Resume from October 21, 2022 File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/8996595

Кадровик, помощник руководителя, офис-менеджер, секретарь

City of residence:
Storozhynets
Ready to work:
Chernivtsi

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Пушкіна Алеся Валеріївна
начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу,
юрист, офіс-менеджер, помічник керівника

Зайнятість: Повна
Графік роботи: Повний робочий день
Готовність до відряджень: Так
Бажана заробітна плата: від 15000 грн.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Електрона пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Особиста інформація
Громадянство: Україна
Місце проживання: м.м.Сторожинець
Токмак
Освіта: Вища
Дата народження: 11 лютого 1980р.
Стать: Жіноча
Сімейне положення: Одружена (є дитина)

Досвід роботи
Період роботи: вересень 2003р. - грудень 2005р. (2 роки)
Посада: спеціаліст відділу підприємницької діяльності та захисту прав споживачів
Місце роботи: виконавчий комітет Токмацької міської ради

Посадові обов'язки та досягнення:
 Прийом документів для державної реєстрації підприємницької діяльності державним
реєстратором
 Відповіді на скарги громадян щодо порушення прав споживачів
 Відповіді на моніторинги та контролі керівництва
 Адміністратор єдиного офісу (прийом документів для отримання дозволів у контрольних
органів, допомога в оформленні підприємницької діяльності та дозволу на торгівельну точку.
Видача документів і т.п)
__________

Період роботи: січень 2006р. - січень 2020р. (14 років)
Посада: менеджер з персоналу
Місце роботи: ТОВ "Токмацька феросплавна компанія"

Посадові обов'язки та досягнення:

 Повне ведення кадрового обліку:
 прийом/звільнення робітників
 надання та облік усіх видів відпусток
 складання Графіку відпусток
 складання поквартально Резерву відпусток
 складання Штатного розпису та змін до нього
 ведення особових карток працівників за формою П-2
 підбір персоналу, проведення співбесід
 співпраця з міським центром зайнятості, оформлення робітників на тимчасові роботи
від ЦЗ
 складання звітності
 оформлення та складання наказів з кадрів та основної діяльності підприємства

 Ведення військового обліку на підприємстві.
 Під час відсутності помічника керівника тимчасово виконували посадові обов'язки
секретаря: реєстрація вхідної/вихідної документації; надання бухгалтерських довіреностей;
прийом/ розсилка кореспонденції і т.п.
__________

Період роботи: червень 2017р. - січень 2020р. (2 роки)
Посада: менеджер з персоналу (за сумісництвом)
Місце роботи: ТОВ "ЛІАТЕК"

Посадові обов'язки та досягнення:

 Повне ведення кадрового обліку:
 прийом/звільнення робітників
 надання та облік усіх видів відпусток
 складання Графіку відпусток
 складання поквартально Резерву відпусток
 складання Штатного розпису та змін до нього
 ведення особових карток працівників за формою П-2
 підбір персоналу, проведення співбесід
 співпраця з міським центром зайнятості, оформлення робітників на тимчасові роботи
від ЦЗ
 складання звітності
 оформлення та складання наказів з кадрів та основної діяльності підприємства

Освіта

Навчальний заклад: Запорізький інститут державного та муніципального управління
Рік закінчення: 2003р.
Факультет: Юридичний
Спеціальність: Юрист
Форма навчання: Заочна
Додаткова інформація

Іноземні мови: англійський (початковий рівень), українська та російська мова (досконало)
Комп'ютерні навички: друк, сканування, копіювання документів, Інтернет, електрона пошта,
Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point, Adobe Photoshop. Володіння комп'ютером
- досвідчений користувач.

Вільний час: йога
Особисті якості: порядність, дисциплінованість, грамотна мова, презентабельна зовнішність.
Вмію будувати довірчі відносини з людьми, засновані на взаємній повазі. Маю велике прагнення до
розвитку та орієнтацію на результат, здатність швидко навчатися. Вмію адаптуватися до
змін та працювати в команді.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: