• File

Юлія

Асистент категорійного менеджера

Considering positions:
Асистент категорійного менеджера, Асистент менеджера з продажу, Бухгалтер
Age:
40 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Біяк Юлія Олександрівна

Дата народження : 25 вересня 1984 року
Адреса: м. Київ, Голосіївський р-н
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи:
Лютий 2023 –
- бухгалтер на ділянці, помічник бухгалтера у консалтинговій компанії (ведення ФОП і ТОВ)
Березень 2025

 361 рахунок внесення інформації щодо нових контрагентів, виставлення рахунків покупцям,
формування видаткових накладних, податкових накладних.

 631 рахунок ведення обліку первинної документації від постачальників, формування довіреностей,
перевірка правильності оформлення документів, перенесення інформації в базу підприємства 1С
(товари, послуги),підтвердження рахунків, актів, прибуткових накладних у програмі M.E.Doc. Звірка
с постачальниками компанії(товари, послуги), допомога з рознесенням податкового кредиту.

 Створення платежів клієнт-банк, рознесення банківської виписки.

 281 рахунок товарно-складський облік

 досвід нарахування і виплати ЗП і ЦПХ по компаніям

 ФОП 3 група подача квартальних декларацій через кабінет платника.

Надсилання паперової кореспонденції: Укрпошта, Нова Пошта, а також через електронні сервіси M.E.Doc і
Вчасно

Березень 2019 –
- Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних у компанії Конструктив ВТВ (закупівля та продаж
будівельних матеріалів)
Червень 2022

 Внесення інформації щодо нових контрагентів, виставлення рахунків покупцям, формування
видаткових накладних.

 Ведення обліку первинної документації від постачальників, формування довіреностей, перевірка
правильності оформлення документів, перенесення інформації в базу підприємства 1С (товари,
послуги),підтвердження рахунків, актів, прибуткових накладних у програмі M.E.Doc ,архівація
документів.

 Щомісячна та квартальна звірка с постачальниками компанії(товари, послуги).

 Виконання доручень головного бухгалтера компанії, допомога в рознесенні банківської виписки.

 Надсилання паперової кореспонденції: Укрпошта, Нова Пошта, а також через електронні сервіси
M.E.Doc і Вчасно.

Серпень 2016 - Спеціаліст відділу логістики Імпульс Південь ПП (дистриб’ютор ТМ Чумак, Jacobs ,

Mondelēz) м..Одеса
Грудень 2018

 Обробка замовлень в 1С, отриманих від менеджерів та безпосередньо від клієнтів в системі EDI-N и
COMARCH EDI, надсилання відповідних повідомлень та підтверджень.
 Аналіз виконання замовлень ключових клієнтів, розрахунок потреби по товару, резервування
товару, комунікація з іншими філіалами.
 Підготовка документів для відвантаження (РН,ТТН,рахунки на оплату,поворотні накладні), контроль
за поверненням та належним оформленням первинної документації.
 Ведення обліку руху товарів на складах (реалізація товарів, оприбуткування, списання, переміщення
між складами)
 Участь в інвентаризаціях на складах.
 Формування звітності та прайсів в 1С на запит.
 Звірка з клієнтами (відвантаження, оплати, тара)
 Робота з торговою командою, контроль над виконанням завдань.

Серпень 2010 - Оператор по введенню даних ТОВ «Імпульс-Миколаїв ДК» м.Вознесенськ

Липень 2016

 Робота з замовленнями роздрібних клієнтів, внесення договорів по контрагентам. підготовка пакету
документів для відвантаження, контроль за поверненням та правильним оформленням первинної
документації.
 Оформлення документів від постачальників, робота з актами невідповідності.

Січень 2007 – Касир - бухгалтер ЧП Удот А.Е. (роздрібна торгівля) м.Вознесенськ

Січень 2009

 Ведення обліку прибуткових накладних, заведення номенклатурних карток , установка та перевірка
цін, розрахунки з постачальниками.
 Робота з касовим аппаратом

Освіта :
Вереснь 2002 – ВМУРоЛ «Україна» , спеціалізація

Липень 2007 менеджмент організації, бакалавр

Курси :
Січень 2023 – отримала сертифікат по професії direct manager за програмою курсу UA BRAINS

Професійні навики :
Знання комп’ютера та офісної техніки, користувач MS Office (Word, Exсel, Outlook), 1С 8.3 , Sales Work,
M.E.Doc, ВАS бухгалтерія, Вчасно, Електронний кабінет платника.

Знання мов:
Українська – вільно
Російська – вільно
Особисті якості: цікавлюсь різні навчаннями по самопізнанню, розвиваю себе як особистість, позитивний настрій,
комунікабельність, пунктуальність, відповідальність, уважність до деталей, здатність працювати в умовах
наявності багатьох завдань, вміння працювати в колективі, дружня, привітна з почуттям гумору.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: