• PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/8918153/

Бухгалтер, 25 000 UAH

Considering positions:
Бухгалтер, Бухгалтер з первинної документації
Employment type:
full-time, part-time
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Dnipro, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер

from 12.2022 to now (2 years 8 months)
Роздрібна торгівля

Бухгалтерська справа:
•Виписка рахунків, видаткових накладних, доручень, оформлення ТТН та специфікацій.
•Відстеження та перевірка оформлення нових пакетів документів за листом на відвантаження, формування переліку документів, відстеження та забезпечення наявності оригіналів.
•Оплата рахунків в банках, проведення банківських виписок в 1С.
•Виробництво продукції в 1С.
•Нарахування заробітної плати та ін. ЗП виплат в бух. обліку.
•Внесення в прайс нових позицій, формування ціни на них.
•Розблокування податкових накладних, складання скарг у випадку відмови у розблокуванні ПН.
•Виконання термінових доручень головного бухгалтера (формування, вигрузка ПН у Медок, перевірка кодів УКТЗЕД, складання документів/реєстрів, листів; сканування та копіювання документів).
•Відстежування та виправлення неточностей у проводках та взаєморозрахунках в 1С.
•Проведення регламентованих операцій в 1С для підготовки закриття періоду головним бухгалтером.
•Формування актів взаєморозрахунків між постачальниками, покупцями. Перевірка взаєморозрахунків з контрагентами, проведення коригувань боргу в 1С.
Кадрова справа:
•оформлення прийому-звільнення працівників.
•створення кадрових наказів в 1С.
•заповнення довідників співробітників в 1С.
•подання повідомлення про прийом в Медок.
•заповнення трудових книжок.
•Розміщення вакансій на сайті Work.ua – робота з вакансіями.
Додатково - ведення таблиць по контролю за виконанням договорі, відправка, отримання, відстеження відправлень Нова пошта, Делівері, САТ, забезпечення життєдіяльності офісу, замовлення канцтоварів, сканування, копіювання та відправка документів на вимогу керівника

Секретар

from 07.2022 to 12.2022 (5 months)
ТОВ, Дніпро (Транспорт, логістика)

Бухгалтерія:
- виписка рахунків, актів,
- виписка довіреностей,
- занесення нових контрагентів, договорів,
- внесення нових позицій до номенклатури,
- робота з дебіторською заборгованістю,
- акти звіряння з контрагентами
Діловодство:
- ведення архіву документів
- відповіді на телефонні дзвінки
- консультування клієнтів щодо послуг компанії,
- зустріч відвідувачів
- ведення реєстрів договорів,
- ведення первинної документації,
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції,
- Забезпечення життєдіяльності офісу (канцтовари, вода, заправка картриджів),
- оперативне виконання доручень керівника,
- Планування робочого дня керівника.
Кадрове діловодство (працюю дистанційно):
- прийом,
- звільнення,
- кадрове переміщення,
- Ведення табеля обліку робочого часу.

Курси підвишення квалифікації

from 04.2022 to 06.2022 (2 months)
Дніпровський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнят, Дніпро (Освіта, наука)

Курси з 1С:8.3, BAS

Секретар

from 10.2019 to 04.2022 (2 years 6 months)
ТОВ, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Бухгалтерія:
- виписка рахунків, актів,
- виписка довіреностей,
- занесення нових контрагентів, договорів,
- внесення нових позицій до номенклатури,
- робота з дебіторською заборгованістю,
- акти звіряння з контрагентами
Діловодство:
- ведення архіву документів
- відповіді на телефонні дзвінки
- консультування клієнтів щодо послуг компанії,
- зустріч відвідувачів
- ведення реєстрів договорів,
- ведення первинної документації,
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції,
- Забезпечення життєдіяльності офісу (канцтовари, вода, заправка картриджів),
- оперативне виконання доручень керівника,
- Планування робочого дня керівника.
Кадрове діловодство:
- прийом,
- звільнення,
- кадрове переміщення,
- Ведення табеля обліку робочого часу.

Офіс-менеджер-логіст

from 09.2018 to 09.2019 (1 year)
ТОВ, Дніпро (Роздрібна торгівля)

- логістика
- відповіді на телефонні дзвінки
- консультування клієнтів щодо послуг компанії,
- зустріч відвідувачів
- ведення реєстрів договорів,
- ведення первинної документації,
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції,
- Забезпечення життєдіяльності офісу (канцтовари, вода, заправка картриджів),
- оперативне виконання доручень керівника,
- планування робочого дня керівника,
- ведення архіву документів
- участь в інвентаризації

Адміністратор офісу

from 02.2016 to 09.2018 (2 years 7 months)
ТОВ, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

-заведення заявок на кредит
- кадрове діловодство
- архівація кредитних справ
- консультування щодо кредитних продуктів
- прийом платежів
- діловодство
- відповіді на телефонні дзвінки
- ведення реєстрів договорів,
- Ведення первинної документації
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції
- Забезпечення життєдіяльності офісу (канцтовари, вода, заправка картриджів)
- оперативне виконання доручень керівника

Секретар

from 08.2006 to 11.2012 (6 years 3 months)
ПП, Дніпро (Нерухомість)

- відеоспостереження
- прийом відвідувачів
- прийом та переадресація телефонних дзвінків
- надання щомісячних та щотижневих звітів
- підготовка службових записок
- діловодство
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції
- Забезпечення життєдіяльності офісу (канцтовари, вода, заправка картриджів)
- оперативне виконання доручень керівника

Оператор call – центру

from 02.2004 to 02.2005 (1 year)
Приват банк, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

оформлення кредитної картки за телефоном, дзвінок клієнтів та пропозиція оформити кредитну картку

Education

ДНУЖТ им. Ак. Лазаряна

Экономики и менеджмента на транспорте, присвоенная квалификация - экономист, Днепр
Higher, from 1999 to 2004 (5 years)

Additional education and certificates

Первый городской образовательный центр, обучение по программе "1С:Предприятие"

2005

Knowledge and skills

  • Пользователь ПК
  • MS Office
  • 1С:Предприятие
  • CRM
  • Первичная документация
  • Навыки работы с первичной документацией, навыки делового общения

Additional information

Шукаю роботу з дистанційним форматом роботи або з гібридним графіком

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: