• File

Юлия

Бухгалтер, администратор

Age:
56 years
City:
Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Говорова Юлія Вікторівна
Місце народження – Україна, м. Полтава
Адреса проживання – м. Полтава, вул. Панянка, б.1А кв.44
Сімейний стан – незаміжня
Телефон – [open contact info](look above in the "contact info" section) E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета: отримання роботи на посаді бухгалтера, економіста, адміністратора, спеціаліст відділу кадрів
Освіта.
1988-1992 Полтавський Державний педагогічний університет ім.В.Г.Короленка .Диплом
1999-2001 Полтавська державна аграрна академія. Бухгалтер - економіст Диплом
2011 Курси «Бухгалтерський облік на основі П(С)БО» - свідоцтво №000294
2016 -курси МСФЗ – Start-up
Досвід роботи.
1986-1990 ЗОШ № 28 Лаборант 1990-1995 ЗОШ № 28 Педагог початкових класів
1995-1999 Страхова компанія «Саламандра-Україна» Начальник відділу кадрів, помічник керівника
1999-2002 Страхова компанія «Саламандра-Україна» Бухгалтер
2002-2003 ТОВ «Адоніс» Бухгалтер,в.о. директора товариства
2003-2004 Страхова компанія «Саламандра-Україна» Головний бухгалтер
2004-2006 Страхова компанія «Алькона» Головний бухгалтер
2006 -2011 Полтавська обласна дирекція СК «Саламандра-Україна» Головний бухгалтер. Начальник відділу фінмониторинга. Спеціаліст зі страхування
2011- 2014 ПП «АГ Спецтехніка», бухгалтер.
2014-2014 ПАТ «Полтавхіммаш», бухгалтер.
2014-2022 ТОВ «РГК Контакт-центр» (ТОВ «104.ЮА» зміна назви), головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера. 2023 - ТОВ «Астарта-Київ» фахівець з обліку земельних паїв
Ключева інформація та навички в роботі:
• Оформлення кадрової документації.
• Володію програмами 1 С 7, 8 Клієнт-Банк, Word, Exel,M.DOC
• Обробка первинної документації; Ведення каси та касової книги, оформлення авансових звітів.
• Виписка податкових накладних, ПКО, ВКО, Реєстрація податкових накладних в ЄДР.
• Нарахування, виплата заробітної плати.
• Складання та подання звітності до податкової інспекції, статистики, фондів соціального страхування. Подання звітності через програму M.DOC
• Взаєморозрахунки з постачальниками, облік основних фондів.
Знання мов.
Володію українською та російською мовами.
Особисті якості.
Комунікабельна, пунктуальна, відповідальна, працелюбна, маю приємну зовнішність. Маю водійські права категорії В; В1, стаж керування автомобілем понад 30 років.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: