- PRO
Світлана
Бухгалтер, помічник керівника, секретар
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 40 years
- City of residence:
- Yuzhnoukrainsk
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8971275/
Work experience
Голова правління, бухгалтер
from 01.2025 to now
(7 months)
ОСББ "ШКІЛЬНИЙ 6", Южноукраїнськ (Послуги для населення та бізнесу)
Керування фінансово-господарською діяльністю. Проведення засідань правління. Забезпечення виконання рішень загальних зборів. Розробка плану роботи, буджету, штатного розкладу, кошторисів, звітів, ведення діловодства, бухгалтеського обліку. Вирішення фінансово-економічних та виробничо-господарських питань діяльності ОСББ.
Бухгалтер
from 02.2024 to 09.2024
(7 months)
ТОВ "БРАММЕР", Костянтинівка (Миколаївська обл.) (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Робота з рах. 631, 361 й виставлення рахунків орендарям з нарахуванням компенсації за комунальні полсуги. Зняття та подання показів лічильників. Формування актів звірок. Проведення банківських виписок. Нарахування зарплат. Проведення авансових звітів. Кадровий облік (створення наказів, договорів, інструкцій). Складання та заповнення договорів з контрагентами. Контроль за дотриманням порядку оформлення первинних і бухгалтерських документів, та їх архівація. Проведення актуалізації даних в 1С. Взаємодія з програмістом по налаштуванню 1С, постановка задач та контроль їх виконання.
Бухгалтер
from 11.2021 to 08.2022
(9 months)
ПП "ПК ОДЕСА", Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Робота з первинною документацією (631, 361). Рознесення банківських виписок (311). Списання ГСМ. Проведення авансових звітів. Формування таблиці бюджету. Робота у клієнт-банку (ОТП, Приват, А-Банк), проведення платежів. Каса. Нарахування та видача зарплати (упр.). Укладання договорів із співробітниками. Внутрішня звітність щодо кафе. Робота в програмі GoLabel, друк термоетикеток. Комунальні послуги (зняття показань лічильників (44 фото), внесення показань до журналів обліку (52 бланка), подання показань через електронні кабінети (до 52 шт), формування та подання звітів з електроенергії (4 звіти з ел.енерг.), прийом участі у контролі робіт із заміни лічильників (за потребою), візити до ООЕК, ДТЕК, Одесагаз, Одесагаз постач., інфоксводоканал, укладання договорів, ком. пропозицій з постачальниками послуг.
Бухгалтер
from 07.2019 to 11.2021
(2 years 4 months)
ТОВ "АМОРЕ", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Робота з вхідною первинною документацією (рахунки, акти/видаткові, податкові) та формуванням карток контрагентів й номенклатури за необхідності. Формування вихідної первинної документації (рахунки, акти/видаткові, податкові, ТТН). Формування та вивантаження податкових накладних у M.E.Doc, контроль повноти виписки податкових накладних. Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості. Контроль наявності оригіналів документів, формування актів звірок з контрагентами. Формування звітів у управлінському обліку.
Бухгалтер
from 05.2018 to 07.2018
(2 months)
ТОВ "ЦЕНТР МОНТАЖНИХ ТЕХНОЛОГІЙ", Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Облік та ведення первинної документації на ділянках: 361, 631 (рахунки, видаткові, акти, договори). Банк, виписки, платіжки у системі «Клієнт-Банк». Реєстрація податкових. Касові операції. Ведення звітної документації. Нарахування зарплат.
Секретар, HR-менеджер, бухгалтер
from 06.2013 to 03.2018
(4 years 9 months)
ПП "КОМПАНІЯ "СОФТОРГ", Одеса (Легка промисловість)
Прийом відвідувачів. Прийом та розподіл вхідних дзвінків. Робота з вхідною/вихідною кореспонденцією та документацією. Оформлення довіреностей. Здійснення контролю за належним станом офісного обладнання, комунікацій. Підготовка інформаційних матеріалів, документів, презентацій, корпоративних заходів. Взаємодія зі структурними підрозділами компанії, закупівля канцелярії, чаю, кави та ін. Підготовка засідань та нарад, що проводяться керівником (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час та місце проведення), ведення протоколів та інших документів, що оформляють хід та результати зустрічей. Організація та допомога у проведенні заходів, свят. Ведення обліку днів народження працівників, організація поздоровлень. Бронювання готельних номерів, квитків. Адміністрування та наповнення інтернет-магазину. Допомога у проведенні ТМЦ.
Виконання доручень керівників. Ведення кадрового діловодства підприємства. Пошук та підбір персоналу; написання тексту вакансії. Оформлення прийому, переміщення, звільнення, працівників відповідно до КЗпП, Положень компанії. Облік, ведення та зберігання особових справ, карток співробітників, у т.ч. в обліковій програмі. Оформлення трудових договорів, штатного розкладу. Заповнення, ведення обліку та зберігання трудових книжок, підрахунок трудового стажу.
Упорядкування графіка відпусток, облік використання відпусток співробітниками. Ведення, облік та оформлення табелів обліку робочого часу працівників. Оформлення та облік лікарняних листів. Робота з первинною документацією рах. 361. Виписка видаткових документів. Складання договорів, специфікацій, актів приймання-передачі. Контроль дебіторської заборгованості, формування актів звірок. Витяг ТТН. формування заявок, видача грошових коштів. Контроль та забезпечення своєчасного закриття підзвіту. Облік ПММ. Забезпечення зберігання та архівування первинних документів.
Адміністративний менеджер, помічник бухгалтера
from 02.2013 to 03.2013
(1 month)
ТОВ "ПОКРОВСТРОЙ", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Курування роботи всього офісу. Зустріч відвідувачів. Розподіл дзвінків. Ведення ділової кореспонденції. Робота з первинною бухгалтерською документацією в 1С виписка рахунків, видатковий накладний, проведення прибуткових накладних. Укладання договорів, виписка довіреностей, списання матеріалів. Робота з інтернет-банкінгом. Здійснення платежів у системі клієнт-банк. Формування та проведення банківської виписки. Розрахунок та виплата заробітної плати, відпусток, лікарняних. Ведення діловодства, складання табеля обліку робочого дня працівників. Робота із замовником: вислуховування вимог клієнта та презентація товарів чи послуг. Проведення точних та швидких розрахунків вартості продукту для кожного клієнта у кожному конкретному випадку. Робота із запереченнями клієнтів. Веде офісні витрати, документообіг оплат. Адміністративно-господарська підтримка всіх працівників офісу. Організація свят та інших корпоративних заходів. Забезпечення чистоти та порядку в офісі.
Торговий представник
from 09.2012 to 10.2012
(1 month)
ПРАТ "КОМБІНАТ "ПРИДНІПРОВСЬКИЙ", Одеса (Харчова промисловість)
Встановлення контакту із торговими точками (ТТ). Відвідування ТТ згідно з маршрутним листом. Здійснення замовлення товару. Розвиток торгових точок та приєднання нових. Відстеження залишків товару та термінів придатності. Контроль наповнення товару.
Інженер-еколог
from 11.2009 to 06.2010
(7 months)
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ" (СНД І ПКІ), Одеса (Освіта, наука)
Складання звітності з інвентаризації, паспортизації відходів. Підготовка даних для отримання дозволів на викиди, ліміту на відходи виробництва.
Промо-консультант
from 03.2007 to 10.2007
(7 months)
ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНОЮ ІНВЕСТИЦІЄЮ "ІМПЕРІАЛ ТОБАКО ЮКРЕЙН", Одеса (Легка промисловість)
Робота у точках роздрібної торгівлі. Консультування споживачів. Формування іміджу бренду, просування торгових марок. Щоденне складання звітів для керівництва (з продажу, залишків).
Промо-консультант, Координатор
from 07.2006 to 08.2012
(6 years 1 month)
JTI (Japan Tobacco International) (ТОВ "КОРПОРАТИВНІ РЕСУРСИ", ТОВ "ФУЛЛ КОНТАКТ", ТОВ "ФУЛЛ КОНТАКТ КОМ'ЮНІКЕЙШЕНЗ"), Одеса (Маркетинг, реклама, PR)
ПРОМО-КОНСУЛЬТАНТ
Робота з відвідувачами магазинів, кіосків та консультування щодо якості та характеристик продукції. Інформування споживачів про основні характеристики товару. Стимулювання продажу продукції. Ведення звітності та виконання поставлених завдань.
КООРДНАТОР
Побудова роботи команди, аналіз робіт. Пошук та підбір персоналу. Розробка та проведення тестувань. Формування штатного розкладу. Розподіл робочого дня працівників. Оцінка ефективності роботи персоналу. Організація роботи з персоналом відповідно до місії компанії та конкретних напрямів політики для досягнення поставлених цілей та професійного вдосконалення співробітників. Взаємодія з органами контролю. Дотримання та контроль відповідності стандартам компанії.
Промоутер
from 05.2002 to 09.2005
(3 years 4 months)
TMA DRAFT Ukraine, Одеса (Маркетинг, реклама, PR)
Просування товарів. Спілкування з клієнтами, а також потенційними клієнтами, з метою їх залучення брати участь у презентаціях нового товару. Відповідальне виконання своїх обов'язків без порушень правил.
Education
ОДЕСЬКА ДЕРЖАВНА АКАДЕМІЯ ХОЛОДУ (ОДАХ)
Факультет «Енергетики та екології», Інженер - з охорони навколишнього середовища, Одеса
Higher, from 2002 to 2007 (5 years)
Форма навчання: денна
Кваліфікаційний рівень: бакалавр, спеціаліст
Additional education and certificates
«Бізнес-інструменти Бітрікс 24»
2017
«Бухгалтерський облік «1С Бухгалтерія»
2016
Права водія категорії «B»
2010
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Internet Explorer
- Opera
- MS Access
- Adobe Photoshop
- Outlook Express
- 1С:Бухгалтерія
- Клієнт-Банк
- BAS Бухгалтерія
- Комунікабельність
- M.E.Doc
- Працьовитість
- 1С УТП
- Користувач 1С
- Відповідальність
- Здатність до навчання
- Організованість
- Користувач Internet
- Знання графічних редакторів
- Сервіс Вчасно
- Знання бухгалтерського законодавства
- PayPal
- Ведення управлінського обліку
- Ведення CRM
- Користувач Бітрікс24
Language proficiencies
English — average
Additional information
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Порядність, відповідальність, організаторські здібності, сміливість у прийнятті рішень.
Similar candidates
-
Помічник керівника
30000 UAH, Remote -
Помічник керівника
Remote, Kyiv -
Асистент керівника
Remote, Kyiv -
Адміністратор, офіс-менеджер, асистент, помічник керівника
16000 UAH, Remote -
Адміністратор рецепції
Remote, Dnipro -
Бухгалтер
Remote, Uzhhorod