
— робота з сервісом Вчасно;
— робота та аналіз в сервісі Finmap;
— знання законодавства;
— навички ведення договірної роботи;
— уміння проводити переговори;
— навички ведення поточного документообігу організації;
— досвід представлення інтересів організації в різних інстанціях;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію.
Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.
Можливість працювати дистанційно: так.
Хобі: займаюсь спортом, люблю читати.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: