- File
Олена
Інспектор відділу кадрів
- Age:
- 57 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9105040/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Іванова Олена Григорівна
Дата народження: 19 жовтня 1967 року
Адреса: м. Київ, телефон: [
Мета: пошук постійної роботи, отримання нових професійних знань та їх практична реалізація, кар'єрний ріст.
Керівник, Фахівець по роботі з кадрами та персоналом
Професійні навички:
• впевнений користувач ПК MS Office: Word, Excel, Outlook, Internet
• підготовка, складання документів; знання трудового законодавства
• знання стандартів діловодства за правовим документам;
• ведення військового обліку;
• навички виконання складних індивідуальних завдань, а також націленість на командний результат.
Професійна діяльність:
09.2024 – по теперішній час: Старший інспектор з кадрів по роботі з персоналом/ Помічник ректора приватного вищого навчального закладу
Посадові обов'язки:
• кадрове діловодство згідно КЗпП України;
• організація кадрової роботи з працівниками університету
• участь у складанні штатного розпису;
• оформлення прийому, переведення і звільнення працівників університету;
• формування і ведення особових справ працівників університету;
• ведення обліку надання відпусток працівникам (складання графіку відпусток, повідомлень про відпустки);
• ведення табельного обліку на всіх працівників;
• контроль листків непрацездатності;
• складання встановленої звітності та поточної інформації про роботу з кадрами;
• підготовка проектів наказів;
• розроблення посадових інструкцій, положень;
• видача працівникам університету необхідних довідок за місцем роботи;
• оформлення відряджень;
• створення архіву особових справ та кадрових документів;
• розгляд пропозицій, заяв, скарги громадян, надання роз’яснення, ведення прийому громадян з питань, що належать до компетенції;
• ведення військового обліку.
01.2024 – 09.2024: Фахівець по роботі з персоналом охоронної компанії
(24 ТОВ)
Посадові обов'язки:
• кадрове діловодство згідно КЗпП України на ТОВ (24);
• організація кадрової роботи з працівниками компанії;
• складання штатного розпису для Товариств з обмеженою відповідальність (24 ТОВ);
• оформлення прийому, переведення і звільнення працівників ТОВ;
• формування і ведення особових справ працівників ТОВ;
• ведення обліку надання відпусток працівникам (складання графіку відпусток,
повідомлень про відпустки);
• ведення табельного обліку на всіх працівників;
• оформлення листків непрацездатності;
• складання встановленої звітності та поточної інформації про роботу з кадрами;
• підготовка проектів наказів;
• розроблення посадових інструкцій, положень;
• видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи;
• оформлення відряджень;
• створення архіву особових справ та кадрових документів;
• розгляд пропозицій, заяв, скарги громадян, надання роз’яснення, ведення прийому громадян з питань, що належать до компетенції;
• виконання обов’язків по підбору персоналу для ТОВ (подання об’яв про вакансії ТОВ, прийняття дзвінків та проведення попередньої співбесіди з кандидатами на вакансії);
• підготовка документів працівників для участі компанії в тендерах.
• Ведення військового обліку.
11.2022 – 01.2024: Начальник відділу кадрів ДП «НДІ «Квант» (штат понад 260 осіб)
Посадові обов'язки:
• кадрове діловодство згідно КЗпП України;
• організація кадрової роботи з працівниками підприємства;
• складання штатного розпису для підприємства;
• оформлення прийому, переведення і звільнення працівників;
• формування і ведення особових справ працівників;
• ведення обліку надання відпусток працівникам (складання графіку відпусток,
повідомлень про відпустки);
• ведення табельного обліку на всіх працівників;
• оформлення листків непрацездатності;
• складання встановленої звітності та поточної інформації про роботу з кадрами;
• підготовка проектів наказів;
• розроблення посадових інструкцій, положень;
• видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи;
• оформлення відряджень;
• створення архіву особових справ та кадрових документів;
• розгляд пропозицій, заяв, скарги громадян, надання роз’яснення, ведення прийому громадян з питань, що належать до компетенції;
• ведення обліку військовозобов’язаних працівників установи (підприємства) в повному
обсязі;
• листування з організаціями та підприємствами стосовно особового складу та ін.
03.2016 – 11.2022: Провідний фахівець відділу роботи з персоналом Української школи Урядування НАДС, ( завідувач сектору роботи з персоналом), м. Київ
Посадові обов'язки:
• кадрове діловодство згідно КЗпП України;
• організація кадрової роботи з працівниками установи;
• оформлення прийому, переведення і звільнення працівників;
• формування і ведення особових справ працівників;
• ведення обліку надання відпусток працівникам (складання графіку відпусток,
повідомлень про відпустки);
• ведення табельного обліку на всіх працівників;
• оформлення листків непрацездатності;
• складання встановленої звітності та поточної інформації про роботу з кадрами;
• підготовка проектів наказів;
• розроблення посадових інструкцій, положень;
• складання штатного розкладу;
• видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи;
• оформлення відряджень;
• створення архіву особових справ та кадрових документів;
• розгляд пропозицій, заяв, скарги громадян, надання роз’яснення, ведення прийому громадян з питань, що належать до компетенції;
• ведення обліку військовозобов’язаних працівників установи (підприємства) в повному
обсязі;
• листування з організаціями та підприємствами стосовно особового складу та ін.
11.1998 – 03.2016: Заступник начальника відділу кадрів по науково-педагогічному та адміністративно-господарському персоналу ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» (старший інспектор, інженер 2-ї кат. по роботі з персоналом, завідувач сектору по роботі з постійним персоналом, заступник начальника, в.о. начальника відділу кадрів), м. Київ
Посадові обов'язки:
• організація кадрової роботи з працівниками керівного, наукового, викладацького складу,
адміністративно-господарського персоналу;
• складання встановленої звітності та поточної інформації про роботу з кадрами;
• підготовка проектів наказів, робота з наказами;
• формування і ведення особових справ працівників (заповнення, облік та зберігання);
• відбір персоналу;
• робота з документами для заохочення та нагородження;
• робота з листками непрацездатності;
• розгляд пропозицій, заяв, надання роз’яснення, ведення прийому громадян з питань, що
належать до компетенції
• розроблення посадових інструкцій, положень;
• створення архіву особових справ та кадрових документів;
• складання штатного розкладу;
• видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи;
• ведення обліку надання відпусток працівникам (складання графіку відпусток,
повідомлень про відпустки);
• листування з організаціями та підприємствами стосовно особового складу та ін
10.1997 – 11.1998: Офіс-менеджер приватного підприємства «ЛАІД», м. Київ
Посадові обов'язки:
• робота з документами з питань, що належать до компетенції;
• ведення кадрового діловодства (особові справи співробітників, накази про прийняття,
звільнення, переведення, відпустки тощо);
• підготовка проектів наказів, робота з наказами;
• підготовка звітності та інше;
07.1997 – 10.1997: Продавець підприємства УКВОП «Укооппромторг», м. Київ
08.1994 – 07.1997: Бібліотекар бібліотеки університету, старший інспектор відділу кадрів Київського державного економічного університету, м. Київ
Посадові обов'язки:
• підбір наукової та навчальної літератури
• ведення кадрового діловодства (особові справи співробітників, накази про прийняття,
звільнення, переведення, відпустки тощо);
• підготовка проектів наказів, робота з наказами;
• робота з листками непрацездатності;
• ведення обліку надання відпусток працівникам (складання графіку відпусток,
повідомлень про відпустки);
• видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи;
• підготовка звітності;
08.1987-08.1994: Вихователь дитячого садка, м. Київ
Посадові обов'язки:
• робота з малюками у дитячому закладі.
Освіта: вища
1999 – 2003 Київський національний економічний університет.
Спеціальність «Економіка та підприємництво», кваліфікація бакалавр з управління персоналом;
2003-2004 Київський національний економічний університет.
Спеціальність «Управління персоналом та економіка праці», кваліфікація магістр з управління персоналом та економіки праці.
Мови: українська, російська – вільно.
Досвід роботи за фахом понад 26 років
Особистісні характеристики: організаторські здібності, цілеспрямованість, відповідальність, ініціативність, комунікабельність, креативність, здатність до навчання, вміння мотивувати себе та інших, оптимізм, бажання здобувати додаткові знання та навички.
Цінності: сім'я, здоров'я, чесність.
Хобі: подорожі
Заробітна плата залежить від очікуваних результатів і за підсумками співбесіди.
Similar candidates
-
Інспектор відділу кадрів
50000 UAH, Kyiv, Kharkiv -
Інспектор відділу кадрів
Kyiv -
Менеджер з персоналу
Kyiv -
Керівник відділу
Kyiv, Vinnytsia , more 7 cities -
Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу
Kyiv -
Менеджер з персоналу
40000 UAH, Kyiv