• File

Дмитро

Менеджер з продажу

Considering positions:
Менеджер з продажу, Адміністратор, Менеджер з закупівель
Age:
32 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Божко Дмитро Олександрович
Менеджер продажів, Старший менеджер, Адміністратор
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Місто: Київ Адреса: Половецкая 16а, кв 66
Бажаний рівень заробітної плати: від 25 000 грн/міс. Зайнятість: Повна
Графік роботи: Віддалена робота
Дата народження: 9 квітня 1993 (32 роки)

Досвід роботи
Старший менеджер з продажів | Кондитерська EscoBakery | 01.2024 – 05.2025 (1 рік 4 місяці)
• Прийом та обробка замовлень клієнтів.
• Робота з CRM системою для ведення клієнтської бази та угод.
• Контроль оплат та дебіторської заборгованості.
• Зв'язок з клієнтами для узгодження деталей замовлення, доставки та вирішення поточних питань.
• Організація логістики та доставки замовлень.
• Пошук та залучення нових клієнтів, проведення презентацій продукції.
• Підтримка та розвиток відносин з існуючими клієнтами.
• Організація та проведення дегустацій продукції.
• Надання консультацій клієнтам щодо асортименту продукції.
Помічник Юриста | Юридична компанія (допомога в реєстрації підприємств під ключ) | 01.2018 – 02.2022 (2 роки 1 місяць)
• Робота з людьми, оформлення документів, супровід, вирішення проблемних ситуацій.
Кур'єр | Квітковий магазин (Продаж квітів та квіткових композицій) | 09.2017 – 12.2017 (3 місяці)
• Адресна доставка у чітко відведений час, закупівлі, дрібні доручення.
Оператор інтернет обмінника | Приватна Організація (Обмін валютних одиниць) | 12.2016 – 07.2017 (7 місяців)
• Прийом та обробка заявок на обмін, ведення звітності, допомога у здійсненні операцій та супутніх питаннях.
Менеджер з продажів | Інтернет магазин (Продаж мобільних телефонів) | 04.2015 – 05.2016 (1 рік 1 місяць)
• Вхідні/вихідні дзвінки (БЕЗ пошуку клієнтів, тепла база).
• Підтримка зворотного зв'язку з постійними клієнтами.
• Фіксація замовлень в ПК.
Менеджер з продажів | Магазин Меблів (Виготовлення та продаж меблів) | 11.2014 – 03.2015 (4 місяці)
• Консультація клієнтів по меблям, складання замовлень, ведення бази, звітності, розміщення оголошень в інтернеті, збільшення продажів.
Продавець товарів в інтернеті | ПП (Техніка, продаж та обслуговування) | 06.2012 – 03.2013 (9 місяців)
• Продаж техніки в інтернеті, розміщення оголошень на сайтах, укладання угод, ведення звітності.
Оператор Call Центру | Top Shop (Продаж товарів широкого спектру) | 05.2012 – 07.2012 (2 місяці)
• Здійснення телефонних дзвінків по заданій базі даних.
• Презентація послуги в телефонному режимі.
• Укладання угоди, формування замовлення на послуги.
Мерчендайзер | Ашан (Продукти) | 01.2010 – 12.2012 (2 роки 11 місяців)
• Контроль наявності всього асортименту компанії на полицях магазину та розташування його в найбільш сприятливих для покупки місцях.
• Був кращим працівником у відділі, був на хорошому рахунку у керівництва.

Освіта
Середня спеціальна | Київський Індустріальний Коледж | 09.2009 – 06.2013
• Машинобудування та матеріалообробка.
• Інженерна механіка, Обслуговування та ремонт обладнання підприємств будівельних матеріалів (механік), Київ.
Середня | Cпеціалізована школа № 61 з поглибленим вивченням інформаційних технологій | 09.2000 – 06.2009, Київ.

Додаткова освіта
• Перспектива XXI століття, Навчальний центр, Комп'ютерна Академія "Intalit" (2010, 3 роки)

Професійні навички
• Просунутий користувач ПК: Впевнене володіння операційними системами Windows, з досвідом вивчення Linux та Mac IOS.
• Володіння офісним програмним забезпеченням: Глибокі знання MS Office (Access, Excel, PowerPoint, Word, WordPad), 1С, BAF.
• Робота з електронною поштою: Досвід використання Outlook Express.
• Графічні редактори: Навички роботи з Adobe Photoshop, CorelDRAW, а також активне вивчення відеообробки (Sony Vegas, Adobe Premiere).
• Інтернет-навички: Впевнена робота з різними веб-браузерами (Opera, Firefox, Chrome, Amigo, Internet Explorer), CRM (Bitrix).
• Ремонт та діагностика: Здатність проводити ремонт комплектуючих та діагностику несправностей ПК.
• Комунікаційні навички: Ефективне спілкування з клієнтами, консультування та надання підтримки (підтримка зворотного зв'язку з клієнтами, вирішення проблемних ситуацій), телефонні продажі та презентації, ведення переговорів (здатність укладати угоди та збільшувати продажі).
• Організаційні навички: Обробка замовлень, ведення документації та бази даних.

Особисті якості
Стресостійкість, Пунктуальність, Уважність, Ввічливість, Цілеспрямованість, Відповідальність, Ініціативність, Комунікабельність, Швидке навчання.

Знання мов
• Англійська - початківець
• Російська - експерт
• Українська - експерт

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: