• PRO

Олександр

Фахівець з тендерів

Employment type:
full-time, part-time
Age:
46 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Chernivtsi, Dnipro, Ivano-Frankivsk, Kyiv, Lviv, Odesa, Remote, Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець з публічних закупівель

from 09.2023 to now (1 year 11 months)
організація, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• здійснюю моніторинг оголошень на закупівельних майданчиках, а також у ЕСЗ Prozorro (SmartTender, Zakupivli.pro, E-Tender, DZO), APS-Tender, SAP-Ariba;
• виконую аналіз тендерної документації на предмет можливості і доцільності участі в закупівлі (згідно кожного обраного оголошення);
• своєчасно оформлюю документи тендерної пропозиції;
• розробляю рекомендації щодо вартості комерційної пропозиції;
• подаю пропозиції (розміщую документи на майданчики);
• приймаю участь в аукціоні;
• здійснюю аналіз пропозицій конкурентів на відповідність вимогам тендерної документації з метою оскарження (у випадку виявлення неточностей);
• складаю скарги до АМКУ для оскарження рішень, прийнятих уповноваженими особами (за необхідності);
• за потреби, здійснюю перемовини з організаторами закупівель з приводу можливостей співпраці;
• формую звітність за напрямом "публічні закупівлі".

Напрями діяльності: товари, роботи, послуги.

Сфери діяльності: публічні, оборонні та комерційні закупівлі.

Керівник відділу тендерних продажів

from 02.2008 to 12.2023 (15 years 10 months)
товариство, Київ, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Перелік виконуваних обов'язків:
- здійснюю моніторинг оголошень у системі Prozorro (державні, комерційні закупівлі) починаючи з 2016 року;
- виконую пошук та відбір закупівель за напрямами діяльності компанії (продаж товарів, надання послуг);
- для зручності опрацювання й прийняття рішень щодо участі, фіксую отримані результати;
- по обраним закупівлям детально аналізую вимоги тендерної документації та додатків до неї;
- за допомогою економічних нормативів розраховую доцільність участі в тендерах (розрахунки собівартості товарів, кошториси надання послуг, калькуляції);
- взаємодію із підрозділами компанії щодо всебічного з'ясування "слабких місць" закупівлі й підготовки (в подальшому) пропозицій для участі у тендерах;
- складаю технічно й юридично обгрунтовані листи-уточнення, запити, вимоги, скарги щодо умов тендерної документації на адресу замовників;
- оформлюю документи тендерних пропозицій й завантажую їх на майданчик;
- приймаю участь в аукціонах;
- оскаржую результати закупівель шляхом написання вимог замовнику або скарг до АМКУ, в залежності від ситуації;
- здійснюю юридичний аналіз, розробку, складання та корегування господарських договорів (купівлі-продажу, постачання, підряду, тощо) та внесення змін шляхом укладання додаткових угод;
- фіксую результати тендерів у вигляді зведених відомостей;
- якщо замовником вимагається забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю, спільно з департаментом фінансів оформлюю й отримую такі забезпечення.


Довідкові відомості:
1. Про здійсненні посадових обов'язків користуюсь майданчиками: Smarttender, E-tender, DZO, zakupki.prom, SAP Ariba);
2. Операційна діяльність здійснюється у CRM-системі;
3. Діапазон закупівель в яких брав участь (перемагав, програвав, відміняв, оскаржував умови (або результати) закупівлі) коливається в межах від 6 000,00 грн. до 950 000 000,00 грн.
4. До 24.02.2022 р. та набрання чинності Особливостей, закріплених Постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178, загальний відсоток успішних закупівель коливався в межах від 45 % до 55 %.
5. Першу тендерну пропозицію оформив у 2008 році. Власноруч. Без сторонньої допомоги.


p.s. Інформацію про замовників і асортимент товарів й послуг можна дізнатися під час інтерв'ю або співбесіди.

Education

Торговельно-економічний університет

Публічні закупівлі, Магістр, Полтава
Higher, from 2023 to 2025 (2 years)

НЮУ ім. Ярослава Мудрого

Право, Бакалавр, Харків
Higher, from 2020 to 2023 (3 years)

ДНУ ім. О. Гончара

Інженер-механік, Спеціаліст, Дніпро
Higher, from 1999 to 2002 (3 years)

Additional education and certificates

Тренінг «Контроль, оскарження, судова практика у сфері публічних закупівель»

2021 рік

Тренінг «Оскарження умов тендерної документації»

2021 рік

Тренінг «Ідеальний договір про закупівлю»

2022 рік

Тренінг «Актуальні питання адміністративного судочинства в умовах воєнного стану»

2023 рік

Knowledge and skills

  • MS Office
  • AutoCAD
  • АВК

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Additional information

Hard skills
Володію знаннями і практичним досвідом в частині прикладного застосування норм права та технічних нормативів в галузі права, машинобудування та будівництва.

Soft skills
Умію: управляти робочим часом (т.з. тайм-менеджмент); проектувати архітектуру очолюваного підрозділу та його взаємодію в структурі підприємства (проектування бізнес-процесів); створювати і проводити презентації в PowerPoint.

Digital&Data skills
Володію навичками роботи з програмним забезпеченням для роботи з різними типами документів та документообігу, зокрема Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Adobe Acrobat, AutoCAD, Microsoft Power BI, Jira.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: