• PRO

Надія

Продавець-консультант, 10 000 UAH

Considering positions:
Продавець-консультант, Бариста, Касир
Employment type:
part-time
Age:
34 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Обліковець

from 01.2025 to 03.2025 (2 months)
ТОВ Харчосмакова фабрика, Івано-Франківськ (Харчова промисловість)

Прийом замовлень від торгових точок, оформлення товарно-транспортних накладних в програмі BAF

Офіс-менеджер

from 12.2022 to 12.2024 (2 years)
Барком, корпорація, Івано-Франківськ (Сільське господарство, агробізнес)

Прийом та перерахунок готівки від контрагентів, ведення каси, підготовка готівки на інкасацію, створення заявок на витрати, занесення даних РРО (Z звіти) магазинів до 1С 8версія ERP, Друк бланків, сканування і т.п., контроль і забезпечення офісу всім необхідним (закупка канцтоварів, заправка катриджів). Видача ЗП працівникам згідно табелю (управлінська).

Офіс-менеджер, касир

from 05.2016 to 12.2018 (2 years 7 months)
Барком, Івано-Франківськ (Сільське господарство, агробізнес)

Прийом та перерахунок виручки магазинів за кожен день, звітування магазинів на центральний офіс, контроль витрат, занесення даних до 1С. Формування звітності. Друк бланків, сканування і т.п.

Касир ТЗ, Касир ЦК

from 12.2014 to 05.2016 (1 year 5 months)
супермаркет Сільпо, Івано-Франківськ (Роздрібна торгівля)

Розрахунок гостя на касі;
Ввічливе обслуговування гостей.
Контроль правильності зважування, маркування товарів;
Працювала на посаді касира центральної каси: ведення касової дисципліни згідно законодавства.

Education

ПНУ ім.Василя Стефаника

Економічний, Облік і аудит, Івано-Франківськ
Higher, from 2010 to 2015 (5 years)

ПБЛ 5

Кравець, Івано-Франківськ
Specialized secondary, from 2007 to 2010 (3 years)

Knowledge and skills

  • Пунктуальність
  • Стресостійкість
  • Проведення касових операцій
  • Ведення документації
  • Користувач 1С
  • Адміністрування офісу
  • Дисциплінованість
  • MS Excel
  • 1С:Бухгалтерія
  • Комунікабельність
  • Відповідальність
  • Знання стандартів обслуговування
  • Клієнт-Банк
  • BAS Бухгалтерія

Additional information

Порядна, пунктуальна, без шкідливих звичок. Заміжня, мама синочка. Бажаний графік роботи 08:00;09:00 - 17:00 (можна без обідньої перерви), Сб.Нд.- вихідний, локація - центр, є можливість працювати дистанційно. Прохання, якщо у вас вакансія з позмінним графіком або до 18 год, не телефонувати, бо зможу працювати тільки до 17 год з певних причин.
Володіння комп'ютером на рівні користувача, володію оргтехнікою, при невеликих несправностях можу їх усунути. Програми: Word, Exel, 1С ERP, BAF(накладні), BAS (рознесення банківських виписок)

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: