Ukraine's #1 job site
- File
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/9067430/
Секретар
- City:
- Kyiv
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
Quick view
version
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Любиченко Ольга Іванівна
Менеджер з персоналу
Повна зайнятість.
Вік: 35 рік
Місто: Київ
Контактна інформація
Телефон: [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Освіта
Київський коледж будівництва архітектури та дизайну (ККАБАД)
місто Київ
Факультет – Будівництво та експлуатація будівель та споруд»
З 2008 -2011 рік (Заочно)
ВСП «ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСВІТИ
КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
БУДІВНИЦТВА І АРХІТЕКТУРИ»
Факультет- Міське будівництво та господарство
З 2023 року (Заочно)
Досвід роботи
Начальник відділу кадрів
З 01.12.2022 по 19.05.2023 року
ДУ «70 Управління начальника робіт»
Секретарь-референт (Будівництво)
з 08.2015 по 06.2022 рік
(з 2017 року за сумісництвом)
ТОВ «Сфера Житлобуд»
- Приймання кореспонденції, яка надходить на розгляд керівникові, передаючи її, згідно з
прийнятим рішенням, до виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки
відповідей
- Ведення діловодства, виконуючи різні операції із застосуванням комп’ютерної техніки,
призначеної для збирання, оброблення і подання інформації для підготовки і прийняття
рішень
- Організовувала проведення телефонних переговорів керівника, записуючи за його
відсутності одержану інформацію і доводила до його відома її зміст, передає і приймає
інформацію по приймальн переговорних пристроях (телефакс, телекс тощо)
- Вела реєстраційн контрольну картотеку
- Забезпечувала робоче місце керівника необхідними засобами організаційної техніки,
канцелярським приладдям, створюючи умови, що сприяють його ефективній роботі
- Організовувала приймання відвідувачів, сприяє оперативності розгляду прохань і
пропозицій
- Організовувала своєчасне оформлення приймання, переведення і звільнення працівників
згідно з трудовим законодавством, положеннями, інструкціями і наказами керівника
підприємства, облік особового складу, видавання довідок про теперішню і минулу трудову
діяльність працюючих, збереження і заповнення трудових книжок та ведення встановленої
документації з кадрів
- Очолювала роботу із забезпечення підприємства працівниками потрібних професій,
спеціальностей і кваліфікації згідно з рівнем та профілем отриманої ними підготовки та
ділових якостей
- Брала участь в організації підвищення кваліфікації працівників, зарахованих до резерву,
підготовці до роботи на керівних посадах.
- Організовувала табельний облік, складання і виконання графіків відпусток, контроль за
станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками
правил внутрішнього трудового розпорядку
Менеджер з логістики (Будівництво)
з 09.2013 по 02.2014 року
ТОВ "БК «Ярослав
- Організовувала транспортне забезпечення постачання матеріальних ресурсів, , вибираючи
вид транспорту, спосіб доставки, визначає маршрути перевезень з метою своєчасного
виконання робіт, спільно плануючи процес транспортування із складським та виробничим
процесами.
- Замовлення транспорту у перевізників.
- Формування актів, рахунків та контроль розрахунку з перевізниками.
- Контроль транспортного документообігу.
- Організація роботи водіїв
- Контроль транспортного документообігу.
Кухар
о
о
з 02.2007 рік по 09.2007
Професійні та інші навички
Користувач Microsoft Excel,Word
Технічне мислення, спосібність оптимізувати робочі процеси, вміння правильно
роставляти пріоритети, вміння працювати в команді, організаційні здібності
• Англійська ─ початковий
• Українська - вільно
Менеджер з персоналу
Повна зайнятість.
Вік: 35 рік
Місто: Київ
Контактна інформація
Телефон: [
Ел. пошта: [
Освіта
Київський коледж будівництва архітектури та дизайну (ККАБАД)
місто Київ
Факультет – Будівництво та експлуатація будівель та споруд»
З 2008 -2011 рік (Заочно)
ВСП «ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСВІТИ
КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
БУДІВНИЦТВА І АРХІТЕКТУРИ»
Факультет- Міське будівництво та господарство
З 2023 року (Заочно)
Досвід роботи
Начальник відділу кадрів
З 01.12.2022 по 19.05.2023 року
ДУ «70 Управління начальника робіт»
Секретарь-референт (Будівництво)
з 08.2015 по 06.2022 рік
(з 2017 року за сумісництвом)
ТОВ «Сфера Житлобуд»
- Приймання кореспонденції, яка надходить на розгляд керівникові, передаючи її, згідно з
прийнятим рішенням, до виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки
відповідей
- Ведення діловодства, виконуючи різні операції із застосуванням комп’ютерної техніки,
призначеної для збирання, оброблення і подання інформації для підготовки і прийняття
рішень
- Організовувала проведення телефонних переговорів керівника, записуючи за його
відсутності одержану інформацію і доводила до його відома її зміст, передає і приймає
інформацію по приймальн переговорних пристроях (телефакс, телекс тощо)
- Вела реєстраційн контрольну картотеку
- Забезпечувала робоче місце керівника необхідними засобами організаційної техніки,
канцелярським приладдям, створюючи умови, що сприяють його ефективній роботі
- Організовувала приймання відвідувачів, сприяє оперативності розгляду прохань і
пропозицій
- Організовувала своєчасне оформлення приймання, переведення і звільнення працівників
згідно з трудовим законодавством, положеннями, інструкціями і наказами керівника
підприємства, облік особового складу, видавання довідок про теперішню і минулу трудову
діяльність працюючих, збереження і заповнення трудових книжок та ведення встановленої
документації з кадрів
- Очолювала роботу із забезпечення підприємства працівниками потрібних професій,
спеціальностей і кваліфікації згідно з рівнем та профілем отриманої ними підготовки та
ділових якостей
- Брала участь в організації підвищення кваліфікації працівників, зарахованих до резерву,
підготовці до роботи на керівних посадах.
- Організовувала табельний облік, складання і виконання графіків відпусток, контроль за
станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками
правил внутрішнього трудового розпорядку
Менеджер з логістики (Будівництво)
з 09.2013 по 02.2014 року
ТОВ "БК «Ярослав
- Організовувала транспортне забезпечення постачання матеріальних ресурсів, , вибираючи
вид транспорту, спосіб доставки, визначає маршрути перевезень з метою своєчасного
виконання робіт, спільно плануючи процес транспортування із складським та виробничим
процесами.
- Замовлення транспорту у перевізників.
- Формування актів, рахунків та контроль розрахунку з перевізниками.
- Контроль транспортного документообігу.
- Організація роботи водіїв
- Контроль транспортного документообігу.
Кухар
о
о
з 02.2007 рік по 09.2007
Професійні та інші навички
Користувач Microsoft Excel,Word
Технічне мислення, спосібність оптимізувати робочі процеси, вміння правильно
роставляти пріоритети, вміння працювати в команді, організаційні здібності
• Англійська ─ початковий
• Українська - вільно
Similar candidates
-
Адміністратор рецепції
Kyiv -
Відповідальний секретар, випусковий редактор, координатор
Kyiv -
Помічник керівника
Kyiv -
Помічник керівника
Kyiv -
Помічник керівника
30000 UAH, Kyiv -
Асистент керівника
35000 UAH, Kyiv