• File

Мангуш

Економіст

Considering positions:
Економіст, Аналітик, Координатор, Спеціаліст по роботі із кредитною заборгованістю
Age:
45 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Мангуш Олена Федорівна

Дата народження: 23 листопада 1979 р.
Проживання: м. Київ
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
Вища (2010-2013рр., денне відділення)
Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського
Спеціальність: Бухгалтерський облік і аудит
Ступінь освіти: молодший спеціаліст, бакалавр, магістр.
Досвід роботи: (загальний стаж 20 років)
АТ "СЕНС БАНК" - Фахівець з забезпечення 1 категорії Відділ Адміністративної підтримки та
логістики Управління забезпечення та підтримки Департамент управління нерухомістю та логістики.
Лютий 2023– по теперішній час
Основні завдання та обов’язки:
• Координація роботи з постачальником по бронюванню місць у готелях, придбанню проїзних
квитків, страхових полісів та підготовці пакету документів для отримання віз для відряджень
згідно діючого в Банку порядку, надання консультацій та інформаційна підтримка
співробітників Банку при підготовці документів для відрядження.
• Організація роботи з постачальником та співробітниками Банку при замовленні візитівок.
• Організація бронювання кімнат переговорів для нарад Банку.
• Внесення пропозицій щодо оптимізації існуючих процесів/процедур та представлення нових
процесів/процедур.
• Контроль бюджету та участь у плануванні бюджету по напрямках: відрядження, канцелярські
та типографічні витрати, інші транспортні витрати в межах своєї компетенції.
• Участь у підготовці документів на тендер, їх моніторинг у межах своєї компетенції.
• Участь у підготовці та узгодженні договорів з постачальниками та структурними підрозділами
Банку.
• Участь у супроводженні договірної та платіжної документації (моніторинг термінів
надходження документів в Банк, перевірка правильності оформлення рахунків та
актів,контроль оплати рахунків).
• Виконання інших доручень Керівництва в межах своєї компетенції.
ТОВ «КЕПІТАЛ ТАЙМ»- економіст
Березень 2015-Вересень 2022
• Контроль проведення оплати за договорами, відстеження виконання договірних зобов'язань.
• Моніторинг закриття накладних та актів виконаних робіт.
• Виконання інших доручень Керівника в межах своєї компетенції.
• Організація та забезпечення документообігу (в т.ч. реєстрація та розподіл вхідної/вихідної
кореспонденції, контроль за розглядом/підписанням документів керівником та їх зберіганням)
• Збирання, опрацювання та подання на розгляд керівництву інформації, необхідної для
підготовки та прийняття управлінських рішень.
• Контроль електронної кореспонденції.
• Пошук інформації за запитом керівника, ведення існуючих баз даних.
• Підготовка звітів, інформаційних та аналітичних матеріалів (на регулярній основі) в межах
своєї компетенції.
ТОВ «КОРУМД»-економіст
Грудень 2012-Березень 2015
• Підготовка вихідних даних для складання проектів кошторисів господарськофінансової
діяльності.
• Виконання розрахунків з матеріальних, трудових та фінансових витрат.
• Оформлення матеріалів для укладання договорів.
• Виконання роботи, пов’язаної з контролем та правильним здійсненням розрахункових
операцій.
• Підготовка періодичної звітність в установлені терміни, ведення і зберігання бази даних
економічної інформації, внесення змін до довідкової та нормативної інформації, яка
використовується під час оброблення даних.
АБ «Київська Русь»- фахівець відділу діловодства та кадрового адміністрування.
Липень 2008-грудень 2008
• Ведення кадрового діловодства Банку відповідно до трудового законодавства України,
положень та інструкцій НБУ/внутрішніх нормативних документів, а саме:
- своєчасне прийняття/переведення/звільнення працівників;
- оформлення, супроводження та моніторинг відпусток, контроль за виконанням графіка;
- контроль та супроводження лікарняних листів.
- реєстрації персональних даних працівників; − прийняття на роботу працівників; −
звільнення працівників з роботи; − укладання трудових договорів у письмовій формі; −
переведення, переміщення працівників;
- Підготовка наказів, розробка посадових інструкцій, організація та забезпечення зберігання
документів;
- Надання оригіналів/копій архівних документів відповідно до запиту співробітниками
• Прийом вхідної/вихідної кореспонденції.
• Виконання інших доручень Керівництва в межах своєї компетенції.
ПАТ «Інформаційні комп’ютерні системи»- менеджер з логистики
Лютий 2007- Липень 2008
• Повний цикл організації: контроль по збиранню та транспортуванню товарів зі складу,
планування та оптимізації маршрутів з урахуванням економічної вигоди, документальний
супровід процесу перевезень, складання маршрутів, проведення реалізації замовлень.

«ТОМАРКА» - продавець консультант
Січень 2005-вереснь 2007

Особистісні та ділові якості:
комунікабельність, клієнтоорієнтованість, стресостійкість, уміння працювати в команді,
орієнтація на результат, інтерес до нових видів діяльності, навчання та розвитку, готовність
вийти із зони комфорту.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: