• PRO

Світлана

Бізнес-тренер, 30 000 UAH

Considering positions:
Бізнес-тренер, Фахівець з розвитку
Employment type:
full-time, part-time
Age:
35 years
City of residence:
Bucha
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер по обучению персонала

from 06.2024 to now (1 year 2 months)
Арітейл, Київ (Роздрібна торгівля)

Організація навчання лінійних співробітників та керівників. Проведення тренінгів, тестування та ведення бази навчання Coloris. Створення навчальних матеріалів та тестування. Навчання онлай та офлайн.

Бізнес-тренер

from 08.2018 to 12.2018 (4 months)
ТОВ "ИЗИ Кредит", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Менеджер з продажу

from 09.2016 to 02.2017 (5 months)
Перформія, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Помічник керівника

from 09.2013 to 02.2016 (2 years 5 months)
ФОП "Іванов О.Б.", Київ (Роздрібна торгівля)

Education

ПНЗ " ІДА"

Менеджер ВЕД, Кривий Ріг
Higher, from 2010 to 2013 (3 years)

КК "НАУ"

Організація авіаційних перевезень, Кривий Ріг
Specialized secondary, from 2006 to 2010 (4 years)

Additional education and certificates

Перформія "Продуктивний найм'

3 місяці

Перформія "Тайм менеджмент для керівників"

2 неділі

Knowledge and skills

  • Улагодження конфліктів
  • Комунікабельність
  • Управління командою
  • Ведення CRM
  • Лідерство
  • Користувач 1С
  • Адміністрування офісу
  • Управління інтернет-магазином
  • Самостійність

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent

Additional information

На посаді помічника, працювала у програмі Медок. Займалася улагодженням конфліктних ситуацій з клієнтами. Слідкувала за наявністю товару, представлення його на сайті. Організовувала участь у 2-х міжнародних виставках (місце, реклама). З керівником відвідували постачальників ( домовленості по доставці, кількості товару, та за його розрахунку). Адміністрування офісу, та особисті доручення керівника.

На посаді менеджера з продажу, користувалася програмою CRM, та розробленою програмістами системою спеціально для цієї компанії. Займалася пошуком клієнтів, організацією вводних семінарів. Організовування зустрічей з VIP клієнтами ( пошук та оренда локацій, організація кава-брейків, підготовка учбових матеріалів, відео та аудіо супровід).

На посаді Бізнес-тренером. Розробляла, підготовлював учбові матеріали. Проводила найм ( пошук, підбір, співбесіди, введення на посаду та навчання). Також зріз знань вже існуючого персоналу. Навчання касової дисципліни. Працювала в програмі Check in, спеціально розробленої для компанії. В моєму підпорядкуванні було 5 офісів, з них у двох заміняла керівників відділу під час відпустки. Перевірка правильності документації.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: