• File

Євген

Sales Director, COO

Age:
29 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Євген Ільницький
Володію внутрішньою мотивацією, завжди прагну встановлювати надзвичайно високі
стандарти у всіх своїх завданнях. Маю відмінні навички комунікації та з легкістю взаємодію з
персоналом та клієнтами на будь-якому рівні. Мій аналітичний розум доповнюється творчим
мисленням та глибоким знанням сфери продажів, маркетингу та обслуговування клієнтів.
Впевнений, що мої навички та знання допоможуть залучити нових клієнтів та зміцнити
стосунки вже з наявними, що принесе максимальний прибуток компанії.
Особисті дані
Досвід роботи
Ім'я
Євген Ільницький Проектна діяльність з відкриття освітнього бізнесу вер 2023 - тра 2024
Адреса Київ
Київ
Функціональні обов'язки
Номер телефону Розробка концепції освітнього бізнесу
[open contact info](look above in the "contact info" section)
‑ Проведення маркетингового дослідження для визначення потреб ринку.
Email ‑ Розробка конкурентно спроможних освітніх програм та формату навчання.
[open contact info](look above in the "contact info" section)
‑ Визначення цільової аудиторії та розробка портрету клієнта.
Дата народження Фінансове планування та бюджетування
24-02-1995
‑ Складання бізнес‑плану та фінансової моделі.
LinkedIn ‑ Оцінка витрат на старт та розробка стратегії фінансування.
[open contact info](look above in the "contact info" section)
‑ Підготовка документів для отримання інвестицій або кредитування.
Юридичне оформлення бізнесу
Мови ‑ Реєстрація підприємства та отримання необхідних ліцензій та дозволів.
‑ Розробка та укладання договорів з партнерами та постачальниками (порядку 650 договорів
Українська Рідна мова з різними університетами з усього світу)
Англійська Вільно Створення команди та управління персоналом
‑ Набір та навчання ключових співробітників.
‑ Розробка системи мотивації та оцінки персоналу.
‑ Встановлення організаційної структури та розподіл обов'язків.
Розробка та запуск освітніх програм
‑ Створення навчальних матеріалів та методичних рекомендацій.
‑ Впровадження системи оцінювання та сертифікації.
‑ Організація пробних занять та збору зворотного зв'язку.
Маркетинг та продажі
‑ Розробка маркетингової стратегії та плану просування.
‑ Проведення рекламних кампаній та PR‑акцій.
‑ Встановлення партнерських відносин з іншими освітніми установами та компаніями.
Запуск та управління операційною діяльністю
‑ Організація навчального процесу та забезпечення якості освіти.
‑ Контроль фінансових потоків та управління витратами.
‑ Моніторинг ринкових тенденцій та адаптація бізнес‑стратегії.

Досягнення:
Успішний запуск освітнього бізнесу з нуля
‑ Від ідеї до повноцінного функціонування освітнього закладу.
‑ Створення унікального продукту, який відповідає потребам ринку.
Залучення фінансування
‑ Успішне залучення інвестицій на суму $30 000.
‑ Оптимізація бюджетних витрат, що дозволило зменшити початкові витрати на 15%.
Розвиток команди професіоналів
‑ Набір та навчання команди з 17 осіб, що складається з висококваліфікованих фахівців.
‑ Впровадження ефективної системи мотивації, що призвело до зростання продуктивності на
20%.
Розробка та впровадження навчальних програм
‑ Створення та запуск 4 курсів, які були успішно пройдені 120 учасниками протягом першого
навчального року.
‑ Позитивний зворотний зв'язок від клієнтів, рівень задоволеності ‑ 95%.
Ефективна маркетингова стратегія
‑ Збільшення впізнаваності бренду на ринку на 30% за перші шість місяців.
‑ Досягнення цільових показників продажів на 13% раніше запланованого терміну.
Фінансові результати
‑ Досягнення чистого прибутку в розмірі $9000 протягом першого року роботи.
‑ Зростання обсягів продажів на 15% щомісячно протягом перших шести місяців.

Директор з продажів жов 2018 - сер 2023
STUDY.UA, Київ
Ефективне управління фінансовими та управлінськими показниками, включаючи Cash Flow
та P&L.
Розробка та розрахунок планів продажу з щорічним зростанням у продажах від 15% до 30%,
з виконанням на рівні 100%‑110% протягом всього періоду роботи на позиції;
Формування та розвиток команди відділу продажів, включаючи рекрутинг нових працівників,
їх навчання та адаптацію;
Розробка стратегічних фреймворків для відділу продажів, включаючи роботу з KPI кожного
менеджера та відділу в цілому.
Активна участь у розробці та запуску нових продуктів компанії (в тому числі і міжнародних),
які на сьогоднішній день становлять близько 20% від загального доходу компанії (4 нові
продукти).
Розробка та впровадження стратегії поступового збільшення цін для нових та існуючих
клієнтів, що призвело до зростання показників ARRPU на 20% за останні 2 роки;
Дослідження та вивчення ринку з метою формування ICP та запуску рекламних кампаній.
Організація освітніх виставок, форумів, конференцій та проведення презентацій з участю
від 50 до 7500 осіб.
Розвиток та підтримка партнерських стосунків з закордонними навчальними закладами,
збільшення їх кількості з 250 до 480.
Оптимізація роботи відділу колл‑центру, включаючи написання скриптів та навчання
операторів.
Побудова ефективних процесів між відділами компанії з метою надання якісних послуг,
координація та контроль за процесами від укладання договору до його закінчення.
Продовження успішної роботи навіть при несприятливих зовнішніх умовах ринку, таких як
COVID‑19 та війна, завдяки активній та злагодженій роботі з командою відділу продажів, що
дозволило досягати поставлених задач та отримувати відповідний результат.

Менеджер з продажів жов 2016 - жов 2018
STUDY.UA, Київ
розробка індивідуальної освітньої стратегії для клієнтів
консультація та підбір вищого навчального закладу за кордоном, середньої школи та
канікулярних освітніх програм
продаж послуг компанії з зарахування та супроводу студентів до навчальних
закладів‑партнерів компанії
контроль оплат
виконання планів продажів, від 110% і више
організація та проведення презентацій на освітніх виставках для клієнтів
робота з CRM

Менеджер з продажу лип 2016 - жов 2016
ARConsulting - SCOLAR, Київ

розробка комерційних пропозицій;
налагодження партнерських зв'язків з потенційними клієнтами ‑ підписано порядку 125 угод,
при запланованих 88;
виставлення рахунків та контроль оплат;
супровід впродовж всього періоду надання послуг;
Освіта і кваліфікації

Магістр вер 2015 - чер 2016
Гаазька бізнес школа, Гаага
Бізнес адміністрування

Бакалавр та Магістр вер 2012 - лют 2017
Мукачівський державний університет, Мукачево
Туристичний менеджмент та готельно‑ресторанний бізнес

Бакалавр вер 2012 - чер 2015
SWPS, Варшава, Польща
Психологія

Рекомендації

Рекомендації надаються за запитом.

Навички

Microsoft Office, CRM, 1С
тощо

PowerBI

Курси

Фінансовий менеджмент вер 2020 - лис 2020
LABA

Маркетинг лют 2023 - тра 2023
LABA

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: